AnonymBruker Skrevet 31. oktober #1 Skrevet 31. oktober Halloween handler om å kle seg skummelt for å skremme bort onde ånder, og dette stammer fra den gamle keltiske kultfesten Samhain. Har selv bodd i Irland som markerer dette stort på denne tiden av året, og det har ingenting med karneval å gjøre, som mange oppfatter det som. Det skal være hodeskaller, zombier, skumle ansikter, Dracula, djevel tilbedere ol, og ikke søte Tingelinger, sexy pusekatt eller sexy sykepleier kostymer, som de aller fleste unge damer tar på seg nå. Da jeg var yngre og dro på Halloween fester, var det da også nesten bare menn som tok det helt ut med malte ansikter og skumle kostymer+meg og noen venninner som syntes det var gøyt å se hvor grusomme vi kunne se ut. I går kveld så jeg mange unge menn som var skumle, men damene var søte og sexy, og jeg forstår ikke at de ikke bare slipper seg løs den ene dagen i året og ikke alltid har behov for å være tiltrekkende og deilige. I går satt jeg på bussen sammen med fire damer som hadde kledd seg opp i "Finn Willy" antrekk, altså med rød/hvit stripete genser, miniskjørt, rød og hvite stripete knestrømper og matchende lue + briller. Kostymet var sexy og vittig, men ikke Halloween antrekk. De satt med luen og brillene på fanget og jeg spurte hvorfor de ikke tok på seg brillene og luen, men det turde de ikke for det var så flaut, så det skulle de kanskje ta på seg når de kom på festen. På bussen var det også noen jenter med sexy catwoman kostyme i svart tettsittende antrekk. Nå har jeg alltid vært glad i å kle meg ut og har god fantasi , og jo lenger bort jeg kommer fra mitt eget utseende, jo bedre er det. Vi har blitt et kjedelig samfunn der det er viktig å se smashing ut hele tiden, og ikke skille oss ut -dessverre. Anonymkode: 6d404...bad 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #2 Skrevet 31. oktober Personlig synes jeg det er kjedeligere med 5 hekser på samme fest. Tar heller en kreativ finn Willy. Anonymkode: 204b6...d43 6 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #3 Skrevet 31. oktober Synes det er så teit med damer som tar seg selv så høytidelig at de må ha sexy kostyme. Anonymkode: 081bf...b05 7 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #4 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Personlig synes jeg det er kjedeligere med 5 hekser på samme fest. Tar heller en kreativ finn Willy. Anonymkode: 204b6...d43 Det er jo så mye annet enn hekser man kan kle seg ut som, men bedre å kle seg ut som en heks enn i et sexy kostyme. Ts Anonymkode: 6d404...bad 1
MarianneE Skrevet 31. oktober #5 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): I går satt jeg på bussen sammen med fire damer som hadde kledd seg opp i "Finn Willy" antrekk, altså med rød/hvit stripete genser, miniskjørt, rød og hvite stripete knestrømper og matchende lue + briller. Kostymet var sexy og vittig Anonymkode: 6d404...bad Finn Willy! Så gøy! 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #6 Skrevet 31. oktober MarianneE skrev (Akkurat nå): Finn Willy! Så gøy! Ja gøyt, men ikke skummelt. Halloween er skummelt- andre type kostymer kan vi bruke på karneval Ts Anonymkode: 6d404...bad 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #7 Skrevet 31. oktober Damer bruker jo enhver anledning til å seksualisere seg selv, intet nytt det Anonymkode: 34a6a...7e4 7 1
k4ren Skrevet 31. oktober #8 Skrevet 31. oktober (endret) Har kledd meg ut som grim reaper/ghost face hvert år, men nå synes jeg jo det er veldig sexy kostymer. Fordi de er skumle og samler inn sjeler og tar liv 👻 Edit: Ja på film, syns ikke ekte drap er så hot altså!! Endret 31. oktober av k4ren 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #9 Skrevet 31. oktober Halloween har vel egentlig mest for barn, men har etter hvert begynt å involvere unge voksne og voksne. Og er man 35 så er det kanskje litt kleint å ikle seg noe skummelt? Vet ikke, bare en gjetting. Det som uansett er dumt er dette som er nevnt med sexy kostymer! Hvorfor skal absolutt svært mange damer i kle seg noe sexy når de skal kle seg ut? En ting er halloween, men det er akkurat det samme ved andre kostymeanledninger også. Jeg vet om damer som fortviler litt over det der. Anonymkode: 3c432...f4a 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #10 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det som uansett er dumt er dette som er nevnt med sexy kostymer! Hvorfor skal absolutt svært mange damer i kle seg noe sexy når de skal kle seg ut? En ting er halloween, men det er akkurat det samme ved andre kostymeanledninger også. Jeg vet om damer som fortviler litt over det der. Jeg har også undret meg over det der, helt fra jeg var ung voksen (kvinne/dame) selv. Hvorfor må det være sexy sykepleier, sexy heks, playbunny, sexy djevelinne, sexy vampyr, sexy ditt og sexy datt? Ikke alle har lyst eller kropp til å være sexy-noesomhelst. Anonymkode: 984a7...096 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #11 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Halloween har vel egentlig mest for barn, men har etter hvert begynt å involvere unge voksne og voksne. Og er man 35 så er det kanskje litt kleint å ikle seg noe skummelt? Vet ikke, bare en gjetting. Det som uansett er dumt er dette som er nevnt med sexy kostymer! Hvorfor skal absolutt svært mange damer i kle seg noe sexy når de skal kle seg ut? En ting er halloween, men det er akkurat det samme ved andre kostymeanledninger også. Jeg vet om damer som fortviler litt over det der. Anonymkode: 3c432...f4a Vanlig med Halloween fester for voksne, iallfall unge voksne/studenter, og det med sexy kostyme er det jeg reagerer på også. ts Anonymkode: 6d404...bad
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #12 Skrevet 31. oktober Damer? Kjenner ingen voksne som kler seg ut til Halloween. Anonymkode: a5f5a...08a 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #13 Skrevet 31. oktober Vet ikke. Jeg og vennene mine har aldri pleid å kle oss i sexy kostymer. Jeg tror TS hadde blitt positivt overrasket over den ene venninna mi da vi var unge og skulle på halloweenfest. Hun er både slank og pen, men valgte å kle seg ut som en særdeles usexy klovn. Vi var riktignok også en vampyr og en fallen engel i svarte kjoler (pent og så kanskje litt sexy ut med litt godvilje), men sminken var ikke spesielt sexy Vi var der for å ha det gøy, ikke for å imponere andre med å se sexy ut. Jeg tror det er to årsaker til at mange kler seg sexy når de skal kle seg ut: 1. De er usikre på seg selv og vil helst ikke at andre skal synes de er stygge eller teite. 2. Dersom man skal gå for ferdigsydde kjøpingskostymer, så er dameavdelingen nesten utelukkende sexy antrekk. Eventuelt kan det være noen som vanligvis ikke pleier å kle seg og sminke seg sexy, som liker å kjøre litt "femme fatale" når de skal kle seg ut. Men ja, det gøyeste er jo når folk er kreative og lager egne kostymer, og går all in på å være skummel eller stygg på halloween. Anonymkode: dc0d7...a77 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #14 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Halloween handler om å kle seg skummelt for å skremme bort onde ånder, og dette stammer fra den gamle keltiske kultfesten Samhain. Har selv bodd i Irland som markerer dette stort på denne tiden av året, og det har ingenting med karneval å gjøre, som mange oppfatter det som. Det skal være hodeskaller, zombier, skumle ansikter, Dracula, djevel tilbedere ol, og ikke søte Tingelinger, sexy pusekatt eller sexy sykepleier kostymer, som de aller fleste unge damer tar på seg nå. Da jeg var yngre og dro på Halloween fester, var det da også nesten bare menn som tok det helt ut med malte ansikter og skumle kostymer+meg og noen venninner som syntes det var gøyt å se hvor grusomme vi kunne se ut. I går kveld så jeg mange unge menn som var skumle, men damene var søte og sexy, og jeg forstår ikke at de ikke bare slipper seg løs den ene dagen i året og ikke alltid har behov for å være tiltrekkende og deilige. I går satt jeg på bussen sammen med fire damer som hadde kledd seg opp i "Finn Willy" antrekk, altså med rød/hvit stripete genser, miniskjørt, rød og hvite stripete knestrømper og matchende lue + briller. Kostymet var sexy og vittig, men ikke Halloween antrekk. De satt med luen og brillene på fanget og jeg spurte hvorfor de ikke tok på seg brillene og luen, men det turde de ikke for det var så flaut, så det skulle de kanskje ta på seg når de kom på festen. På bussen var det også noen jenter med sexy catwoman kostyme i svart tettsittende antrekk. Nå har jeg alltid vært glad i å kle meg ut og har god fantasi , og jo lenger bort jeg kommer fra mitt eget utseende, jo bedre er det. Vi har blitt et kjedelig samfunn der det er viktig å se smashing ut hele tiden, og ikke skille oss ut -dessverre. Anonymkode: 6d404...bad Klart det er et halloween antrekk! Halloween er KLE DEG UT ikke VÆR DET SAMME SOM ALLE ANDRE. Hilsen stolt eier av flere utklednings-onepiece kostymer. Anonymkode: 9942e...353 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #15 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Damer? Kjenner ingen voksne som kler seg ut til Halloween. Anonymkode: a5f5a...08a Så kjedelige folk du kjenner. Jeg elsker temafester og utkledning, og kjenner heldigvis flere som liker det samme. Livet er da nok alvorlig og hverdagslig, om man ikke skal la være å ha det gøy, bare fordi noen synes det er barnslig. Folk burde bli flinkere til å være litt mer barnslige og ha det mer gøy, og ikke ta seg selv så høytidelig, uansett hvor gamle de er. Har du noen gang sett Trump og Putin i teite kostymer? Nei, nettopp. Man blir desillusjonerte grinebitere av å aldri slippe seg løs. Anonymkode: dc0d7...a77 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #16 Skrevet 31. oktober Vi lever i et seksualisert samfunn, så da blir det sånn. For mange kvinner er det et hovedmål å framstå fysisk attraktiv, dessverre. Anonymkode: c039b...ce4 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #17 Skrevet 31. oktober Jeg tror du undervurderer hvor skummelt det er for kvinner å kle seg sexy/slutty eller stereotypisk søtt. Det er mye skumlere å være slutty kledd offentlig, sent på kveld enn å se ut som et monster. Anonymkode: 663f0...bcd 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #18 Skrevet 31. oktober Skjønner ikke hvorfor ikke flere går som spøkelser. Er jo verdens enkleste kostyme! Klipp et par hull i et laken og så er man klar Anonymkode: 10a65...fcc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #19 Skrevet 31. oktober Er forøvrig mer glad i å kle meg ut som mann enn sexy ditt og sexy datt. Anonymkode: 10a65...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #20 Skrevet 31. oktober Halloween er bare trist uansett. Anonymkode: c173d...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå