AnonymBruker Skrevet 30. oktober #1 Skrevet 30. oktober Bare lurer om kvinner med ADHD har utfordringer med sex og da spesielt med en partner. Det sies at hvis at hjernen må være påkoblet til å ha sex og da er det ikke så absurd å anta at mennesker med ADHD har utfordringer og da spesielt kvinner. Anonymkode: 1c696...0e4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #2 Skrevet 30. oktober Hvorfor det? Jeg har adhd og hyperfokus. Hvilket også slår inn når jeg har sex. Jeg er 100% tilstede i det. Er jeg ikke innstilt på sex har jeg ikke sex. Med en gang jeg blir tent er det mitt hyperfokus. Anonymkode: d61ce...248 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #3 Skrevet 30. oktober Ja, det skader ikke å nevne at sexlivet ikke er topp, når du skal utredes for adhd. Dvs, på en privat klinikk. De offentlige vil nok ikke legge så mye vekt på det. Anonymkode: 433c0...dff
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #4 Skrevet 30. oktober Jeg mister fokus hele tiden 🙈 Anonymkode: e1a7f...d73 1
8ilver8nake Skrevet 31. oktober #5 Skrevet 31. oktober Ville påstått det er mer relevant med menn med ADHD som da fort blir distrahert eller kan begynne å tenke på andre ting hvis det ikke er intens eller veldig bra sex. Selv fikk jeg et slag i fjeset mens ei jeg holdt på med ridde meg, fordi jeg begynte å plystre uten at jeg var klar over det. Siden hodet mitt var en helt annen plass. Er vel mer det at noen må være mer bevist eller jobbe mer for å være tilstede hvis humøret eller lidenskapen ikke er der alltid, og sex som alt annet er jo ikke alltid begge er like keene eller like påskrudd hver gang 🙂 2
Salamandra Skrevet 31. oktober #6 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg mister fokus hele tiden 🙈 Anonymkode: e1a7f...d73 Jeg og. Må konsentrere meg om å konsentrere meg 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #7 Skrevet 31. oktober 8ilver8nake skrev (7 timer siden): Ville påstått det er mer relevant med menn med ADHD som da fort blir distrahert eller kan begynne å tenke på andre ting hvis det ikke er intens eller veldig bra sex. Selv fikk jeg et slag i fjeset mens ei jeg holdt på med ridde meg, fordi jeg begynte å plystre uten at jeg var klar over det. Siden hodet mitt var en helt annen plass. Er vel mer det at noen må være mer bevist eller jobbe mer for å være tilstede hvis humøret eller lidenskapen ikke er der alltid, og sex som alt annet er jo ikke alltid begge er like keene eller like påskrudd hver gang 🙂 Njaa, det med distraksjoner er jo ett av tre hovedsymptom på adhd da, både kvinner og menn ... Jeg er kvinne med adhd(uoppmerksom type attpåtil!), og har fått klar beskjed fra mannen, som merker at det blir veldig mekanisk når hodet mitt er andre steder mens jeg suger ham eller vi har samleie. Anonymkode: 5d109...e41
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #8 Skrevet 31. oktober Både jeg og mannen har ADHD og det er til tider litt utfordrende fordi en eller begge blir distraherte. Men det går nå for begge to så det ordner seg. For vår del handler mye om å tillate at det skjer uten å ta det personlig og å lede hverandre tilbake til det som foregår uten mer om eller men. Anonymkode: 3b0da...ac9 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #9 Skrevet 31. oktober Kona har ADHD og er ofte lite "til stede" under sexen. Får nesten aldri orgasmer. Anonymkode: b2422...da6
MEkJ Skrevet 6. november #10 Skrevet 6. november Tror det heller har mer med deg selv som person. Jeg har alvorlig kraftig ADHD. Jeg har så stor sex-driv at det er få som klarer å tilfredstille behovet mitt. Vil heller si det er omvendt, jo dårligere sexen er, jo mer ufokusert blir jeg å tenker på andre ting...
AnonymBruker Skrevet 6. november #11 Skrevet 6. november Jeg har adhd og veldig stor sexdriv. Veldig tilstedeværende. Handler nok mer om personen enn diagnosen. Anonymkode: 84546...f92 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå