AnonymBruker Skrevet 31. oktober #21 Skrevet 31. oktober Det er liksom ikke en, enkelt ting noen kan gjøre om jeg i utgangspunktet ikke har lyst. Normalt får jeg lyst av partner sin lyst. Men er jeg trøtt, sliten eller bare ikke i humør, så er det lite som kan forandre på det. Anonymkode: 992ed...bc3
AnonymBruker Skrevet 1. november #22 Skrevet 1. november At han begynner å stryke/massere meg nedover siden, streifer rumpa mi på vei oppover igjen, gjentar. Kysse meg på halsen mens han legger seg tett inntil meg. Slikker og suger på brystvortene mine. Anonymkode: 46b68...2f7
Mardina Skrevet 1. november #23 Skrevet 1. november (endret) Han eksisterer 😍 Og at han har lyst på MEG, som har mye komplekser for kroppen min. Eller at han bare ser på meg 😍 Han trenger ikke gjøre så mye fysisk. Endret 1. november av Mardina 1
Janek Skrevet 1. november #24 Skrevet 1. november Kysse meg og dra i trusa. Evt ligge bak meg så jeg kjenner han bli stiv🥰
Bamseklemmer Skrevet 1. november #25 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva med før du visste om denne instaen? Anonymkode: 20214...740 Jeg er avhengig av å ha det gøy.. så smil og latter gjør meg så trygg og avslappet, at jeg blir kåt av det🫠 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #26 Skrevet 1. november At han viser han vil ha meg. Det gjør dessverre ikke han jeg er sammen med. Han sier tvert i mot han ikke er så glad i sex, så etter å ha vært sammen med han i 18 mnd har jeg store komplekser rundt sex. Av og til viser han initiativ, men ikke så ofte. Hvis jeg prøver å ta initiativ så sier han som regel nei. Anonymkode: cfa45...a10
AnonymBruker Skrevet 1. november #27 Skrevet 1. november Når vi av noen anledning skal ha fine klær/kjole og hun skal ta på seg strømpebuksa, hun har en type som rekker helt opp under brystene, og å se henne stå bare i denne, er noe som gjør meg kåt, ja. Da bare lengter jeg etter å komme hjem igjen... Anonymkode: 55cc1...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå