Vålull Skrevet 31. oktober 2025 #1 Skrevet 31. oktober 2025 Synes ikke everything bagels krydderet fra normal smaker noe. Noen som vet om hvor man kan få tak i bagels seasoning i Norge eller norsk nettbutikk?
Vålull Skrevet 31. oktober 2025 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2025 Gjerne sleng med en enkel og god bagels oppskrift ☺️
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #3 Skrevet 1. november 2025 Det er jo et blandekrydder som er veldig enkelt å lage selv; sorte og hvite sesamfrø, maldon flaksalt, tørket hvitløk og tørket løk (jeg foretrekker granulat), og valmuefrø. Med unntak av sorte sesamfrø, som man kan sløyfe, er det jo ting man stort sett har hjemme. Anonymkode: b2843...af4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #4 Skrevet 3. november 2025 AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 7.04): Det er jo et blandekrydder som er veldig enkelt å lage selv; sorte og hvite sesamfrø, maldon flaksalt, tørket hvitløk og tørket løk (jeg foretrekker granulat), og valmuefrø. Med unntak av sorte sesamfrø, som man kan sløyfe, er det jo ting man stort sett har hjemme. Anonymkode: b2843...af4 Takk for tips. Men stort sett ikke alt man har hjemme, jeg f.eks. har ingen av disse tingene🤣 Anonymkode: c889d...a63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå