exictence Skrevet 1. november #1 Skrevet 1. november (endret) ......mens alt annet på den virker. Jeg kan og ringe med facetime. Men vanlig ringing går ikke. Kommer bare da "anrop misslykket". Har ringt abbonementselskapet uten at de visste etter å ha prøvd ulike ting. Noen som vet? Endret 1. november av exictence
AnonymBruker Skrevet 1. november #2 Skrevet 1. november Du har ikke betalt regningen Trulelu Anonymkode: 89028...343
exictence Skrevet 1. november Forfatter #3 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har ikke betalt regningen Trulelu Anonymkode: 89028...343 Jo da
AnonymBruker Skrevet 1. november #5 Skrevet 1. november Jeg hadde lignende opplevelse for en del år siden. Jeg slo av og på telefonen, tok tvunget omstart, tok ut og satte inn igjen batteriet ... Jeg husker ikke om jeg prøvde å bruke simkortet i en annen telefon, da. Ringte kundeservice, de fant ingenting galt når de feilsøkte, etc. Jeg endte opp med å skifte operatør/abonnement, siden ingen klarte å finne ut av hva som var galt. Etter å ha skiftet(da de ringte og ville ha meg tilbake som kunde), ble det sagt at det var en feil på linja eller noe sånt. (Så NÅ kunne de fortelle meg at det var feil på linja, altså ...) (Og hvis manglende betaling av regning hadde vært årsaken, hadde jo det vært ganske lett å både finne ut av og fikse. Regningene ble imidlertid betalt til riktig tid, hele tiden.) Anonymkode: 23bdc...972
AnonymBruker Skrevet 1. november #6 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du har ikke betalt regningen Trulelu Anonymkode: 89028...343 Hvorfor skriver du alltid Trulelu i innleggene dine? Anonymkode: a1207...fd2
AnonymBruker Skrevet 1. november #8 Skrevet 1. november Dette skjedde meg, og da jeg fikk lånt meg telefon for å ringe Telia viste det seg at telefonen min insisterte på å gjøre samtaler på 2G-nettet (som ikke funker mer). De sendte ut en oppdatering, og da ble det fikset. Anonymkode: 4e924...96b
AnonymBruker Skrevet 11. november #9 Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 16.02): Dette skjedde meg, og da jeg fikk lånt meg telefon for å ringe Telia viste det seg at telefonen min insisterte på å gjøre samtaler på 2G-nettet (som ikke funker mer). De sendte ut en oppdatering, og da ble det fikset. Anonymkode: 4e924...96b om 2g-nettet faktisk er skrudd av, eller ikke, kan også være avhengig av hva slags leverandør man bruker. og hvor i landet man bor. Buskerud ble for eksempel skrudd av veldig tidlig, sammenlignet med andre steder i Norge. Anonymkode: 6257d...47d
exictence Skrevet onsdag kl. 16:15 Forfatter #10 Skrevet onsdag kl. 16:15 Jeg fikk byttet sim kort, men har og oppdaget at det hjelper å skru v og på flymodusen.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:08 #11 Skrevet onsdag kl. 18:08 Ringe? Er det noen som gidder det fremdeles? 😁 neida - jeg tuller med deg. Jeg ringte faktisk mine gamle foreldre senest idag Anonymkode: 8848d...72f
exictence Skrevet onsdag kl. 18:13 Forfatter #12 Skrevet onsdag kl. 18:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ringe? Er det noen som gidder det fremdeles? 😁 neida - jeg tuller med deg. Jeg ringte faktisk mine gamle foreldre senest idag Anonymkode: 8848d...72f Det er mer og mer skriving. Noen ganger foretrekker jeg virkelig det. Får mer tid å tenke gjennom ting før an svarer, og kan svare når det passer. Men å snakke på telefonen er noen ganger mye mer verdifullt. Kommer liksom nærmere den personen. Hm, tror jeg hadde valgt ringing hvi det sto på det og sende meldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå