Gå til innhold

Orgasme rett etter orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig å få orgasme flere ganger på hverandre? Jeg kan selv onanere til orgasme og bare fortsette til ny orgasme flere ganger på rad. Blir ikke slapp i mellom og ikke øm. Orgasmene kommer med alt fra 30 sek til sånn 5 minutters mellomrom. Kommer også sterkere for hver gang.

G20

Anonymkode: 51930...c7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lucky you. Nyt det mens du kan 🤩. Du er på topp nå, og noen år framover, testosteronmessig, men "forfaller" raskt etter hvert som årene går.

Anonymkode: 101d9...b76

• Liker 1
Skrevet

Ts. Ja flere har fortalt det til meg av mine litt eldre venner. Har selv hatt denne evnen uforandret i flere år. Det har heller økt enn motsatt for meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Lucky you. Nyt det mens du kan 🤩. Du er på topp nå, og noen år framover, testosteronmessig, men "forfaller" raskt etter hvert som årene går.

Eeeehh..... det er v el individuelt.   Er mye kåtere nå som 50, enn når jeg var 25

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er 48 år og får fortsatt multiorgasmer.

Anonymkode: 40c70...57b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 48 år og får fortsatt multiorgasmer.

Anonymkode: 40c70...57b

Ts. Kan ha mange deilige år foran meg. Ja det er vel multiorgasmer det heter det jeg får med flere, og noen mange ganger orgasmer etter hverandre. Kan ha det flere ganger på en dag

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2025 den 13.30):

Er det vanlig å få orgasme flere ganger på hverandre? Jeg kan selv onanere til orgasme og bare fortsette til ny orgasme flere ganger på rad. Blir ikke slapp i mellom og ikke øm. Orgasmene kommer med alt fra 30 sek til sånn 5 minutters mellomrom. Kommer også sterkere for hver gang.

G20

Rett etter jeg traff en dame hun var helt nyforelsket gav jeg henne 10 orgasmer på rad med å bare fingre henne ! Hun kom gang på gang på gang ! Men det var bare helt i starten på forholdet når alt var nytt. Så dabbet det av. Men det var jo som det var, og så var det over. Utrolig hva enkelte drives av når alt er spennende og nytt....... så går det nedover. Det ble slutt etter noen måneder. Helt greit egentlig. 

Anonymkode: 73af9...2c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2025 den 13.30):

G20

Ja, det kan være vanlig for enkelte! Jeg har selv ooplevd lignende da jeg var yngre! Men det kan også avta, så nyt det mens du har mulighet 😀

Selv kan jeg få flere orgasmer etter hverandre og sterke orgasmer hvis jeg runker eller har sex rundt ting jeg tenner på, eller tenner ekstra på! 

Så hvis jeg er alene hjemme og ønsker ekstra deilig orgasme, nyter jeg fetishen min og hopper i dusjen eller boblebadet med klær på og runker.

Mann her.

Skrevet
Snowluck skrev (På 1.11.2025 den 23.13):

Ja, det kan være vanlig for enkelte! Jeg har selv ooplevd lignende da jeg var yngre! Men det kan også avta, så nyt det mens du har mulighet 😀

Selv kan jeg få flere orgasmer etter hverandre og sterke orgasmer hvis jeg runker eller har sex rundt ting jeg tenner på, eller tenner ekstra på! 

Så hvis jeg er alene hjemme og ønsker ekstra deilig orgasme, nyter jeg fetishen min og hopper i dusjen eller boblebadet med klær på og runker.

Mann her.

Ts. Det der kunne vært litt meg egentlig, føler vi har det ganske likt faktisk. Kan også tease å erte meg selv å bruke lang tid først, da kommer orgasmene som perler på en snor.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...