AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden To caser: 1. Med dagens økonomiske betingelser 2. Lik kostnad for elbil og vanlig bil Anonymkode: eea61...fdd
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Nei, aldri verden 😅 Anonymkode: cb23d...975 4
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden 1. Nei 2. Nei Anonymkode: 63e7c...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden nei er på andre og siden siste ble tesla så tesla for ever eller i hverfall til andre kommer med samme lade systemet Anonymkode: c50f2...a63
Memorangen Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden (endret) Nei og nei😊 Endret 21 timer siden av Memorangen
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden Elbilen min er helt vanlig, den. Nei, jeg har ikke lyst på bensin- eller dieselbil. Anonymkode: 8c382...3d8
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden Byttet tilbake til diselbil Angrer ikke på det valget Anonymkode: ca2a5...641 6 6
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden Nei på ingen måte. Har elbil med batteribyttefunksjon så tar like lang tid å bytte batteri som å fylle tanken. Billigere er det også ☺️ Anonymkode: 75a18...028
Gladgutten79 Skrevet 20 timer siden #13 Skrevet 20 timer siden Nei og nei, elbilen dekker vårt bruksbehov og har nok rekkevidde ca 500 km sommerstid, det er for mye fordeler med å kjøre elbil vs fossil
8ilver8nake Skrevet 20 timer siden #14 Skrevet 20 timer siden Byttet tilbake til Dieselbil etter vel 3-4 år med el-bil og ingen planer om el-bil i fremtiden. Dyrere med fossilbil men har fordeler el-biler ikke kan stille med som å slippe ladetid med tanke på langkjøring og lav hengervekt. Fortsatt ikke en eneste el-bil med hengervekt på 3.5 tonn eller i nærheten av det. 2 8
C-girl Skrevet 16 timer siden #15 Skrevet 16 timer siden Byttet tilbake til dieselbil etter 7 år med elbil. Har ikke angret et sekund på det valget. 8
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden Ser ingen grunn til å bytte ut elbilen, nei! Absolutt ikke Anonymkode: 850cd...e1a
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden Byttet fra elbil i fjor, blir ikke elektrisk igjen før staten omtrent tvinger meg Anonymkode: bbda1...fe2 3 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #20 Skrevet 16 timer siden Byttet tilbake til bensin. Om noe skulle skje(sabotasje osv), så er strøm garantert noe av det første som blir borte. Bensin kan jeg lagre. Anonymkode: 155a1...3ae 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå