Bamseklemmer Skrevet fredag kl. 07:12 #61 Skrevet fredag kl. 07:12 AnonymBruker skrev (På 31.10.2025 den 15.58): Hvordan kan man kvitte seg med en vibrator? Man kan jo ikke akkurat kaste den i søpla, da den har litiumbatteri. Og det er ikke noe som er så lett å levere inn til en butikk som selger elektronisk utstyr heller. Anonymkode: 229c8...6c0 Har du ikke en handyman som kan skifte ut batteriene? 🫡 Det er jo så kjempe enkelt, at jeg vurderer å bli en miljøbevisst Dildo-reparatør..
KosINaturUtenForpl Skrevet fredag kl. 07:13 #62 Skrevet fredag kl. 07:13 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et godt innlegg, men er ikke helt sikker på at jeg tror på det jeg har sitert. 😜 Anonymkode: 229c8...6c0 Jeg lyver ikke, ihvertfall ikke om såpass alvorlige saker som taushetsplikt for å beskytte andre sine sensitive og personlige opplysninger. Bare å spørre så skal du få svar, eventuelt ta et Google søk på egenhånd.
Skogstrolle Skrevet fredag kl. 07:20 #63 Skrevet fredag kl. 07:20 Krist1an skrev (På 31.10.2025 den 16.16): Er det ikke anbefalt å gi bort noe brukt i gaver nå for tiden da... Det er det, så du kan gi den bort med orgasmegaranti 🤗 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå