AnonymBruker Skrevet 11. november #21 Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 10.41): Apropos opplevelse og Auschwitz. Er ikke det litt for heavy når en er på ferie og skal kose seg? Anonymkode: 461fb...0ab Tenkte det samme. Med mindre man er nazist. Anonymkode: 45c0f...49f
AnonymBruker Skrevet 11. november #22 Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte det samme. Med mindre man er nazist. Anonymkode: 45c0f...49f Du tenker Auschwitz er en slags fornøyelsespark for nazister? Anonymkode: 8e05f...2e5 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november #23 Skrevet 11. november Omtrent alle jeg kjenner har besøkt Auschwitz, og etterpå har de en av to reaksjoner: 1) De var knust og sa det helt eller delvis la en skikkelig demper på resten av ferien. 2) De kjente historien såpass godt på forhånd, fra bøker, dokumentarer og filmer, så de trodde de ville få sterke følelser. Men så var det så turistifisert, samt at de ble skysset gjennom området etter et veldig stramt tidsskjema, så det ble et antiklimaks. Selv valgte jeg å ikke dra dit, både pga 1 og 2. Reisefølget dro, og havnet i kategori 2, selv om hun på forhånd var overbevist om at hun kom til å havne i kategori 1, og derfor la besøket til siste dag av ferien. (Så er selvsagt ikke mine venners opplevelser fasit på noe som helst.) Anonymkode: 8ad8f...39f
AnonymBruker Skrevet 12. november #24 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg og en venninne var på dette: https://lostsoulsalley.com/ En kul opplevelse! Utenom det vanlige. Noen i følget vårt syntes det var veldig skummelt, men gøy. Ikke velg rød, du kan og vil bli tazet eller bitt/slått. Vi hadde den nest mildeste graden, grønn. Anonymkode: 2bace...e6e Så utrolig kult! Jeg reiser alene, er det sånn at man blir satt i gruppe med fremmede da? Anonymkode: 85fe6...238
AnonymBruker Skrevet 12. november #25 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så utrolig kult! Jeg reiser alene, er det sånn at man blir satt i gruppe med fremmede da? Anonymkode: 85fe6...238 Ja, tror de prøver å få flere med på samme gruppe. Vi var to personer, og hadde sett for oss å ta det mildeste alternativet. Men vi ble spleiset med en familie da vi var der, som ville ta nivået over. Det gikk helt fint. Det var veldig godt å ha flere i gruppa, ville føltes skumlere å bare være to (alene ville jeg ikke ha gjort det - og du må faktisk være flere for å kunne samarbeide om å komme deg ut av noen av rommene Anonymkode: 2bace...e6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå