Mezzosoprena Skrevet 5 timer siden #601 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi jeg sliter med å gjøre det. Ta den så ringe. Og tar ingen slik medisin uten å gjøre noe utfordrende som er meningen bak å bruke den. Anonymkode: e87cd...1ec Det er vel ikke noe i livet ditt akkurat nå som er mer utfordrende enn å ta denne telefonen?? 1 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #602 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi jeg sliter med å gjøre det. Ta den så ringe. Og tar ingen slik medisin uten å gjøre noe utfordrende som er meningen bak å bruke den. Anonymkode: e87cd...1ec Så hvordan tenker du livet ditt kan bli bedre? Anonymkode: 62b55...8e8 4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #603 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 16.35): Vival er eneste beroligende middel(angst og uro). Ikke noe annen medisin. Anonymkode: e87cd...1ec Har du fått de av venner av foreldrene dine eller av fastlegen? Hvis du har fått de av fastlegen , kan du ta en mot telefonangst og ringe fastlegen og nav? Anonymkode: 72876...74f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #604 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er nav-garanti på det ja. Og det er nok tusenvis av nordmenn som får det samme i ulik dimensjon. Anonymkode: e87cd...1ec Hva i alle dager er dette? Har bare hørt om nav garanti i forbindelse med boligleie. det kan umulig være tusenvis av nordmenn som får dette. Anonymkode: 72876...74f 5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #605 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi jeg sliter med å gjøre det. Ta den så ringe. Og tar ingen slik medisin uten å gjøre noe utfordrende som er meningen bak å bruke den. Anonymkode: e87cd...1ec Så du synes ikke det er utfordrende å ringe? Støttet deg ganske lenge her, mener og ha vært i ganske lik situasjon, men fikk bedre hjelp av lege, nav og familie og syntes synd på deg. Jeg fikk også vival av legen, så jeg tok vival og ringte . hva er det du sparer medisine til? Anonymkode: 72876...74f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #606 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva i alle dager er dette? Har bare hørt om nav garanti i forbindelse med boligleie. det kan umulig være tusenvis av nordmenn som får dette. Anonymkode: 72876...74f Nav-støtte er det kanskje da. Det blir i hvertfall dekket en god andel av Nav. Anonymkode: e87cd...1ec
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #607 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nav-støtte er det kanskje da. Det blir i hvertfall dekket en god andel av Nav. Anonymkode: e87cd...1ec Har sett folk i media fortelle de fikk dekt 65 og 70k til lignende helseproblem. Anonymkode: e87cd...1ec
Kålrota Skrevet 2 timer siden #608 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har sett folk i media fortelle de fikk dekt 65 og 70k til lignende helseproblem. Anonymkode: e87cd...1ec Forskjellen er vel at de menneskene faktisk tok tak? 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #609 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi jeg sliter med å gjøre det. Ta den så ringe. Og tar ingen slik medisin uten å gjøre noe utfordrende som er meningen bak å bruke den. Anonymkode: e87cd...1ec Good grief. Enten så tar du deg sammen og gjør det som må til for å bedre situasjonen din - med eller uten pille, eller så kommer du til å råtne på rot i den tilværelsen du etter sigende mistrives så forferdelig i. Siden du påstår at du ikke troller, så antar jeg at du har et betydelig større behov for støtte og veiledning enn du selv innser. Du fungerer ikke som et vanlig voksent menneske pt. Dette kan være grunnen til at dine foreldre har vært i kontakt med NAV på dine vegne, og at de sørger for at du har tak over hodet. Anonymkode: 845af...e79 3 5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #610 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har sett folk i media fortelle de fikk dekt 65 og 70k til lignende helseproblem. Anonymkode: e87cd...1ec Mener du at nav betalte det for dem? Anonymkode: 72876...74f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #612 Skrevet 1 time siden MarianneE skrev (21 minutter siden): Fy f.. dette var skikkelig underholdende Ikke sant? Får oss alle til å føle at vi nailer voksenlivet. Minner meg veldig om personen med tannen, det har vært nevnt før. Om det ikke er samme person, så er det interessant at det finnes to av samme type. Anonymkode: 845af...e79 2
