Gå til innhold

Klyster

Gjest Skittlejente ii

Fremhevede innlegg

Gjest Skittlejente ii
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om dere planlegger å ha analsex og da tar klyster som forberedelse?

Men det jeg eventuelt lurer på da, er at etter man har "tømt" seg når man har tatt klysteret, er det da "slutt" etter kommer det noen tømminger så man har "diare avføring" i endetarmen når man da skal holde på, for det må da være umåtelig flaut?

Veit at om man "tømmer seg normalt en stund i forveien er dte "fri bane" men skulle gjerne vært helt sikker så jeg kunne slappet 100% av og slippe å bekymra meg for at det skulle skje noe "ulekkert" !

(mener ikke å være vulgær eller ekkel, men er det noen som har erfaringer på dette området og skjønner hva jeg mener? )

Mvh xx

Videoannonse
Annonse
Gjest Voksen jente
Skrevet

Hei!

Jeg syns å huske at jeg prøvde sånt klyster man kjøpte på apoteket en gang, og mener det da ble litt gris som kom etter hvert.

Det jeg har gjort (tips fra en kjæreste som tente på analsex, og det gjorde jeg også når jeg ble trygg), er å skru av dusjhodet i dusjen, sette slangen (med forsiktig vannstråle på - prøv deg frem - og hold inntil rumpehullet slik at det kommer vann inn bak. Sitt f.eks på huk over en bøtte i dusjen, så tømmer du deg helt naturlig i den og hiver det i do etterpå.

Vask enden på slangen med såpe og kost etter bruk.

Prøv en gang du er alene og ikke skal ha sex, så finner du ut av det i fred og ro.

Alt for hard vannstråle er ubehagelig, og kan medføre at vannet trenger såpass langt opp at det kan komme litt i etterkant som man ikke har lyst til. Men forsiktig med vann skyller det helt rent i den delen der analsex forekkommer, og det er supert å vite at man er kvitt alle "pinlige" bæsjebiter.

Jeg opplevde også at på denne måten var det faktisk ikke nødvendig med glidemiddel som hjelp heller, men det får man vel bare se an selv.

Lykke til med eksperimentering! For meg var analsex mest tabu fordi jeg var redd at jeg skulle ha bæsj som han ville merke. På denne måten er man trygg på at det ikke er det, og man kan bare nyte følelsene og sexen. Lykke til!

Skrevet

Det går fint uten hverken spyling og klyster. Men det er lurt å være "tom" i tarmen.

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Helt klart ingen problem uten klyster.... Jeg elsker analsex om morgenen, og da er jeg tom uansett.... Glidemiddel er ett fantastisk hjelpemiddel no matter what :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...