AnonymBruker Skrevet 31. oktober #21 Skrevet 31. oktober Bestevenninne eller ikke. Kall det det du vil. MEN, neste gang hun tar kontakt så avviser du henne, på lik måte som hun avviser deg! Jeg hadde ikke ville hatt hun som en venn. Anonymkode: 07825...1cb
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #22 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 11.47): Det kan godt hende vi ikke ser vennskapet på samme måte, men det er nettopp det som forvirrer meg. Hun sier jo hele tiden hvor glad hun er for å ha meg, og at hun ikke vet hva hun skulle gjort uten meg, senest for noen uker siden. Hun bruker store ord og får det til å høres ut som jeg er en av de viktigste personene i livet hennes. Men så stemmer ikke handlingene overens. Det blir liksom et voldsomt sprik mellom det hun sier og det hun gjør. Anonymkode: f7b42...a74 Når ord og handling ikke passer sammen, er det handlingen som forteller mest. Anonymkode: c5df3...1e7 1
monican94 Skrevet 31. oktober #23 Skrevet 31. oktober bestevenninner oppfører seg ikke slik, ville droppet å ta kontakt og funnet nye venner ❤️ 1
Rainstorm2.0 Skrevet 1. november #24 Skrevet 1. november Nei gått av banen, så BRA at du begynner å bli lei! Hun bruker deg til det hun synes du passer som og prioriterer moro med andre. Er dette en god venninne skal det tåle at du tar det opp på en ordentlig måte. Spør deg selv om du liker henne, og om du oppriktig ønsker å ha henne som den du har det moro med, og er det det, så våg å ta en prat, for tross alt, hva har du å tape?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå