Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen form for jobb man kan ha hjemmefra for å tjene litt når man ikke får endene til å møtes med uføretrygd? 

Anonymkode: 3c949...4c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selge tingene dine på finn

Anonymkode: f81ef...bf3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel bare å vente på fyren med det vanlige forslaget. 

Anonymkode: 4e905...883

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er det vanligste forslaget: "bli frisk og få deg en jobb"?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det vanligste forslaget: "bli frisk og få deg en jobb"?

Det eller salg av seksuelle tjenester.

Anonymkode: 078a1...c93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finnes det et vanlig forslag? 

Anonymkode: 268ac...6d1

Skrevet

Nå har jeg valgt en ting som ikke tjener  meg personlig. Har valgt å jobbe frivillig. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Når folk kan leve av å fyllestreame en gang i uka, så skal det ikke så mye til for å kunne tjene ekstra penger.

Anonymkode: fd2f2...a32

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje tekstarbeid hvis du liker/har anlegg for det? Oversettelse, transkripsjon eller å skrive for tidsskrifter? 

Anonymkode: cb62a...9be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kanskje tekstarbeid hvis du liker/har anlegg for det? Oversettelse, transkripsjon eller å skrive for tidsskrifter? 

Jeg jobber med dette, og for å få en sånn jobb må man kunne vise til et minimum av skriftlig fremstillingsevne (jeg har en mastergrad). Direkte oversettelser fra ChatGPT blir veldig fort avslørt.

Anonymkode: fd559...a73

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Når folk kan leve av å fyllestreame en gang i uka, så skal det ikke så mye til for å kunne tjene ekstra penger.

Anonymkode: fd2f2...a32

Det er jo et eksempel på hva man kan tjene ekstra på.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan være intervjuer for Norsk Gallup. Det kan gi noe tusenlapper ekstra. Men det spørs om de trenger folk nå da. Jobben er krevende i form av at man sitter rolig i flere timer, med noen få minutter med pause. 

Anonymkode: 99eee...75b

AnonymBruker
Skrevet

Et familiemedlem 100% ufør, men er en kreativ sjel som har mange jern i ilden, hen lager saft og syltetøy, har bier og selger honning, syr kjoler vesker, syr bunader og broderer dem, alt solgt på SoMe/jungeltelegrafen og alt dette er på penger rett i lomma uten skatt 

Anonymkode: 2b253...1ab

AnonymBruker
Skrevet

Du kan være eksamensvakt og støttekontakt, og du kan tilby deg å lufte hunder fast for naboer. Du kan også være kattepensjonat når folk er på ferie. 

Anonymkode: 526f4...812

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du kan være intervjuer for Norsk Gallup. Det kan gi noe tusenlapper ekstra. Men det spørs om de trenger folk nå da. Jobben er krevende i form av at man sitter rolig i flere timer, med noen få minutter med pause. 

Anonymkode: 99eee...75b

Hvordan foregår dette? Ringer man rundt og intervjuer folk?

Anonymkode: 8edeb...ed3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 100 % ufør og jobber hjemmefra, ca 10 % stilling (skriver timer og jobber når jeg er i form). Jobber med korrektur, web osv, gjør ulike oppgaver som bedriften har behov for. 

Anonymkode: 8edeb...ed3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2025 den 23.37):

Selge tingene dine på finn

Sett dette i avisene og andre media også. Alltid lurt på hvordan man tjener på dette?

F.eks man kjøper en vase til 300kr og selger den til 150kr, da har man slik jeg ser det tapt 150kr ikke tjent. 

Bruker man ikke vasen, er det jo greit å få noe igjen for den. Men da er spørsmålet hvorfor man kjøpte den i første omgang. 

Anonymkode: 23534...336

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sett dette i avisene og andre media også. Alltid lurt på hvordan man tjener på dette?

F.eks man kjøper en vase til 300kr og selger den til 150kr, da har man slik jeg ser det tapt 150kr ikke tjent. 

Bruker man ikke vasen, er det jo greit å få noe igjen for den. Men da er spørsmålet hvorfor man kjøpte den i første omgang. 

Anonymkode: 23534...336

Litt som dette å pante flasker. En har kjøpt dem og går i dundrende minus.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 2.40):

Hvordan gjør jeg det?

Anonymkode: 3c949...4c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...