Gå til innhold

Kvitte seg med vibrator

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du driter i brannfaren ved å kaste batterier i restavfall? https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/dette-kan-skje-om-du-kaster-batteriene-feil-1.15329064

Anonymkode: 35734...432

911 skrev (8 timer siden):

NEI.  Brannfare og forurensning. 

Det finnes mange slike steder der man anonymt kan kvitte seg med slikt "avfall", Takk for info Hensatt

Heller det enn at den begynner å brenne mens jeg bruker den eller ligger i nattbordskuffen. 

Anonymkode: 4ec5b...810

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen steder har de noen rød dunker som farlig avfall kastes i og renovasjonen tar det med seg, pakk den sammen i tom isboks med batterier å lyspærer 

Anonymkode: 554d3...bed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville solgt den. Har solgt flere av mine til god pris. Ikke noe ekkelt, bare å rense de så kan andre fint bruke de. Har solgt til både kvinner og menn.

Anonymkode: 550dd...d6e

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AlcosAnal skrev (17 timer siden):

Bare kast den i søpla

Nei Nei Nei

ikke i søppela, alt SKAL sortereres, miljøsvin. skal kastes som elektronikk og det er mange som tar i mot det uten at de ser hva det er. 

Men du kan selge den på sider som nakentid.no eller gaysir.no eller andre slike steder. og kan være anonym

Endret av feliek54
  • Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg ville solgt den. Har solgt flere av mine til god pris. Ikke noe ekkelt, bare å rense de så kan andre fint bruke de. Har solgt til både kvinner og menn.

Endelig ei som er fornuftig og miljøbevisst. Man kaster ikke brukbare ting.

Anonymkode: 8ec7c...e33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Endelig ei som er fornuftig og miljøbevisst. Man kaster ikke brukbare ting.

Hvor kan man selge slikt? Er det ikke flaut å møte en potensielt kåt mannlig kjøper som har kjøpt den fordi han vet at den er brukt av en kvinne? 

Anonymkode: 229c8...6c0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor kan man selge slikt? Er det ikke flaut å møte en potensielt kåt mannlig kjøper som har kjøpt den fordi han vet at den er brukt av en kvinne? 

Du får jo penger for den, hva som skjer videre er vel noe du ikke trenger å tenke på? Eventuelt selge bare til kvinner da?

Skrevet

Med tanke på hvor merkelig mange menn som ønsker å kjøpe brukte truser så må jo dette være en gullgruve for kvinner 🤔

Kan jo sikkert selge til det dobbelte av hva den kostet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tok de virkelig imot en vibrator? 

De går jo ikke igjennom det der og da når du avleverer en pose. Jeg aner ikke hva de gjorde med den.

Anonymkode: f238c...d8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg som har solgt mine. Neida ikke noe problem det. Har solgt, avtalt sted og levert personlig. Ikke alle som ønsker at vibrator kommer i posten og risiko for at andre kan pakke opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herre Gud, folk snakker som om dette skulle være gift som må pakkes inn og behandles der etter. Alle leketøy blir jo vasket og renset, noe ikke en pikk er alltid.... hva er problemet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Herre Gud, folk snakker som om dette skulle være gift som må pakkes inn og behandles der etter. Alle leketøy blir jo vasket og renset, noe ikke en pikk er alltid.... hva er problemet?

No problem 🤩

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Om det er et problem er individuelt. Jeg lurer bare på om kvinner som selger brukt vibrator til menn har det greit med at mannen nok har en baktanke med å kjøpe en brukt vibrator. Han kjøper den nok ikke til kona, for å si det slik. Hvis du som kvinne synes det er greit å tenke at han blir kåt av at du har brukt den - så synes jeg du er litt kul. Ingen kritikk fra meg. Ble bare litt nysgjerrig på tanker rundt det. 

• Nyttig 1
Skrevet

Om det er en mann eller kvinne som kjøper den blir vel det samme. En kvinne kan like gjerne bli kåt av at leketøyet er brukt tidligere.

Hvis jeg selger et brukt, rent leketøy så håper jeg jo at kjøper har glede av det. Hva de tenker på samtidig får ikke jeg styrt.

AnonymBruker
Skrevet
Cam03 skrev (1 minutt siden):

Om det er en mann eller kvinne som kjøper den blir vel det samme. En kvinne kan like gjerne bli kåt av at leketøyet er brukt tidligere.

Hvis jeg selger et brukt, rent leketøy så håper jeg jo at kjøper har glede av det. Hva de tenker på samtidig får ikke jeg styrt.

Har du solgt? 

AnonymBruker
Skrevet
Cam03 skrev (3 minutter siden):

Dette! Men merkelig at så mange kvinner ikke "tåler" tanken. Skulle egentlig være tryggere å bruke en å ligge med en mann, for du vasker ikke mannen før bruk?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette! Men merkelig at så mange kvinner ikke "tåler" tanken. Skulle egentlig være tryggere å bruke en å ligge med en mann, for du vasker ikke mannen før bruk?

For mitt vedkommende handler det ikke om smitte. Umulig å bli smittet av noe dersom den er vasket og renset. Bare nysgjerrig på følelsene rundt det at en fremmed mann bruker den til å runke med mens han tenker på kvinnen som han har kjøpt den av og møtt. Jeg synes dere som ikke bryr dere om det er kule, var bare nysgjerrig, som sagt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For mitt vedkommende handler det ikke om smitte. Umulig å bli smittet av noe dersom den er vasket og renset. Bare nysgjerrig på følelsene rundt det at en fremmed mann bruker den til å runke med mens han tenker på kvinnen som han har kjøpt den av og møtt. Jeg synes dere som ikke bryr dere om det er kule, var bare nysgjerrig, som sagt. 

Tenkte mer på en kvinne som bruker en brukt leke, tenker kvinner generelt så mye når de onanerer da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenkte mer på en kvinne som bruker en brukt leke, tenker kvinner generelt så mye når de onanerer da?

Tenker nok at et slikt produkt er mest populært for menn. Ikke fordi mannen er interessert i selve leketøyet, men fordi mannen er interessert i at en kvinne har brukt det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvordan kan man kvitte seg med en vibrator? Man kan jo ikke akkurat kaste den i søpla, da den har litiumbatteri. Og det er ikke noe som er så lett å levere inn til en butikk som selger elektronisk utstyr heller. 

Lever på Kondomeriet eller send inn til dem her: https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/artikler/miljorabatt/

Da får du i tillegg miljørabatt på 20% på neste kjøp derfra :) 

Anonymkode: 8d097...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...