Fru Uperfekt Skrevet 1 time siden #613 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 18.11.2025 den 8.10): Har kun én bruktbutikk her og den har lite utvalg/klær,mest kjøkkenutstyr og eller ting til hus. Trenger å se noe på tv. Utenom nrk. Kjøper ikke spesielt dyr mat. Anonymkode: e87cd...1ec Du finner mye gratis å se på utover nrk 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #614 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 22.55): Sosialhjelp er ikke ment å være en varig ytelse og skal ikke dekke verken opplevelsesreiser eller nedbetaling av gjeld. Har du undersøkt muligheter for gjeldsordning? Anonymkode: 8f9cc...b9a Jeg var i noen lunde samme situasjon. INGENTING gikk rundt. Til slutt var det en sosionom på DPS som sa at "vi" burde søke. Og det gjorde vi. Gjeldsaleringen/ordningen var over i vår. Jeg føler meg så fri. GJØR det samme. Anonymkode: 45ff5...1ac 1 1
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #615 Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg var i noen lunde samme situasjon. INGENTING gikk rundt. Til slutt var det en sosionom på DPS som sa at "vi" burde søke. Og det gjorde vi. Gjeldsaleringen/ordningen var over i vår. Jeg føler meg så fri. GJØR det samme. Anonymkode: 45ff5...1ac Gjeldsordning er sikkert en redder for de som trenger det, men ts har gjeld på 7000,- å det får man ikke gjeldsordning på. Hun kan fint gjøre noen små grep og andre prioriteringer så er hun kvitt gjelden i løpet av få mnd. Anonymkode: 5e836...188 4
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #616 Skrevet 50 minutter siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg var i noen lunde samme situasjon. INGENTING gikk rundt. Til slutt var det en sosionom på DPS som sa at "vi" burde søke. Og det gjorde vi. Gjeldsaleringen/ordningen var over i vår. Jeg føler meg så fri. GJØR det samme. Anonymkode: 45ff5...1ac Da har de lite og gjøre der du bor. Hadde det vært 100k + hadde jeg skjønt det. Anonymkode: 72876...74f
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #617 Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da har de lite og gjøre der du bor. Hadde det vært 100k + hadde jeg skjønt det. Anonymkode: 72876...74f Nå forstod jeg ikke helt. Kan hende influensaen har gjort hjernen tåkete. Jeg hadde over 200.000 i gjeld. Det er slettet nå. Jeg bor i en storby. Anonymkode: 45ff5...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #618 Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Gjeldsordning er sikkert en redder for de som trenger det, men ts har gjeld på 7000,- å det får man ikke gjeldsordning på. Hun kan fint gjøre noen små grep og andre prioriteringer så er hun kvitt gjelden i løpet av få mnd. Anonymkode: 5e836...188 Ahaa, der har vi svaret. Ja 7000 kr er ikke så ille. Anonymkode: 45ff5...1ac
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #619 Skrevet 39 minutter siden Masse nedlatende pekefinger kommentarer her. I en sånn grad at jeg tror nesten dere koser dere med å irettesette trådstarter for å ha vært så råflott at hun har kjøpt nye oppvaskhåndkler og sengetøy. 😄 Samtidig er det nesten konkurranse i hvem som har hatt sengetøy og vinterjakker lengst her. Kudos til dere, så flinke dere er- et forbilde for oss alle! Jeg kjøper ny vinterjakke annenhvert år, fordi det blir bare mer og mer ræva kvalitet på sånt. Forrige måtte jeg teipe her og der med lapper etter et års bruk (kostet 3000kr ny). Å gå rundt med lappa klær er ikke gøy (og jeg har en jobb hvor folk ser yttertøyet mitt ofte nok). …Og jeg tror at oppmuntringer er mer konstruktivt her enn å få kjeft for at hun ikke tørker oppvasken med t-skjorter og gammelt sengetøy. 😅 Anonymkode: 9bd2f...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #620 Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå forstod jeg ikke helt. Kan hende influensaen har gjort hjernen tåkete. Jeg hadde over 200.000 i gjeld. Det er slettet nå. Jeg bor i en storby. Anonymkode: 45ff5...1ac Hvordan fikk du det slettet og hvorfor måtte du ikke betale tilbake? Ts Anonymkode: e87cd...1ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå