AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:29 #321 Skrevet torsdag kl. 17:29 AnonymBruker skrev (På 4.11.2025 den 13.12): Jeg har ikke lest hele tråden, så mulig mitt svar ikke gir mening, men det er ikke bare vernet bedrift NAV hjelper med. De har VTA og VTO - der VTO er for de som jobber i ordinær bedrift, men trener tilrettelegging. Jeg har selv VTO i en helt vanlig arb.plass siden jeg falt ut av arb.livet og ble ufør pga fysisk sykdom. Anonymkode: f8f81...312 VTO plass høres intressant ut. Anonymkode: 7384b...7fc
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:09 #322 Skrevet torsdag kl. 18:09 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): VTO plass høres intressant ut. Anonymkode: 7384b...7fc Ja, det er fint for meg som er fysisk syk og bare kan jobbe når jeg er i form. Det er noe alle uføre kan søke om, så søk om du er ufør Anonymkode: f8f81...312
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:00 #323 Skrevet torsdag kl. 20:00 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men du skriver rett ut at du ikke har sympati med ts, som helt åpenbart gjør det…? Anonymkode: 8d60d...fd0 Så du mener at fordi jeg sliter psykisk så må jeg ha sympati med mennesker som er direkte ufine mot andre kun fordi de også har psykiske lidelser? 🤦🏼♀️ Anonymkode: e8c37...216 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:05 #324 Skrevet torsdag kl. 20:05 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har lest hele tråden, og du er vel den første som blander inn hva du stemmer? Nei, jeg har ikke noe med det, aner ikke hvorfor du nevnte det heller, men du fremstår som veldig kald ovenfor andre. Anonymkode: 72876...74f Da må du lese på nytt og du må lese kommentarer i kontekst! Så fordi jeg poengterer at du må lese kommentarer i kontekst og fordi jeg ikke har lyst å utlevere min egen historie så mener du at jeg er kald? Ja ja og ikke annet du meg en god latter, Anonymkode: e8c37...216 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:08 #325 Skrevet torsdag kl. 20:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da må du lese på nytt og du må lese kommentarer i kontekst! Så fordi jeg poengterer at du må lese kommentarer i kontekst og fordi jeg ikke har lyst å utlevere min egen historie så mener du at jeg er kald? Ja ja og ikke annet du meg en god latter, Anonymkode: e8c37...216 Kald i det du skriver med at du vet alt og psykisk sykdom og ikke har sympati med ts som har gått på sosialstønad i 7 år. nei, det var du som begynte og sammenligne med deg selv. Din sykdom og din uføretrygd. Det er veldig stor forskjell på uføretrygd og sosialstønad, men det vet du sikkert. Anonymkode: 72876...74f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:06 #326 Skrevet torsdag kl. 21:06 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kald i det du skriver med at du vet alt og psykisk sykdom og ikke har sympati med ts som har gått på sosialstønad i 7 år. nei, det var du som begynte og sammenligne med deg selv. Din sykdom og din uføretrygd. Det er veldig stor forskjell på uføretrygd og sosialstønad, men det vet du sikkert. Anonymkode: 72876...74f Du har jo bekreftet at dine leseferdigheter ikke er de sterkeste og at kontekst er et fremmedord så jeg avslutter denne « diskusjonen» med deg med en god latter. Anonymkode: e8c37...216 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:47 #327 Skrevet i går, 11:47 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du har jo bekreftet at dine leseferdigheter ikke er de sterkeste og at kontekst er et fremmedord så jeg avslutter denne « diskusjonen» med deg med en god latter. Anonymkode: e8c37...216 Du må gjerne le av meg, jeg har det fint nå jeg. synes fortsatt situasjonen til ts med 7 år på sosialstønad er tragisk og lite og le av. Anonymkode: 72876...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå