AnonymBruker Skrevet 1. november #1 Skrevet 1. november Klarte å vaske det lange håret til jentungen med en sjampo som etterlot håret hennes som en eneste stor floke. Hvilken god balsam gjør det lettere å floke ut håret hennes? Anonymkode: d2902...838
AnonymBruker Skrevet 1. november #2 Skrevet 1. november Bruker min egen hårkur. Først shampo, så lar jeg hårkur virke i noen minutter. Har i tillegg detangler hårbørste. Vi sliter generelt lite med floker ved å gjøre det sånn. Anonymkode: 2dc3e...dac
AnonymBruker Skrevet 1. november #3 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruker min egen hårkur. Først shampo, så lar jeg hårkur virke i noen minutter. Har i tillegg detangler hårbørste. Vi sliter generelt lite med floker ved å gjøre det sånn. Anonymkode: 2dc3e...dac Hva inneholder din egen hårkur? Anonymkode: d2902...838
AnonymBruker Skrevet 1. november #4 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva inneholder din egen hårkur? Anonymkode: d2902...838 https://www.nordicfeel.com/no/product/loreal-professionnel-serie-expert-metal-dx-mask-96057?pv2=eyJhbGciOiJFUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJjIjoiTk9LIiwiZXhwIjoxNzYxOTg4NTU0LCJtIjoiMTAzNjg3NTAiLCJvIjoiOTYwNTciLCJwIjoyOTh9.Ys2gjLGqjEJk8fV96-Xoi89R3x4MbuNhXk6LzM8jpVuL_s8x2mRbFXTh9X7VYFCkJbTliMmyyurXvtzJOLN3RA&gad_source=1&gad_campaignid=22535970680&gclid=Cj0KCQjw35bIBhDqARIsAGjd-caYVEfH_3aE4-6-BBcXxJT0dIhhQhiv2ds47WAoCQTOH-XrEA0iAxIaAmLEEALw_wcB bruker den aldri i hodebunnen hennes, kun i lengdene fra skulder og ned Anonymkode: 2dc3e...dac
AnonymBruker Skrevet 1. november #5 Skrevet 1. november Bruker kun voksenprodukter i 7-åringens hår. Hun har langt hår og lite floker, får alltid skryt av frisøren. Vasker det en gang i uken, tar noen ganger en hårkur etter vask. Føner det tørt og bruker varmebeskyttende spray. Grer igjennom det hver kveld før leggetid og fletter det, da flokker det seg ikke om natten. Barneprodukter er av dårlig kvalitet og gjør ingenting for håret. Anonymkode: 4f59e...da3 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #6 Skrevet 1. november Jeg bruker min sjampo og baldam. Bruker loreal professional prolonger som er til langt hår. Jeg har også redken friss dismiss balsam som jeg bruker som kur en gang i blant. Anonymkode: 1de64...218
Capazitet Skrevet 1. november #7 Skrevet 1. november Denne leave.in kremen gjer håret veldig mjukt og flokefritt, brukar den sjølv. La'dor Snail Sleeping Hair Ampoule (20 ml) | Bredt utvalg og ras
Sioux Skrevet 1. november #8 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Klarte å vaske det lange håret til jentungen med en sjampo som etterlot håret hennes som en eneste stor floke. Hvilken god balsam gjør det lettere å floke ut håret hennes? Anonymkode: d2902...838 Denne løser floker og gjør håret lett å gre. Nok å bare spraye litt i håret eller på hendene og fordele i håret. Det er mange andre produkter i serien, men det er denne med lilla topp som er for floker. Cruelty free. Akkurat nå er den på salg på Blivakker. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #9 Skrevet 1. november Jeg brukte kokosolje da jeg hadde fått megafloke. Masse kokosolje! Men mye balsam vil også hjelpe for å løsne floken. Bruk masse balsam og gni godt inn, og deretter en detangler børste. Børst håret i dusjen, mens vannet renner. Fyll på med mer balsam med behov. Hvilken type balsam er egentlig ikke så viktig, de fleste vil fungere som detangler. Bland eventuelt ut balsam med vann for å gjøre den mer flytende og lettere gni inn i håret. Og med gni, så mener jeg masere forsiktig 😅 Anonymkode: 81df7...03a
AnonymBruker Skrevet 2. november #10 Skrevet 2. november Jeg børster kun håret når det er vått med masse balsam. Bruker rikelig med Skala og en detangel wet brush. Anonymkode: 41117...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå