Harlekin Skrevet 31. oktober #1 Skrevet 31. oktober Dette er et litt rart spørsmål. Jeg liker hvordan håret mitt ser ut når jeg har trent, dvs. når det er svett Jeg har tynt, fint, halvlangt hår, og når det er svett, klistrer hårene seg til hverandre og danner tykkere «strå». Jeg ville gjerne hatt håret sånn til vanlig, men jeg vil selvsagt ikke gå rundt med svett hår! Hvordan kan jeg få til dette med stylingprodukter? Hvilke produkter og teknikk? På forhånd takk for svar på et rart spørsmål
Abra Skrevet 31. oktober #2 Skrevet 31. oktober (endret) Hårgele med kam, når nydusja. Spray over med en spray som stivner håret. Endret 31. oktober av Abra 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #3 Skrevet 31. oktober Bjørn aksen har flere produkt for denne, jeg brukte denne da jeg ville ha en sånn look som du beskriver https://www.vita.no/bjorn-axen/styling-gel-100ml Anonymkode: d7a5b...2fa 1
Harlekin Skrevet 31. oktober Forfatter #4 Skrevet 31. oktober Abra skrev (13 minutter siden): Hårgele med kam, når nydusja. Spray over med en spray som stivner håret. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bjørn aksen har flere produkt for denne, jeg brukte denne da jeg ville ha en sånn look som du beskriver https://www.vita.no/bjorn-axen/styling-gel-100ml Anonymkode: d7a5b...2fa Tusen takk for svar, begge to! Jeg har til nå brukt en hårolje, og det blir ikke så verst, men ikke helt sånn jeg vil ha det, og så holder det ikke så lenge. Da skal jeg prøve litt sterkere lut! 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #5 Skrevet 31. oktober Wet hair look antar jeg at du liker. Du kan søke opp tutorials på YouTube. Anonymkode: b001c...378
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #6 Skrevet 31. oktober Det var populært på 80 tallet med wet look. Vi brukte hårgele. Kan trygt si at i løpet av dagen og natten så var håret ekkelt og ta på. Men produktene i dag er nok bedre. Anonymkode: 3ab50...257
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #7 Skrevet 31. oktober Prøvd litt olje mange fine oljer for håret Anonymkode: c6975...10c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #8 Skrevet 31. oktober Masse leave in spraybalsam Anonymkode: 34f60...77f
Capazitet Skrevet 1. november #9 Skrevet 1. november Kanskje hair thickening products er noko å søka opp?
AnonymBruker Skrevet 1. november #10 Skrevet 1. november Det nærmeste jeg kommer "ferdig trent-hår" er saltvannsspray. Anonymkode: 11122...86c
AnonymBruker Skrevet 2. november #11 Skrevet 2. november Håret mitt ser slik ut når jeg bruker mengder hårolje i lengdene (gjør dette kvelden før vask). Anonymkode: 9ece6...99d
AnonymBruker Skrevet 2. november #12 Skrevet 2. november Thickening spray fra Bumble and Bumble Tørrshampo fra Bjørn Axén i tillegg til shampo/balsam for mer volum. Disse produktene gjør hårstråene striere og mer sammenfiltret på mitt nordiske hår. (Jeg tror ikke TS mener wet look fra 80-tallet med hårgelé! Lol) Anonymkode: ec90e...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå