Gå til innhold

Handler du på Sincere, og har du prøvd det nye merket RELY?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har handlet mye på Sincere, og har i godt over et år alltid stolt på Mikela og sincere når det kommer til hudpleie, helt til Rely

Jeg har prøvd alle tre produktene i serien, og her er min ærlige mening og erfaring både med produktene og responsen til Sincere når jeg kontaktet de om problemene jeg fikk.

Oljerensen er helt ok og inneholder ok og midt på treet ingredienser

Rensen gav meg brennende, sviende og rød hud, selv etter den var vasket av.
Var veldig vondt og ubehagelig å bruke den, selv etter den var godt renset bort satt jeg igjen med ubehagelig stram, vond og rød hud.
Rensen inneholder mange ingredienser som forårsaker irritasjon
Den inneholder også parabener, noe som dog er lov i Norge, men som er kjent for å være hormonforstyrrende, kan føre til fertilitesproblemer og i verste tilfelle infertilitet, og er dergfor ikke anbefalt å bruke i hudpleie. På grunn av at rensen inneholder parabener er den IKKE trygg for gravide eller ammende, noe Mikela og sincere med hånden på hjertet sier at den er
Den inneholder også store mengder SLS (Sodium Lareth Sulfate) dette er et sterkt irriterende produkt som er kjent for å skape irritasjon og som kan fosterke og til og med forårsake fungal akne og andre hudproblemer. Ergo er den heller ikke egnet for bruk for de fleste hudproblemer, spesielt de med fungal akne.

Toneren er helt forjævlig!
Nå flere dager etter jeg testet den har jeg fortsatt store problemer med huden.
Umiddelbart etter påføring begynte huden min å brenne noe ekstremt, den ble hissig, rød og stram, ikke på en god og ungdommelig måte, men den vonde. Huden min ble umiddelbart dehydrert og fullstendig strippet for fukt. Jeg prøvde å ha fuktighetsgivende serum og fuktigshetskrem over for å se om det ble bedre, det ble det ikke. Huden min tørket fullstendig inn og var tørr og rød i flere dager, og nå er hele ansiktet mitt fullt av flass, tørt og jeg ser helt jævlig ut.

Toneren inneholder også mange fy fy og irriterende ingredienser.
Inneholder parabener og SLS
Og mange andre ingredienser som er kjent for å skape tørrhet, irritasjon og utslett.

I tillegg til at den inneholder havre, noe som i seg selv er glutenfritt, men som hovedregel blir havre produsert i samme fabrikker og lokaler som hvete, noe som gjør at den ikke er trygg for mennesker med cøliaki. Jeg har sett at både mikela og Sincere har unngått å svare på spørsmål relatert til spørsmål rundt om den faktisk er trygg for mennesker med cøliaki.

Legger ved noen linker til de aller verste ingrediensene i toneren
https://www.ewg.org/skindeep/ingredients/703937-METHYLPARABEN/

https://www.ewg.org/skindeep/ingredients/705335-PROPYLPARABEN/

https://www.ewg.org/skindeep/ingredients/704811-PHENOXYETHANOL/

https://www.ewg.org/skindeep/ingredients/706089-SODIUM_LAURETH_SULFATE/

Mikela og sincere har reklamert for at Rely er en serie med hudpleie med fokus på at alle mennesker med alle hudtyper skal kunne bruke de, noe de absolutt ikke er når man graver i ingredienslista og ser hva som faktisk er i den

Jeg tok kontakt med Sincere og fortalte de om problemene jeg fikk etter bruk av Rely, og fikk rett og slett beskjed om at dette var et meg problem og at produktene er milde og skal kunne brukes av alle, men at jeg måtte hatt en allergisk reaksjon. De mente da at ikke all hudpleie er for alle og at jeg må finne annen hudpleie.
Jeg fikk så min samboer og samboeren til en venninne til å prøve produktene for å bevise at det ikke bare var et meg problem.
Jeg hadde rett. De begge to fikk umiddelbar rød, irritert, dehydrert og stram hud.
Jeg har sendt en lang og informativ mail til Sincere om reaksjonen til de andre og all informasjonen jeg har skrevet over og mer.i tillegg til at jeg har sendt krav om å få pengene mine tilbake da alle disse produktene går rett i søpla
venter på svar fra de.

Endret av Karovens
AnonymBruker
Skrevet
Karovens skrev (1 minutt siden):

Jeg har handlet mye på Sincere, og har i godt over et år alltid stolt på Mikela og sincere når det kommer til hudpleie, helt til Rely

Jeg har prøvd alle tre produktene i serien, og her er min ærlige mening og erfaring både med produktene og responsen til Sincere når jeg kontaktet de om problemene jeg fikk.

Oljerensen er helt ok og inneholder ok og midt på treet ingredienser

Rensen gav meg brennende, sviende og rød hud, selv etter den var vasket av.
Var veldig vondt og ubehagelig å bruke den, selv etter den var godt renset bort satt jeg igjen med ubehagelig stram, vond og rød hud.
Rensen inneholder mange ingredienser som forårsaker irritasjon
Den inneholder også parabener, noe som dog er lov i Norge, men som er kjent for å være hormonforstyrrende, kan føre til fertilitesproblemer og i verste tilfelle infertilitet, og er dergfor ikke anbefalt å bruke i hudpleie. På grunn av at rensen inneholder parabener er den IKKE trygg for gravide eller ammende, noe Mikela og sincere med hånden på hjertet sier at den er
Den inneholder også store mengder SLS (Sodium Lareth Sulfate) dette er et sterkt irriterende produkt som er kjent for å skape irritasjon og som kan fosterke og til og med forårsake fungal akne og andre hudproblemer. Ergo er den heller ikke egnet for bruk for de fleste hudproblemer, spesielt de med fungal akne.

Toneren er helt forjævlig!
Nå flere dager etter jeg testet den har jeg fortsatt store problemer med huden.
Umiddelbart etter påføring begynte huden min å brenne noe ekstremt, den ble hissig, rød og stram, ikke på en god og ungdommelig måte, men den vonde. Huden min ble umiddelbart dehydrert og fullstendig strippet for fukt. Jeg prøvde å ha fuktighetsgivende serum og fuktigshetskrem over for å se om det ble bedre, det ble det ikke. Huden min tørket fullstendig inn og var tørr og rød i flere dager, og nå er hele ansiktet mitt fullt av flass, tørt og jeg ser helt jævlig ut.

Toneren inneholder også mange fy fy og irriterende ingredienser.
Inneholder parabener og SLS
Og mange andre ingredienser som er kjent for å skape tørrhet, irritasjon og utslett.

I tillegg til at den inneholder havre, noe som i seg selv er glutenfritt, men som hovedregel blir havre produsert i samme fabrikker og lokaler som hvete, noe som gjør at den ikke er trygg for mennesker med cøliaki. Jeg har sett at både mikela og Sincere har unngått å svare på spørsmål relatert til spørsmål rundt om den faktisk er trygg for mennesker med cøliaki.

Legger ved noen linker til de aller verste ingrediensene i toneren
https://www.ewg.org/skindeep/ingredients/703937-METHYLPARABEN/

https://www.ewg.org/skindeep/ingredients/705335-PROPYLPARABEN/

https://www.ewg.org/skindeep/ingredients/704811-PHENOXYETHANOL/

https://www.ewg.org/skindeep/ingredients/706089-SODIUM_LAURETH_SULFATE/

Mikela og sincere har reklamert for at Rely er en erie med hudpleie med fokus på at alle mennesker med alle hudtyper skal kunne bruke de, noe de absolutt ikke er når man graver i ingredienslista og ser hva som faktisk er i den

Jeg tok kontakt med Sincere og fortalte de om problemene jeg fikk etter bruk av Rely, og fikk rett og slett beskjed om at dette var et meg problem og at produktene er milde og skal kunne brukes av alle, men at jeg måtte hatt en allergisk reaksjon. De mente da at ikke all hudpleie er for alle og at jeg må finne annen hudpleie.
Jeg fikk så min samboer og samboeren til en venninne til å prøve produktene for å bevise at det ikke bare var et meg problem.
Jeg hadde rett. De begge to fikk umiddelbar rød, irritert, dehydrert og stram hud.
Jeg har sendt en lang og informativ mail til Sincere om reaksjonen til de andre og all informasjonen jeg har skrevet over og mer.i tillegg til at jeg har sendt krav om å få pengene mine tilbake da alle disse produktene går rett i søpla
venter på svar fra de.

Hei

Dette var dumt, har hørt så mye godt om dem. Har ikke besilt derfra enda men nå gidder jeg ikke det. Er det bare RELY du er veldig misfornøyd med, eller er det andre de har også dårlig?

Anonymkode: a7a09...002

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei

Dette var dumt, har hørt så mye godt om dem. Har ikke besilt derfra enda men nå gidder jeg ikke det. Er det bare RELY du er veldig misfornøyd med, eller er det andre de har også dårlig?

Anonymkode: a7a09...002

Jeg har vært veldig fornøyd med Torriden. Der bruker jeg daglig Cleansiing foam, dive in serum, dive in cream og øyekrem. Disse produktene har jeg rukt daglig i over et år og har vært veldig fornøyd.
Synes dog at Sincere er litt dyre og har derfor fra tid til annen kjøpt på farmasiet, vita ol.

Jeg er kjempe fornøyd med produktene fra torriden, og om du er på let etter en toner kan jeg anbefale dr. ceuracle Vegan combutcha tea essence. Den er jeg ekstremt fornøyd med, ikke bare fordi den ikke brenner av meg ansiktet, men fordi den faktisk funker.

Må si min tillit til Sincere har blitt enormt svekket.
Jeg har sluttet å følge de på alle sosiale medier og kommer ikke til å handle på Sincere noe mer.
en norsk influenser som sitter med så god selvtillitt og anbefaler kundene sine søppel, gift og løgner nekter jeg å støtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...