Gutta på Golvet Skrevet 1. november #1 Skrevet 1. november Har kvinner med en travel hverdag og familieliv, en hvis du er ærlig mot seg selv, - en sexuell fantasi om å gå på swingersklubb der alle daglidagse problemer kan glemmes for en stund og mange menn, kvinner og par gir deg mye oppmerksomhet og anerkjennelse samt at du kan nyte mye uforpliktende sex med samtykke og gjensidig respekt ? Understreker at spørsmålet går til de som kunne tenke seg dette eller dagdrømmer om det, ikke til de som finner dette helt utenkelig.
AnonymBruker Skrevet 1. november #2 Skrevet 1. november Nei, vi tar oss heller en tur blant gutta på gølvet Anonymkode: a5ebe...f27 1
Gutta på Golvet Skrevet 1. november Forfatter #3 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, vi tar oss heller en tur blant gutta på gølvet Anonymkode: a5ebe...f27 Vi har egen swingersklubb.. du er hjertelig velkommen ❤️ AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, vi tar oss heller en tur blant gutta på gølvet Anonymkode: a5ebe...f27
Gutta på Golvet Skrevet 1. november Forfatter #5 Skrevet 1. november Kine-Renate skrev (5 minutter siden): Hva er swingersklubb? https://no.wikipedia.org/wiki/Swinging#
Magwen Skrevet 1. november #6 Skrevet 1. november Kine-Renate skrev (3 minutter siden): Hva er swingersklubb? Er en klubb hvor det foregår sex. En må melde seg på før en kommer. Vi skal til Sandvika midten av november. Fredager er det åpent for alle, lørdag single damer og par. Så om dama ønsker å bli tatt av flere menn, så er vel fredag best. En møter opp i vanlige klær og så har på seg noe erotisk der inne. En kan avvise dem en ønsker om de vil ha sex. Blir de for pågående så blir de vist ut. Mannfolka må bruke kondom om dama ønsker sker det. Les om club fantasy I Tønsberg og Sandvika (olso)
AnonymBruker Skrevet 1. november #8 Skrevet 1. november Jeg kan oppriktig ikke tenke meg noe mindre fristende. Anonymkode: 4ec25...522 1
LeannahDL Skrevet 1. november #9 Skrevet 1. november Nope. Frister ikke. Ikke om jeg hadde fått betalt engang.
Gutta på Golvet Skrevet 1. november Forfatter #10 Skrevet 1. november SlemUlv skrev (2 timer siden): Nei. Det er mitt verste mareritt faktisk. Hver sin lyst og hver sin preferanse og det er en ærlig sak. Swingersklubb er ikke for alle.
Gutta på Golvet Skrevet 1. november Forfatter #11 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan oppriktig ikke tenke meg noe mindre fristende. Anonymkode: 4ec25...522 Det et er en ærlig sak og heldigvis er vi forskjellige og har forskjellige sexuelle preferanser. Men, spørsmålet gikk altså til de som eventuelt kunne tenke seg å gå på swingersklubb.
Gutta på Golvet Skrevet 1. november Forfatter #12 Skrevet 1. november LeannahDL skrev (2 timer siden): Nope. Frister ikke. Ikke om jeg hadde fått betalt engang. Swingersklubb er ikke et bordell og prostitusjon er forbudt så du kan nok uansett ikke forvente å få betalt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #13 Skrevet 1. november Gutta på Golvet skrev (1 minutt siden): Det et er en ærlig sak og heldigvis er vi forskjellige og har forskjellige sexuelle preferanser. Men, spørsmålet gikk altså til de som eventuelt kunne tenke seg å gå på swingersklubb. Ikke alene. Kvinne. Anonymkode: 84c95...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #14 Skrevet 1. november Jeg har vært på sexklubb og det var en morsom opplevelse, men ikke noe jeg drømmer om å gjenta. Anonymkode: d4201...b1f 1
Gutta på Golvet Skrevet 1. november Forfatter #15 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært på sexklubb og det var en morsom opplevelse, men ikke noe jeg drømmer om å gjenta. Anonymkode: d4201...b1f Hvorfor vil du ikke gjenta ?
AnonymBruker Skrevet 1. november #16 Skrevet 1. november Nei æsj. Har respekt for meg selv Anonymkode: b4c85...70a
SlemUlv Skrevet 1. november #17 Skrevet 1. november Gutta på Golvet skrev (5 timer siden): Det et er en ærlig sak og heldigvis er vi forskjellige og har forskjellige sexuelle preferanser. Men, spørsmålet gikk altså til de som eventuelt kunne tenke seg å gå på swingersklubb. Hvorfor spørre et ja eller nei spørsmål, om du bare vil ha ja svar? 9 5
AnonymBruker Skrevet 1. november #18 Skrevet 1. november Folk på swingersklubber som er åpen for de fleste er sjelden spesielt attraktive. Forståelig nok. Attraktive høy-status menn og kvinner swinger ikke med bermen. Anonymkode: 1f0f5...e8a
AnonymBruker Skrevet 1. november #19 Skrevet 1. november Absolutt ikke. Trekker heller en tann enn å gå på sexklubb. Anonymkode: 74e32...59a
AnonymBruker Skrevet 1. november #20 Skrevet 1. november Spørsmålet er merkelig. Du spør om kvinner fantaserer om swinging, og presiserer at spørsmålet er kun rettet mot dem som kunne tenke seg swinging. Spørsmålet gir ikke mening, du må nok omformulere litt. Anonymkode: 83b47...5ea 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå