Gå til innhold

Hva er den ene tingen partneren din gjør, som gjør deg kåt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er liksom ikke en, enkelt ting noen kan gjøre om jeg i utgangspunktet ikke har lyst.

Normalt får jeg lyst av partner sin lyst. Men er jeg trøtt, sliten eller bare ikke i humør, så er det lite som kan forandre på det.

Anonymkode: 992ed...bc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han begynner å stryke/massere meg nedover siden, streifer rumpa mi på vei oppover igjen, gjentar. Kysse meg på halsen mens han legger seg tett inntil meg. 

Slikker og suger på brystvortene mine. 

Anonymkode: 46b68...2f7

Skrevet (endret)

Han eksisterer 😍 

Og at han har lyst på MEG, som har mye komplekser for kroppen min. Eller at han bare ser på meg 😍 Han trenger ikke gjøre så mye fysisk. 

Endret av Mardina
  • Liker 1
Skrevet

Kysse meg og dra i trusa. Evt ligge bak meg så jeg kjenner han bli stiv🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva med før du visste om denne instaen?

Anonymkode: 20214...740

Jeg er avhengig av å ha det gøy.. så smil og latter gjør meg så trygg og avslappet, at jeg blir kåt av det🫠

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At han viser han vil ha meg. Det gjør dessverre ikke han jeg er sammen med. Han sier tvert i mot han ikke er så glad i sex, så etter å ha vært sammen med han i 18 mnd har jeg store komplekser rundt sex. Av og til viser han initiativ, men ikke så ofte. Hvis jeg prøver å ta initiativ så sier han som regel nei.

Anonymkode: cfa45...a10

AnonymBruker
Skrevet

Når vi av noen anledning skal ha fine klær/kjole og hun skal ta på seg strømpebuksa, hun har en type som rekker helt opp under brystene, og å se henne stå bare i denne, er noe som gjør meg kåt, ja. Da bare lengter jeg etter å komme hjem igjen...

Anonymkode: 55cc1...c79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...