AnonymBruker Skrevet 31. oktober #1 Skrevet 31. oktober Se på andre arter som en ku og en okse. Det er ikke kua som jager oksen for å si det sånn… Personer som gjennomgår kjønnskorrigering forteller også om enorm forskjell i sexdrive når man endres fra kvinne til mann… Anonymkode: e7e46...810
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #2 Skrevet 31. oktober Tror bare den største generelle forskjellen er at menn kan ikke teorien knulle hva som helst, når som helst. Men kvinner får nok ekstremt mye mer lyst med en fast partner. Så I forhold er nok ofte kvinner mer interessert enn menn. Menn vil helst ha flest mulig på kortest mulig tid. Menn får kanskje mindre lyst i fast forhold enn kvinner. Bare en tanke. Anonymkode: 0f173...83a 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #3 Skrevet 31. oktober Kan i* (altså, ikke "ikke"). Anonymkode: 0f173...83a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #4 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror bare den største generelle forskjellen er at menn kan ikke teorien knulle hva som helst, når som helst. Men kvinner får nok ekstremt mye mer lyst med en fast partner. Så I forhold er nok ofte kvinner mer interessert enn menn. Menn vil helst ha flest mulig på kortest mulig tid. Menn får kanskje mindre lyst i fast forhold enn kvinner. Bare en tanke. Anonymkode: 0f173...83a Leser du overhodet hva du skriver haha Anonymkode: 26cc1...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #5 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Se på andre arter som en ku og en okse. Det er ikke kua som jager oksen for å si det sånn… Personer som gjennomgår kjønnskorrigering forteller også om enorm forskjell i sexdrive når man endres fra kvinne til mann… Anonymkode: e7e46...810 Dette er dyr. De handler på instinkt. Mennesker kan gjøre begge deler. Impulser (instinkt) og følelser. Følelser er det som kan skape sterke bånd og tilknytning. Dopamin som frigjøres under sex forsterker ofte den tilknytningen. Kjærlighet kan og gjøre det ved fravær av dopamin når det er avstand. Det er mange mekanismer. Anonymkode: d0bc6...342 2
Vibelator Skrevet 31. oktober #6 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Se på andre arter som en ku og en okse. Det er ikke kua som jager oksen for å si det sånn… Personer som gjennomgår kjønnskorrigering forteller også om enorm forskjell i sexdrive når man endres fra kvinne til mann… Anonymkode: e7e46...810 Se reality.damer er ofte mye mer på enn menn er 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #7 Skrevet 31. oktober Det er kun menn som vil ha det til at det er noe galt med kvinnen som mener det. Pluss kvinner som er hjernevasket til å tro at de må være kåtere, gå på kurs for å bli kåtere etc. Seff kurs skapt av menn. Men kvinner flest vet. Anonymkode: 812ad...4f6 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #8 Skrevet 31. oktober Vibelator skrev (12 minutter siden): Se reality.damer er ofte mye mer på enn menn er Reality damer er ofte mer desperate og legger på for show Anonymkode: 63c85...169 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #9 Skrevet 31. oktober Noen folk er bare dumme og forstår ikke hvilken påvirkning hormoner har på oss mennesker. Anonymkode: 556f0...437
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #10 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Se på andre arter som en ku og en okse. Det er ikke kua som jager oksen for å si det sånn… Personer som gjennomgår kjønnskorrigering forteller også om enorm forskjell i sexdrive når man endres fra kvinne til mann… Anonymkode: e7e46...810 Foreslår at du leser litt om seksuell atferd hos storfe før du begynner å uttale deg. Det inkluderer også seksuelt aktive grupper av kyr. Anonymkode: f5cb9...0cb 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #11 Skrevet 31. oktober Eg som kvinne har hatt høyere seksuell appetitt enn mine tidligere partnere. Antar at vi alle bare har forskjellige preferanser for nytelse og vektlegger ulikt, uten at det ene eller andre er mer galt eller riktig Anonymkode: 64c94...dcc 7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #12 Skrevet 1. november Nå har jo menn svært varierende sex lyst. Så tror du ikke det er sånn for kvinner og? Jeg er kvinne, og har hatt høyest sex lyst i alle mine forhold. Anonymkode: b5401...780 2 4
AnonymBruker Skrevet 1. november #13 Skrevet 1. november Det er biologisk. Transkvinner opplyser om at de får lavere sexlyst etter de begynner på hormonbehandling. Testosteron gjør mennesker kåte – og biologiske menn har mest av det. Anonymkode: 69748...5cf
