Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd diverse, men min erfaring er at det man får kjøpt i norge (utenom hos tannlegen, som jeg ikke har råd til) ikke fungerer noe særlig. 

Drikker både te og kaffe daglig... Og smilet er ikke som det en gang var, på tross av iherdig puss, morgen og kveld. 

Google sender meg bare videre til diverse nettsider som lover gull og hvite tenner... 

Har du prøvd strips som faktisk FUNKER? 

Tar mer enn gjerne imot tips..😁😄

Anonymkode: f47b6...0d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lov for tannleger å selge ting med noen slags skikkelig virkning. Det du får hos tannlegen er ikke «bedre», det er titalls til hundretalls mer effektivt enn selv de sterkeste bleke-geléene du kan få kjøpt uten å involvere tannlege. Det er igrunn blekeskinnene som koster, selve geléen er ikke så dyr når du først har skinnene. 

Strips og annet reseptfritt hjelper ikke. Kanskje det kan fargelegge litt i noen dager, men det har ingen varig effekt. Hører du sier at du ikke har råd til tannlegens tannbleke-opplegg. Er økonomien anstrengt bør du i hvert fall ikke bruke selv mindre summer på absolutt ingenting. 

Anonymkode: 082bd...85c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp blekeskinner på for eksempel farmasiet til 150 kr, de formes etter tennene. Så kjøper du blekemiddel hos tannlegen, mener det koster noen hundrelapper, er det å få skinner som er dyrt hos tannlege. 

Men jeg fikk alt gjort hos tannlege. Brukte vel 2-3000 og det funket NADA. Tannlegen sa bare da at noen tenner lar seg ikke bleke så var penger rett i dass.. 🤔

Anonymkode: 59c92...66b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann har hatt byen mest missfargede tenner alltid. Han har brukt støpt skinne med middel i hver natt og nå er de helt hvite alle sammen. Han har hatt sjekker underveis for å se hvordan fargen endrer seg og siste to nettene var det bare to tenner som trengte middel.

Anonymkode: e038e...5a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes SmileLab sine strips fungerer, men som med alt annen tannbleking så varer det bare en stund, før tennene blir misfarget av mat og drikke med sterk farge. Tennene trekker til seg mest farge rett etter behandling, da de er porøse og "åpne".  

Anonymkode: f0863...f96

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man skal kjøpe noe som faktisk funker må man kjøpe fra utlandet. F.eks crest white strips.  De funker bra 😊 

Anonymkode: c6dcd...e51

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 1.18):

Kjøp blekeskinner på for eksempel farmasiet til 150 kr, de formes etter tennene. Så kjøper du blekemiddel hos tannlegen, mener det koster noen hundrelapper, er det å få skinner som er dyrt hos tannlege. 

Men jeg fikk alt gjort hos tannlege. Brukte vel 2-3000 og det funket NADA. Tannlegen sa bare da at noen tenner lar seg ikke bleke så var penger rett i dass.. 🤔

Anonymkode: 59c92...66b

Oj, det var et kjempetips. Tannlegen mente ikke at det var de billige skinnenes feil at det ikke funket da? 

Anonymkode: 99615...316

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 21.46):

Hvis man skal kjøpe noe som faktisk funker må man kjøpe fra utlandet. F.eks crest white strips.  De funker bra 😊 

Anonymkode: c6dcd...e51

De funker veldig bra. Jeg kjøper de på Amazon. 

Anonymkode: 287fc...fc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...