Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (6 minutter siden):

Det er jo bare trist at dere skal begrense og ekskludere egne barn fordi dere selv er ukomfortable. Godt det er andre foreldre rundt som ser deres barn!

Halloween er stort for den oppvoksende generasjonen. Verden blir mer og mer global. Som foreldre har man et visst ansvar for å henge med.

Her finner du på historier som aldri skjedde. Vi begrenser ikke eget barn. Hun er populær og har mange venner, og at ikke alle går Halloween er bedre for de som føler seg utenfor, da er de kanskje ikke så utenfor likevel. 

Anonymkode: d934f...f95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes vi har det veldig fint med opplegg for hele klassen for våre to minste. Slike tiltak anbefales!

For eldstemann var vi mer usikre på hvordan det ble, men det kom en invitasjon fra en venn. Heldigvis er de flere «upopulære» (stor skole), så disse «upopulære» har laget seg sin egen vennegjeng som har det fint sammen (inkludert vår sønn).

Anonymkode: 32fa8...e24

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sa fra til min sønn ( ungdomsskole elev) at de får ikke ha noe «party» hvis ikke de involverer alle. Inviter alle, så sier de som ikke kan/vil si nei. Det er noe med å få det spørsmålet. Nå skal ikke de ha det hos oss, men hos moren til en i klassen deres. Har sagt fra til hun og om at vi må passe på at de inkluderer alle, « Ingen kan «redde» alle, men alle kan «redde» en» Er mottoet jeg prøver å lære min sønn. En trenger ikke være bestevenn med alle, men alle skal føle seg inkludert og respektert! 

Anonymkode: 99a6b...e42

Skal du tvinge sønnen din til å være sammen med noen han kanskje ikke liker? Omgir du deg med folk du ikke liker i f eks selskap?

Anonymkode: 1d432...fa3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det TS?

Anonymkode: 2501e...fd1

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

OK Karen.

Anonymkode: bc338...29d

Å kutt ut da, jeg elsker halloween.

AnonymBruker
Skrevet

Det må være lov å ikke ville gå halloween. Man trenger ikke bli tvangsinkludert. Vet av flere som ikke vil gå, særlig gutter (ja, la oss være enig om at det er i mye større grad en jentegreie å kle seg ut på halloween). 

Anonymkode: 8819d...672

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skal du tvinge sønnen din til å være sammen med noen han kanskje ikke liker? Omgir du deg med folk du ikke liker i f eks selskap?

Anonymkode: 1d432...fa3

Som barn er man sammen med klassen hver eneste dag fra man er 6 til man er 19. Det er ikke som kolleger på jobb, der man kan ha et distansert forhold. Men - det burde være unødvendig å forklare til et voksent menneske.

Hvis du mener at man med fellesarrangementer tvinger barna til å…

å herregud. Nei. Jeg orker ikke forklare, gjør du deg dum med vilje?

Anonymkode: b98be...662

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det må være lov å ikke ville gå halloween. Man trenger ikke bli tvangsinkludert. Vet av flere som ikke vil gå, særlig gutter (ja, la oss være enig om at det er i mye større grad en jentegreie å kle seg ut på halloween). 

Anonymkode: 8819d...672

Er det?? Ser da masse små spidermen, gutte-skjeletter osv i gatene her :) 

Anonymkode: b98be...662

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...