Gå til innhold

Sex på første date som allikevel ble til et kjæresteforhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det trender endel videoer på tiktok nå hvor det visstnok har seg sånn at menn ikke tør å røre de damene de virkelig vil ha når de er på date.. så hvis man da kysser/kliner/ligger/whatever, så betyr det egentlig at han bare gir f og ikke tenker å fortsette datinga seriøst. Men er det virkelig sant? Noen her som lå med sine kjærester på første date og det gikk helt fint og ble til noe mer?

Anonymkode: 45b4f...d36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min hadde sex på første date, det er 2 år siden nå. 

Anonymkode: a28ab...bc2

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser håpet ditt, men lag også en tråd om alle gangene folk lå på første date og ikke ble kjærester. Få litt balanse her!

Anonymkode: 21e15...0ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser håpet ditt, men lag også en tråd om alle gangene folk lå på første date og ikke ble kjærester. Få litt balanse her!

Du kan lage den du, hvis du synes det er viktig?

• Liker 3
Skrevet

Ikke helt det samme. Men jeg hadde sex på date nr 2. Han er nå kjæresten min. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke du lage denne tråden? Så får du balanse slik du ønsker. :)  

Anonymkode: 1d0fa...0ec

AnonymBruker
Skrevet

Nei det stemmer ikke på noen måte

Anonymkode: 6ba21...4b5

AnonymBruker
Skrevet

Sex første møte. Hvert samboere i 8 år 😊

Anonymkode: 1b41d...033

AnonymBruker
Skrevet

Min hypotese: Hvis det blir sex på første date, da er det stor sannsynlighet for at begge er tiltrukket. Ergo det er litt større sannsynlighet for at det blir et forhold ut av det. Men fortsatt er det relativt mye som kan gå galt mellom første date og kjærester… Det betyr jo ikke nødvendigvis at ikke-sex på første date er galt, bare at en eller begge trenger mer tid til å bli kjent. 
Uavhengig av utfall, den første perioden er usikker hvor to skal bli kjent, trygge og forelska.

Anonymkode: befca...599

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Den der forbindelsen vi ikke klarer å styre og bestemme over skjer ganske så uavhengig om det ble sex fort eller sent. 

Min mann er eneste mann jeg lå med på andre møte. Normalt trengte jeg tid på å bli trygg nok til slikt, men mellom oss var det fullstendig naturlig. Ikke noe å vente med. 

Nå skjedde det ikke på første møte, men det var et tilfeldig treff, og ikke en date, så det var forsåvidt på første date. Som varte en hel helg, med myyyye sex. 🥰

Nå har vi vært sammen nærmere 25 år. 

Anonymkode: 96510...be7

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri blitt kjæreste med noen jeg har ligget med på første date eller ONS. For min del går mye av spenningen over og jeg mister interessen.

Anonymkode: a425f...1f2

Skrevet

Kona mi stilte i kåpe og alt hun hadde under var rødt blondeundertøy og Stay ups og høye skinn støvletter. Hun åpnet kåpen litt etter en stund, det var mørkt og vi var på tur langs veien og jeg så denne lekre og sexy dama invitere meg inn i henne med en eneste gang og ble helt klar for henne. 
vi endte opp med å ha sex og hun sugde meg til slutt og stramt sugde hun meg tom fra hele spermkontoen. 

hun planla og vant helt supert med det. Jeg bet jo på og vi har hatt heftig mye seks selv om det ikke er gjort slik som det. 

hun må gjerne se meg fra denne siden og jeg er kåtere enn mange. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Bare svada og clickbait. Har aldri hatt noe påvirkning eller vært indikasjon på hvor lange forholdene blir om det har vært sex tidlig eller sent. Og har aldri i det virkelige liv sett noe tendens til det hos andre. Men høres fint og logisk ut når folk sier slikt på nett og i videoer uten at det er noe dokumentasjon på at det er noe basert i virkelighet.

Ville argumentert det motsatte logisk at jo tidligere og mer uanstrengt jo større sjangse for at det også blir et godt forhold. De fleste jeg har hatt seriøse forhold med har aldri vært å måtte jage etter dama eller jobbe for det, men snarere alt bare riktig fra første øyeblikk og begge helhjertet interessert og gått inn for det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er et fint signal og mekanisme. Er man kun ute etter ONS, så kliner man til. Er man seriøst interessert, så holder man tilbake. Er ikke det en fin kjøreregel da?

Anonymkode: 5597d...ebf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker det er et fint signal og mekanisme. Er man kun ute etter ONS, så kliner man til. Er man seriøst interessert, så holder man tilbake. Er ikke det en fin kjøreregel da?

Anonymkode: 5597d...ebf

Jeg synes dette var et fornuftig innlegg. Det tar tid å bli kjent, og det skal føles rett for begge.

Å ta seg tid kan være veldig klokt, men er ingen garanti.

Seksuell kjemi er ofte noe mange har lyst til å finne ut av tidlig, siden mange anser sex som veldig viktig i et forhold.

Det mange ikke tenker over (tror jeg) er at adferd, spesielt med tanke på egoisme, gjenspeiler seg i måten han/hun er mot deg. Det er viktig å reflektere over. 

Det er jeg veldig opptatt av.

AnonymBruker
Skrevet

Godt gift og 1 barn, så ja det gikk fint😉

Anonymkode: e27f8...635

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dem 3 første forholda eg har var i ble det sex på første date som førte til vi ble sammen,  har rota vekk totalt 12 år av livet mitt på dem 3 forholda.

Eg tror eg skulle klart å styre unna om eg ikkje hadde begynt med sex første date.

Da mister mange inkludert meg sunn fornuft om hvem den andre personen egentlig er...

Nåværende forhold møtte eg lenge før vi hadde sex, og er fortsatt lykkelig forelsket etter 5 år

Anonymkode: d2240...a2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Før første date har jeg snakket endel med mannen på tlf, så om sex føles riktig gjør jeg det :) 

Sex er viktig for meg, der må man virkelig være på nett sammen.

Anonymkode: 84a4f...981

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex uten tanker om noe mere i et par måneder før vi så flyttet sammen. Nå 13 år og 1 barn senere er vi fortsatt sammen.

Anonymkode: 06d14...900

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ser det trender endel videoer på tiktok nå hvor det visstnok har seg sånn at menn ikke tør å røre de damene de virkelig vil ha når de er på date.. så hvis man da kysser/kliner/ligger/whatever, så betyr det egentlig at han bare gir f og ikke tenker å fortsette datinga seriøst. Men er det virkelig sant? Noen her som lå med sine kjærester på første date og det gikk helt fint og ble til noe mer?

Min forrige "første date" endte med fingring og suging, så ikke full sex, men delvis. Vi er fortsatt sammen 15 år senere. 

Anonymkode: 1b78e...69b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...