AnonymBruker Skrevet 1. november #41 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du med i noen menighet? Der kan det være litt enklere å bli kjent med nye folk Anonymkode: 2becd...c38 Nei, problemet er at jeg tror på Gud, men ikke i forbindelse med religion. I forhold til religion heller jeg kanskje mest mot islam, men kan ikke se meg et liv uten bacon for å være helt ærlig. ta Anonymkode: a027b...227
AnonymBruker Skrevet 1. november #42 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva gjør du selv for å oppsøke slike mennesker? Du må ta ansvar for deg selv, og være en pådriver i forhold til din egen utvikling, ellers stagnerer du og befinner deg i limbo. For å lære så trenger du progresjon og framdrift. Det klarer du mest sannsynlig ikke på egenhånd. De fleste mennesker klarer ikke det. Gud kan gjøre mye. Han kan ikke gjøre alt. Du må finne din egen indre trygghet, så finner du mennesker som gjenspeiler det du ønsker å være. Den jobben har jeg gjort selv, og jeg vet av erfaring at det kan være ekstremt tungt. Anonymkode: 7621e...3f9 Her har du sikkert mye rett. Situasjonen min er litt låst fordi jeg sliter mentalt pga traumer og det er derfor ikke like lett å «oppsøke nye miljøer og mennesker» og at de man da har rundt seg er et minimum av hva man trenger for å ha noe menneskelig kontakt i det hele tatt (er sykemeldt og har akkurat begynt i behandling) jeg tenker at etter hvert så skal jeg klare å stå i det og gjøre jobben. Jeg har et veldig personlig lig forhold til Gud, og jeg krever langt ifra at han skal «fixe opp» men jeg føler ofte jeg kommer i situasjoner der jeg må gjøre noe annerledes enn det jeg pleier, men det er ikke alltid jeg klarer det helt på egenhånd, spesielt når man ikke har så mye å velge mellom (som å være med noen eller ikke være med noen i det hele tatt) ts Anonymkode: a027b...227
Tubaluba Skrevet 1. november #43 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 10.02): Folk som ikke kan bare være segselv. Folk som ikke er trygg i segselv, men må kopiere andre sine personligheter og gjøre de til sin egen. Folk som tror de er world dominators, fordi man gjør dem en tjeneste/er snill mot de. Folk som waster tiden min og ikke minst DUMME folk. Jeg har prøvd å gå i megselv og finne ut hvor feilene ligger hos meg som har null tålmodighet. Er jeg narssisist? Jeg begynner å lure om det er dét som er problemet mitt. Det må jo være en grunn til at jeg ikke møter på folk som hadde gitt meg mye å være sammen med, men alltid disse som jeg må puste med magen når jeg er sammen med de. Det er jo tydeligvis noe jeg må lære meg her. Deg er sikkert holdningene mine det er noe i veien med, men jeg blir rett og slett bare så jævlig lei av dumme folk. Måtte bare ha en utblåsning, men blir veldig takknemlig for innspill om noen kjenner seg igjen. Anonymkode: a027b...227 Du har nok, som en venninne av meg, en underliggende aggressivitet som preger dine holdninger til folk du møter. Må være plagsomt, jeg vet iallfall at min venninne syns det.
piggrokken Skrevet 1. november #44 Skrevet 1. november Det du vil at andre skal gjøre mot deg, skal du gjøre mot dem. Det starter med deg selv. Har ikke opplevd så mange drittfolk som nevnt over. Men min erfaring er at mange som kritiserer andre, burde feie for egen dør først. I deres øynene er jeg garantert et drittmenneske. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november #45 Skrevet 2. november piggrokken skrev (11 timer siden): Det du vil at andre skal gjøre mot deg, skal du gjøre mot dem. Det starter med deg selv. Har ikke opplevd så mange drittfolk som nevnt over. Men min erfaring er at mange som kritiserer andre, burde feie for egen dør først. I deres øynene er jeg garantert et drittmenneske. Da skal jeg svare deg, på samme måte som du svarer meg i denne tråden, uten å tenke videre utover akkurat det som blir sakt. Da er du garantert et drittmenneske da. Tipper det ligger mer mellom linjene her? Gjør det i HI også skjønner du. Anonymkode: a027b...227
AnonymBruker Skrevet 2. november #46 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da skal jeg svare deg, på samme måte som du svarer meg i denne tråden, uten å tenke videre utover akkurat det som blir sakt. Da er du garantert et drittmenneske da. Tipper det ligger mer mellom linjene her? Gjør det i HI også skjønner du. Anonymkode: a027b...227 Å kalle andre drittmennesker slår tilbake på deg selv. For en arrogant holdning du har til andre mennesker. Anonymkode: 599b9...262
AnonymBruker Skrevet 2. november #47 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Å kalle andre drittmennesker slår tilbake på deg selv. For en arrogant holdning du har til andre mennesker. Anonymkode: 599b9...262 Herregud. Jeg prøvde å komme frem til et poeng? Anonymkode: a027b...227
AnonymBruker Skrevet 2. november #48 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (På 31.10.2025 den 15.10): Hun skrev jo bare «kanskje» og siden jeg allikevel lurte på om jeg hadde en diagnose som narsissist f.eks så ser jeg ikke noe feil ved at andre kan tenke at det kan være noe diagnose innblandet. Det kan jo hende jeg har det. Jeg holder faktisk på med utredning, så kan hende jeg får noen «svar» etter hvert. ts Anonymkode: a027b...227 Slutt med dette. Anonymkode: 58af1...1a4
AnonymBruker Skrevet 3. november #49 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (17 timer siden): Slutt med dette. Anonymkode: 58af1...1a4 Slutt med hva? Anonymkode: a027b...227
AnonymBruker Skrevet 4. november #50 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 8.56): Slutt med hva? Anonymkode: a027b...227 Diagnosekjøret ditt. Anonymkode: 58af1...1a4
AnonymBruker Skrevet 4. november #51 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Diagnosekjøret ditt. Anonymkode: 58af1...1a4 🤣 Anonymkode: a027b...227
AnonymBruker Skrevet 5. november #52 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 10.02): Folk som ikke kan bare være segselv. Folk som ikke er trygg i segselv, men må kopiere andre sine personligheter og gjøre de til sin egen. Folk som tror de er world dominators, fordi man gjør dem en tjeneste/er snill mot de. Folk som waster tiden min og ikke minst DUMME folk. Jeg har prøvd å gå i megselv og finne ut hvor feilene ligger hos meg som har null tålmodighet. Er jeg narssisist? Jeg begynner å lure om det er dét som er problemet mitt. Det må jo være en grunn til at jeg ikke møter på folk som hadde gitt meg mye å være sammen med, men alltid disse som jeg må puste med magen når jeg er sammen med de. Det er jo tydeligvis noe jeg må lære meg her. Deg er sikkert holdningene mine det er noe i veien med, men jeg blir rett og slett bare så jævlig lei av dumme folk. Måtte bare ha en utblåsning, men blir veldig takknemlig for innspill om noen kjenner seg igjen. Anonymkode: a027b...227 Du er sikkert en intellektuell blomst som alle elsker å være rundt selv. Skjønner frustrasjonen. Men du er sikkert like teit og håpløs i de aller fleste andre sine øyne du også. Gjelder meg selv og samtlige i denne tråden. Anonymkode: 23721...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå