Gå til innhold

Kvitte seg med vibrator

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du prøvd det? 

Anonymkode: 229c8...6c0

Nei, fant det ut nå fordi jeg var nysgjerrig selv og googlet det 😅
Jeg har noen leketøy jeg vil kvitte meg med, men har ikke turt å levere det verken på miljøtorget eller i butikken. Jeg bor på et lite sted der det er stor sjanse for å bli observert i butikken, og der det er ansatte på miljøtorget som faktisk følger med på hva man leverer i avdelingen for småelektrisk avfall.

Anonymkode: 8d097...d3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For mitt vedkommende handler det ikke om smitte. Umulig å bli smittet av noe dersom den er vasket og renset. Bare nysgjerrig på følelsene rundt det at en fremmed mann bruker den til å runke med mens han tenker på kvinnen som han har kjøpt den av og møtt. Jeg synes dere som ikke bryr dere om det er kule, var bare nysgjerrig, som sagt. 

Vet menn bruker vibrator mot penis, mot strengen for bedre orgasmer 

Anonymkode: 550dd...d6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet menn bruker vibrator mot penis, mot strengen for bedre orgasmer 

Det kan godt være, men tror du ikke hovedmotivet er det andre jeg skrev? 

AnonymBruker
Skrevet
Stillalive skrev (3 timer siden):

Med tanke på hvor merkelig mange menn som ønsker å kjøpe brukte truser så må jo dette være en gullgruve for kvinner 🤔

Kan jo sikkert selge til det dobbelte av hva den kostet.

Nei, det tror jeg ikke. En brukt truse lukter det av i lang tid, noe slik lukt har jeg aldri opplevd det har blitt på en plastleke. Vil uansett bli fort borte.

Anonymkode: 8ec7c...e33

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du solgt? 

Kun en gang, men møtte ikke kjøper.

Tenkte mer på en kvinne som bruker en brukt leke, tenker kvinner generelt så mye når de onanerer da?

Jeg fantaserer som regel når jeg onanerer. Men jeg har aldri kjøpt ett brukt leketøy, så jeg kan ikke uttale meg om hva de som har gjort det tenker på/ fantaserer om.

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt om jente-gjenger som har hatt "dildokvelder" der de prøver forskjellige leker. Trekker bare på et kondom om flere prøver samme leke som skal "inn" et sted. Da får man selvfølgelig prøvet masse forskjellig og velge det man liker best.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være, men tror du ikke hovedmotivet er det andre jeg skrev? 

Jo det tror jeg så absolutt. Det å vite at vibrator har gitt nytelse til en kvinne han eller hun har kjøpt den av og at det skaper tanker og kåthet. Kan jo selv tenke på nytelsen min vibrator gir andre og syns det er litt deilige tanker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvordan kan man kvitte seg med en vibrator? Man kan jo ikke akkurat kaste den i søpla, da den har litiumbatteri. Og det er ikke noe som er så lett å levere inn til en butikk som selger elektronisk utstyr heller. 

Legge den i skrivebordsskuffen til noen på jobb?

Anonymkode: cbae7...41b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jo det tror jeg så absolutt. Det å vite at vibrator har gitt nytelse til en kvinne han eller hun har kjøpt den av og at det skaper tanker og kåthet. Kan jo selv tenke på nytelsen min vibrator gir andre og syns det er litt deilige tanker.

Stilig du. 👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har hørt om jente-gjenger som har hatt "dildokvelder" der de prøver forskjellige leker. Trekker bare på et kondom om flere prøver samme leke som skal "inn" et sted. Da får man selvfølgelig prøvet masse forskjellig og velge det man liker best.

Høres merkelig ut. Kan vel ikke selge dildoer etter at det har vært Kondomer på dem? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres merkelig ut. Kan vel ikke selge dildoer etter at det har vært Kondomer på dem? 

Altså forskjellige jenter har forskjellige leketøy. På et "party" prøver de hverandres leketøy for å teste. 

Skrevet
Cam03 skrev (På 1.11.2025 den 12.56):

Om det er en mann eller kvinne som kjøper den blir vel det samme. En kvinne kan like gjerne bli kåt av at leketøyet er brukt tidligere.

Hvis jeg selger et brukt, rent leketøy så håper jeg jo at kjøper har glede av det. Hva de tenker på samtidig får ikke jeg styrt.

Jeg har jobbet på miljøstation her fikk vi inn en del slike ting bare husk og ta ut batteri først.

AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (1 time siden):

Jeg har jobbet på miljøstation her fikk vi inn en del slike ting bare husk og ta ut batteri først.

Da burde du vite hvor mye fullt brukbare ting som kastes. En skam for miljøet spør du meg enten det er vibrator, klær, møbler osv osv. Ingen skam å selge en brukt vibrator heller, er den ødelagt stiller det seg annerledes.

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Da burde du vite hvor mye fullt brukbare ting som kastes. En skam for miljøet spør du meg enten det er vibrator, klær, møbler osv osv. Ingen skam å selge en brukt vibrator heller, er den ødelagt stiller det seg annerledes.

Ja du skulle bare vite alt brukbart som ble kastet der særlig telefoner, TV Pc osv særlig om det kom rydding etter dødsbo fant myntsamlinger gull sølv smykker bare for og nevne noe.

Skrevet
erok skrev (9 minutter siden):

Ja du skulle bare vite alt brukbart som ble kastet der særlig telefoner, TV Pc osv særlig om det kom rydding etter dødsbo fant myntsamlinger gull sølv smykker bare for og nevne noe.

Jøss, folk er virkelig sløve miljøverstinger!

• 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 14.01):

Nei, fant det ut nå fordi jeg var nysgjerrig selv og googlet det 😅
Jeg har noen leketøy jeg vil kvitte meg med, men har ikke turt å levere det verken på miljøtorget eller i butikken. Jeg bor på et lite sted der det er stor sjanse for å bli observert i butikken, og der det er ansatte på miljøtorget som faktisk følger med på hva man leverer i avdelingen for småelektrisk avfall.

Anonymkode: 8d097...d3d

Jeg jobber som renovasjons medarbeider, vi og andre ansatte på miljøtorg eller miljøstasjon som det også kalles følger kun med for å sikre trygg og korrekt håndtering videre og fokuset er på hvilken gruppe spesialavfall det er og ikke på spesifikke produkt.

Dessuten så har alle ansatte i bransjen taushetsplikt som er nedfelt i arbeidsmiljøloven, personopplysningsloven (GDPR) straffeloven §267 og i varierende grad i arbeidskontrakt.

Siden avfall kan inneholde både sensitive og personlige opplysninger så kan brudd på taushetsplikten straffes med bot eller fengsel i opptil 1 år, opptil 3 år ved grove brudd. I tillegg kommer reaksjoner fra arbeidsgiver ved brudd på kontrakten.

Vi som håndterer avfall har sett "alt" Sexleketøy og sexhjelpemiddel er faktisk så vanligt og "kjedelig" at vi legger knapt merke til det.

Så til alle sammen, vær så snill å ikke kast EE-avfall og ihvertfall ikke noen former for batterier i restavfallet. Det er flere hundre små og store branner forårsaket av batterier hvert år her i landet som går utover miljøet, sikkerheten til arbeidere og i tillegg påfører bransjen enorme kostnader som øker renovasjonsgebyret ditt og mitt unødvendig.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
G1987 skrev (På 31.10.2025 den 16.32):

Jeg sender sånne ting til Stortinget, 'mrk. statsministeren sitt kontor'

Han driter i meg, så da driter jeg i han..

Du tenker at landets mest beskyttede mann åpner posten sin selv?

Anonymkode: 5403c...c9a

AnonymBruker
Skrevet
KosINaturUtenForpl skrev (36 minutter siden):

Vi som håndterer avfall har sett "alt" Sexleketøy og sexhjelpemiddel er faktisk så vanligt og "kjedelig" at vi legger knapt merke til det.

Et godt innlegg, men er ikke helt sikker på at jeg tror på det jeg har sitert. 😜

AnonymBruker
Skrevet
G1987 skrev (På 31.10.2025 den 16.32):

Jeg sender sånne ting til Stortinget, 'mrk. statsministeren sitt kontor'

Han driter i meg, så da driter jeg i han..

Nei, du gjør nok ikke det.

Anonymkode: 0db93...097

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...