AnonymBruker Skrevet 1. november #14 Skrevet 1. november HEY! Jeg har svaret på alle dine undringer og gåter her i livet. Dette vil forklare alt og du vil føle et Eureka. Så følg nøye med, jeg sier dette bare én gang. Kvinner er forskjellige. Altså én kvinne er ikke likedan som en annen kvinne. Sånn er det faktisk også med menn. Det finnes derfor kvinner som har mer sexlyst enn menn. NEI, det betyr ikke at alle kvinner har mer sexlyst enn alle menn. Anonymkode: 20ef9...4b4 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #15 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): HEY! Jeg har svaret på alle dine undringer og gåter her i livet. Dette vil forklare alt og du vil føle et Eureka. Så følg nøye med, jeg sier dette bare én gang. Kvinner er forskjellige. Altså én kvinne er ikke likedan som en annen kvinne. Sånn er det faktisk også med menn. Det finnes derfor kvinner som har mer sexlyst enn menn. NEI, det betyr ikke at alle kvinner har mer sexlyst enn alle menn. Anonymkode: 20ef9...4b4 Anekdotiske opplevelser/erfaringer veir nix i denne diskusjonen. Det finnes mye flere kvinner med lite lyst på sex enn menn - ergo dette er kvinne-problem! Slut med dette new speaket deres. Ta ansvar for deres egen seksualitet! Anonymkode: 68f69...789
AnonymBruker Skrevet 1. november #16 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Se på andre arter som en ku og en okse. Det er ikke kua som jager oksen for å si det sånn… Personer som gjennomgår kjønnskorrigering forteller også om enorm forskjell i sexdrive når man endres fra kvinne til mann… Anonymkode: e7e46...810 Er du en ku, ts? Er gutter naturlig mer utagerende enn jenter? Det vet vi faktisk ikke. Fordi gutter som er utagerende har tradisjonelt fått formere seg MER enn de som er rolige. Og jenter som er stille og lar seg undertrykke har fått formere seg MER enn de som er opprørske og nekter (som typisk gjennom historien er barnløse). Vi har genetisk modifisert vår egen art. Og vi har, som hovedregel, dyrket frem det dumme til fordel for det smarte, det ubrukelige til fordel for det brukelige. Selv nå får mennesker som egner seg dårlig til oppgaven flere barn enn de som egner seg bedre. Kuen er en art naturen ikke har skapt. Vi mennesker har skapt dem. Vi har avlet på kun de dyrene vi liker. Og det har vi gjort i tusener av år. Å si «se, denne arten skapt av mennesker oppfører seg rasjonelt sett fra et produksjons-perspektiv» er sant. Men du feiler i å se hvorfor det er viktig i sammenhengen du forsøker male. Sammenhengen er ikke ku=natur. Sammenhengen er genetisk modifisert=ønsket resultat. Også du oppfører deg som du er avlet frem til. (Selv om vi altså for mennesket i mindre grad har lykkes enn for kua) Anonymkode: 2868e...117 2
Bamseklemmer Skrevet 1. november #17 Skrevet 1. november Hvordan kan noen mene at kvinner har like høy sexlyst som menn? Det er vel fordi at egenvalgte kvinner, aldri sier nei til sex.. de har jo minst like høy sexlyst som meg🥰 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #18 Skrevet 1. november Forskning viser konsekvent at menn på gruppenivå har høyere sexlyst enn kvinner. Jeg er selv en kvinne med en unormalt høy sexlyst, i den grad at det har blitt et problem i flere forhold. I den forbindelse har jeg to ganger vært hos parterapeut og begge parterapeuter sa at det nesten alltid var det motsatte problemet, nemlig at mannen hadde mye høyere sexlyst. Jeg har også gått til sexolog som har sagt nøyaktig det samme. Uansett, det er jo bare å sjekke hva forskningen sier om dette, så får man svar. At jeg som kvinne har hatt høyere sexlyst enn alle de mennene jeg har vært sammen med er bare ett eksempel. Min venninnes høye sexlyst er et annet eksempel, men det sier selvfølgelig ikke noe om menns og kvinners sexlyst på gruppenivå. Anonymkode: 4de8e...c5d 2
AnonymBruker Skrevet 1. november #19 Skrevet 1. november På gruppenivå er det menn som har mest lyst. Men siden det er et stort spekter vil det alltid være noen par som har andre erfaringer. På denne temasiden vil jeg tro det er svært stor overvekt av kvinner som er på den sexlystne siden, ellers hadde dem neppe lest her. Svarene i denne gruppa bør ses i lys av denne sterke ubalanse av befolkningen. Anonymkode: a638c...26c 1
Soft mann Skrevet 1. november #20 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forskning viser konsekvent at menn på gruppenivå har høyere sexlyst enn kvinner. Jeg er selv en kvinne med en unormalt høy sexlyst, i den grad at det har blitt et problem i flere forhold. I den forbindelse har jeg to ganger vært hos parterapeut og begge parterapeuter sa at det nesten alltid var det motsatte problemet, nemlig at mannen hadde mye høyere sexlyst. Jeg har også gått til sexolog som har sagt nøyaktig det samme. Uansett, det er jo bare å sjekke hva forskningen sier om dette, så får man svar. At jeg som kvinne har hatt høyere sexlyst enn alle de mennene jeg har vært sammen med er bare ett eksempel. Min venninnes høye sexlyst er et annet eksempel, men det sier selvfølgelig ikke noe om menns og kvinners sexlyst på gruppenivå. Anonymkode: 4de8e...c5d Skulle ønske eg hadde blitt i sammen med ei med like stor sexlyst som meg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå