AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2025 #1 Skrevet 30. oktober 2025 Hei! Det er en jeg jobber med som jeg liker, vi har veldig god kjemi, og på tirsdag så spurte han meg « har du spist i dag» mens jeg snakka med noen andre. Også sa han « se på meg.» også skulle vi hente mat, han så på meg lenge, men så bort etterpå. Også skjedde det noe på jobben så jeg begynte å gråte litt, og da så han på meg mens jeg så bort. Er sykt forvirra.. Anonymkode: dd0bb...fe2
John McClane Skrevet 30. oktober 2025 #2 Skrevet 30. oktober 2025 Wow det er faktisk jeg også uten å skulle prøve være morsom. Tror du enten overtolker eller så bør du bare si det rett ut, han er jo enmann så han vil neppe bli sjokkert slik han frykter i motsatt tilfelle. Spør ham, skal vi spise noe sexy? Hva? Spiser du ikke sexy mat, hva gjør du når vil ha noe sexy da og se på spørrende på ham før du smiler bredt og jeg håper dette får latteren frem. Men liker kvinner som tør å sette ord på ting og være latyermild. Skulle planen feile så sier du bare at du må beklage, bipolare medisiner er uten effekt og siden allikevel ikke slike så framstår du fra å mene om det. La det være en lærepenge og så snur du deg. Le av deg selv om du vil eller se rett frem neste gang han kommer imot. La han være årsaken uten å si det. Skulle han spørre så si gjerne at du var litt fjern også for din del den dagen og hvis dere kunne glemme alt så var du glad for det. Sier han j så takker du og går, for tar han ikke dette og ler så er han en stiv kjepp som alvorlig ser på humor som irriterende og unødvendig. Kun smil er tillat antakelig. Sexy menn er humorister, sexyness er mannens selvfølelse og trygghet som han balanserer og tilbyr den kvinnen han vil flørte med og som hun føler seg omfavnet av på et naturlig og kledelig vis. Men slike evner hos ham er enten tillærte eller en sjelden utgave av mann fra naturens underlige men fantastiske sortiment. Hun vil nok se på ham som det største smykke naturen har skapt og som krysser hans vei. Men hvordan kapre hans gunst blir hennes neste trekk og som garantert rammer henne med redsel og skrekk da hun ikke vil mislykkes. Omtrent slik som de fleste menn føler det hver gang de ser en kvinne komme imot eller som snakker til ham. 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå