Kine-Renate Skrevet 31. oktober #1 Skrevet 31. oktober Det er jo den vante, gamle tralten. Vi var veldig nysgjerrige og aktive i begynnelsen, så ble jeg gravid, vi kjøpte hus. Så dabbet det bare av. Det mest sensuelle vi gjør sammen nå, er når han klemmer kviser på rumpa mi. Tidligere var han litt giret på det jeg tenkte som litt sykt. Men jeg begynner å tro på at det kanskje kan få oss nærmere hverandre. Drømmen hans er at jeg og to andre damer, bytter på å fiste han, og hverandre. Jeg har alltid likt analfisting, ikke så mye vaginalt. Men er det en klubb, eller forening, man kan melde seg inn i. Hvor man finner likesinnede? Så lenge mannen min er fornøyd kan jeg godt få både en og to og tre hender opp i rumpa. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #2 Skrevet 31. oktober 1: hvorfor har du kviser på rumpa? Hvordan kan det ha seg liksom? 2: hvordan ser avføringen din ut, respektive, er du istand til å kontrollere den? Når du har plass til tre hender igjennom det hølet? Anonymkode: 69a62...aab 1
Kine-Renate Skrevet 31. oktober Forfatter #4 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 1: hvorfor har du kviser på rumpa? Hvordan kan det ha seg liksom? 2: hvordan ser avføringen din ut, respektive, er du istand til å kontrollere den? Når du har plass til tre hender igjennom det hølet? Anonymkode: 69a62...aab Jeg ser ikke så ofte etter, men jeg er opptatt av å spise mye fiber. Tror ikke det går med tre hender på en gang, men to går nok fint hvis det er en søt dame med små hender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå