Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skal fikse helsehandikappet og få kommet i arbeid da forsvinner nok angsten når man begynner å leve normalt igjen👍🙏

Anonymkode: e87cd...1ec

Flott. Når har du time hos tannlegen?

Anonymkode: 932d2...eec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg får ikke jobb med å søke vanlig med 9 år hullete cv. Blir ikke prioritert når de ser så lite erfaring. Jeg og andre i tråden har sagt dette flere ganger. Sliten av å gjenta dette. Jeg sier ikke Nav skal gjøre alt men de skal hjelpe meg i gang med jobb. Kan jeg bli spart fra argumentasjon om dette nå? Dette er det mitt nærmeste Nav-kontor har sagt og vedtatt så slik er det. Kan vi avslutte denne diskusjonen nå?!?

Er (dessverre) i Nav-systemet fordi jeg ikke har andre muligheter nå og de vil hjelpe. Orker ikke forsvare dette mer. 

Anonymkode: e87cd...1ec

Du har ennå ikke svart på hvordan du kan dra på ferie og andre aktiviteter med dette helseproblemet, men ikke jobbe?

Anonymkode: be56c...03d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er så lei av at så mange forventer hjelp fra nav til alt … Hva med å ta ansvar for eget liv, er det helt slutt på det? 

Anonymkode: d4c61...e25

Savner a- etat. Var mye bedre før nav. 

Anonymkode: 72876...74f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du har ennå ikke svart på hvordan du kan dra på ferie og andre aktiviteter med dette helseproblemet, men ikke jobbe?

Anonymkode: be56c...03d

Kan du svare på hvorfor du ikke skjønner forskjell på ferie og jobb? 

skjønner ts kjempe godt akkurat her, når jeg var i en lignende situasjon ( som heldigvis ikke varte i så mange år) så skjønte de rundt meg at jeg trengte og komme meg vekk og få en pause for og endre ting. 

Anonymkode: 72876...74f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig, det er veldig mange som tror at Nav skal ordne opp for de. Mange tror også at de bare kan få penger fra Nav når de trenger det, for ikke å snakke om de som tror at de bare kan bestille uføretrygd når de ikke orker å jobbe mer.

Sannheten er jo at det skal stilles krav når man er i Nav systemet. Ys har vært på AAP i 8,5 åt og på sosialhjelp i 7 år. Skulle tro at veileder stilte krav til både utredning og ev psykologisk behandling hvis ts hadde angst - diagnostisert av lege eller psykolog. 

Så enten må ts hatt veldig tafatte veiledere eller så har hun motarbeidet Nav hele veien. 

Anonymkode: 5e836...188

Det er nok derfor ts går på sosial stønad. Går man over til aap, noe som mest sannsynlig hadde vært riktig her, så stilles det krav om blant annet behandling. 

Det er tydelig at ts ikke ønsker behandling. Egentlig ønsker å gjøre minst mulig, og klage mest mulig. Ingen tak. 

Anonymkode: 61d25...574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...