Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syrisk influenser tar med seg familien tilbake til Syria, fordi hennes barns skole flagger med regnbueflagg

God tur, tenker jeg. Fint at Danmark slipper å fø på noen som tydeligvis ikke har behov for beskyttelse likevel. 

• Liker 29
  • Nyttig 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur og lykke til. Håper barna finner seg fort tilrette i det nye hjemlandet.

• Liker 14
Skrevet

Problemet her er vel at de som ikke liker innvandrere heller ikke like Pride, så dette blir vanskelig å kaste politisk mynt på for ytterst høyre #LOL

• Liker 13
  • Nyttig 9
Skrevet
Lineaaa skrev (5 minutter siden):

Problemet her er vel at de som ikke liker innvandrere heller ikke like Pride, så dette blir vanskelig å kaste politisk mynt på for ytterst høyre #LOL

😅

Skrevet
Lineaaa skrev (8 minutter siden):

Jepp. Til og med mange FRP-ere  vil få problemer her. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg er så politisk ukorrekt at jeg sier: flagg mer. 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Jadaomatte skrev (2 minutter siden):

Kanskje det blir løsningen på å få luka ut ekstremistene? Flagge masse og gjøre det så uholdbart for dem å bo her, at de pakker sammen og drar hjem? 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Var det ikke så farlig i hjemlandet likevel?!? Står religion så høyt at de gjør slike valg? Lykke til, sier jeg bare! 

Endret av Tiara07
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Jadaomatte skrev (14 minutter siden):

Tenkte også den tanken da jeg leste dette 😂

• Liker 6
Skrevet

Flott la mange flere følge etter👍👋

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenker at det er likeså greit, jeg synes det er topp sånn som vi har det i Norge og Skandinavien. Etter at min sønn kom ut som homofil har jeg hatt et Pride-flagg i stuen i en vase og hvis noen blir krenket av det så får det være :stolt: 

• Liker 18
  • Hjerte 6
Skrevet

Jeg synes det er flott at hun tar konsekvenser av at hun ikke kan og ønsker å tilpasse seg det danske samfunnet. Mange nok som ikke gjør det og heller lever på siden av de skandinaviske samfunnene. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis en slik bagatell er nok til at de reiser tilbake til landet sitt så er det jo bevis  på at det nå er trygt å bo der. Eller de ikke var ekte flyktninger til å begynne med siden de velger å reise tilbake pga et flagg. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Lineaaa skrev (17 timer siden):

Det var nytt for meg 😉 

Jeg er FrP'er og har noen fantastiske homofile naboer - og jeg kjenner ingen som har noe problem med homofile i Norge idag.

Til og med min gamle mor, som også er FrP'er sier at det er helt greit om mine barn skulle komme ut som homofile etterhvert :D 

Men jeg synes disse Pride-feiringene er blitt litt too much - og det tror jeg også mine homofile naboer synes 😉 

Men God tur til alle som drar tilbake til hjemlandet, som de "flyktet" fra i sin tid - det inkluderer også alle unge ukrainere, som tenker at det er bedre å leve på trygd i Norge enn å krige for hjemlandet sitt.....

Så tenker jeg at det er endel Pro-Palestinere her i Norge som heier på Hamaz - som ikke har forstått at Hamaz hadde steinet alle homofile til døde - om de hadde fått sjansen......

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet
Stinali skrev (12 timer siden):

Jeg synes det er flott at hun tar konsekvenser av at hun ikke kan og ønsker å tilpasse seg det danske samfunnet. Mange nok som ikke gjør det og heller lever på siden av de skandinaviske samfunnene. 

Synes faktisk hun fortjener kred i forhold til å være tro mot seg selv og ikke opptre som hykler. Uansett hvor uenig man er i troen hennes. 
Egentlig er det ikke forenlig å bo i Norge og Skandinavia om du skal leve som rettroende muslim. Dvs følge sharia og de rammene Koranens 114 surer gir deg.
Ikke glem at for muslimer er Koranen guds ord fra perm til perm. I motsetning til kristne protestanter i Norden som baserer sin tro utifra det Nye Testamentet i bibelen. 

• Liker 8
Skrevet
Gaia skrev (17 timer siden):

Kanskje det blir løsningen på å få luka ut ekstremistene? Flagge masse og gjøre det så uholdbart for dem å bo her, at de pakker sammen og drar hjem? 

KrF/FrP folk flest har jo ikke noe annet "hjem" å dra til.... Men det er greit for meg om de finner seg et nytt hjem land!

• Liker 5
Skrevet
Annus horribilis skrev (4 minutter siden):

Synes faktisk hun fortjener kred i forhold til å være tro mot seg selv og ikke opptre som hykler. Uansett hvor uenig man er i troen hennes. 
Egentlig er det ikke forenlig å bo i Norge og Skandinavia om du skal leve som rettroende muslim. Dvs følge sharia og de rammene Koranens 114 surer gir deg.
Ikke glem at for muslimer er Koranen guds ord fra perm til perm. I motsetning til kristne protestanter i Norden som baserer sin tro utifra det Nye Testamentet i bibelen. 

Får du gi deg, det er ingen kristne som lever 100% etter det nye testamentet. Er ikke like godt kjent med islam, men tviler veldig på at de ikke "tolker" mye de også! Så her konstruerer du motsetninger som ikke fines....

• Liker 3
Skrevet
Pippi Lotta skrev (2 minutter siden):

KrF/FrP folk flest har jo ikke noe annet "hjem" å dra til.... Men det er greit for meg om de finner seg et nytt hjem land!

Hvorfor tenker du at KrFere og FrPere skal finne seg et nytt land?

Tenker du at muslimene skal overta Norge da ? 😉 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Pippi Lotta skrev (5 minutter siden):

Får du gi deg, det er ingen kristne som lever 100% etter det nye testamentet. Er ikke like godt kjent med islam, men tviler veldig på at de ikke "tolker" mye de også! Så her konstruerer du motsetninger som ikke fines....

Først sier du at muslimene "tolker" koranen slik som kristne - så sier du at du ikke kan noe særlig om islam.........var ikke det litt selvmotsigende? 😉 

Forskjellen er vel i hovedsak at kristendommen er blitt modernisert gjennom mange år (Nye Testamente) mens koranen er og blir den samme.......hvilket har medført at islam er og forblir en religion som undertrykker både kvinner og homofile.

Endret av Sportydame
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Sportydame skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tenker du at KrFere og FrPere skal finne seg et nytt land?

Tenker du at muslimene skal overta Norge da ? 😉 

De fleste jeg ser som klager på prid tilhører ofte en av de to partiene. Finnes nok andre som ikke liker det i alle relgionet, så om de som misliker pride flyter fra landet blir det vel "normale" relgiøse (fra alle relgionene) og ateister som får overta Norge.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...