AnonymBruker Skrevet 31. oktober #81 Skrevet 31. oktober Samboeren min er bare 3 år eldre enn min eldste sønn. Hvorfor skulle det være et problem? Han ER jo ikke min sønn. Anonymkode: 0c739...074 3 1 1
Bamseklemmer Skrevet 31. oktober #82 Skrevet 31. oktober Heldigvis finnes det, godt voksne modne kvinner som puler unge menn.. de er samfunnsnyttig.. Og heldigvis finnes det unge menn, som puler godt voksne modne kvinner.. de er også samfunnsnyttig.. Jippi for kåthetens sannhet, kjærligheten, nødvendigheten og hjelpsomheten❣️👏😉 4
Strigiformes Skrevet 31. oktober #83 Skrevet 31. oktober Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Heldigvis finnes det, godt voksne modne kvinner som puler unge menn.. de er samfunnsnyttig.. Og heldigvis finnes det unge menn, som puler godt voksne modne kvinner.. de er også samfunnsnyttig.. Jippi for kåthetens sannhet, kjærligheten, nødvendigheten og hjelpsomheten❣️👏😉 Jeg er enig i kjærlighet. Resten kan du ta deg en bolle på 😂
bullehurk Skrevet 31. oktober #84 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samboeren min er bare 3 år eldre enn min eldste sønn. Hvorfor skulle det være et problem? Han ER jo ikke min sønn. Anonymkode: 0c739...074 ....... Ikke sant ? Jeg kan forstå det hvis det er noen man har hatt en relasjon til når de var barn og sett vokse opp, en nabogutt eller sønnens kompis etc. Men at e n tilfeldig person på samme alder skal ha noe å si, skjønner jeg ikke. Strigiformes skrev (1 time siden): Jeg er enig i kjærlighet. Resten kan du ta deg en bolle på 😂 Så voksne samtykkende personer kan ikke være kåte på hverandre uten at det er kjærlighet inn i bildet .... ?? 🤔 Tror nok du trenger en bolle du og. 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #85 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har 2 sønner i tidlig 20-årene. Hjemme hos oss samles venneflokken ofte, og jeg innrømmer glatt at noen av jentene der pirrer meg voldsomt. Sommer, bikini, øl & grilling i hagen kan være en nytelse for øyet... Anonymkode: 895e8...b6a Vær obs på at unge kvinner oppfatter slikt. Vi visste godt hvilke fedre som hadde uanstendige tanker om oss eller ikke da vi var i samme alder. Fedrene som hadde det hadde vi temmelig lite gode følelser for, og deres barn merket det og skammet seg. Anonymkode: 4d005...100 2 1
Strigiformes Skrevet 31. oktober #86 Skrevet 31. oktober bullehurk skrev (23 minutter siden): ....... Ikke sant ? Jeg kan forstå det hvis det er noen man har hatt en relasjon til når de var barn og sett vokse opp, en nabogutt eller sønnens kompis etc. Men at e n tilfeldig person på samme alder skal ha noe å si, skjønner jeg ikke. Så voksne samtykkende personer kan ikke være kåte på hverandre uten at det er kjærlighet inn i bildet .... ?? 🤔 Tror nok du trenger en bolle du og. Voksne mennesker kan gjøre akkurat hva de vil for min del 🙌 Jeg bryr meg ikke. 1
911 Skrevet 31. oktober #87 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 11.26): Der blir annerledes når det er teoretisk. Hvis du som kvinne faktisk har en sønn i samme alder er det svært groteskt. Anonymkode: 85ddf...985 Har aldri forstått dette med at det blir feil om man har en sønn eller datter i noenlunde samme alder. Som AB 074 over her skriver. Det ER ikke din sønn eller datter. Det blir som å si at "Ligger du med den dama? Du har jo en søster i samme alder". Om noen vil ligge med noen som er betydelig eldre eller yngre... so what? Er det samtykkende voksne (kanskje unge voksne) som ligger sammen kan det umulig være noe problem for andre enn de det gjelder. Sannsynligvis blir det aldri noe langvarig kjærlighetsforhold, men spiller det noen rolle når de kan ha et fantastisk seksuelt forhold? Hvorfor skal folk bry seg så mye om hvem andre ligger med så lenge det ikke går ut over en selv? 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #88 Skrevet 31. oktober For noen år siden lå jeg med en gammel tante som var 30 år eldre en meg (22 vs 52). "fakta" kom frem etter et års tid, og da var det slutt på omgangen med henne i vår familie.. Var ekstremt upopulært kan man si. Anonymkode: ef434...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #89 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): For noen år siden lå jeg med en gammel tante som var 30 år eldre en meg (22 vs 52). "fakta" kom frem etter et års tid, og da var det slutt på omgangen med henne i vår familie.. Var ekstremt upopulært kan man si. Anonymkode: ef434...bf2 Var det en inngiftet tante, eller biologisk slekt ? I så fall var det 🤮🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 81c73...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #90 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Var det en inngiftet tante, eller biologisk slekt ? I så fall var det 🤮🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 81c73...aa5 Ingen kommentar Anonymkode: ef434...bf2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #91 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): For noen år siden lå jeg med en gammel tante som var 30 år eldre en meg (22 vs 52). "fakta" kom frem etter et års tid, og da var det slutt på omgangen med henne i vår familie.. Var ekstremt upopulært kan man si. Anonymkode: ef434...bf2 Sprang du hjem til mamma og pappa og fortalte at du hadde fått pult? Og med hvem? Anonymkode: 1b057...347
Bamseklemmer Skrevet 31. oktober #92 Skrevet 31. oktober Strigiformes skrev (7 timer siden): Jeg er enig i kjærlighet. Resten kan du ta deg en bolle på 😂 Ok.. så du unner meg en bolle, men ikke mus?😅
Strigiformes Skrevet 31. oktober #93 Skrevet 31. oktober Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Ok.. så du unner meg en bolle, men ikke mus?😅 Jeg unner deg alt. 1
Kine-Renate Skrevet 31. oktober #94 Skrevet 31. oktober Sønnen min er 11, så jeg har ikke noe problem med å ikke ligge med gutter på hans alder.
Topper og daler Skrevet 1. november #95 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 12.17): er faktisk farlige Farlige, faktisk. På hvilken måte?
AnonymBruker Skrevet 1. november #96 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 10.10): Misogynistosk innlegg. Menn ligger da med kvinner på alder med deres døtre hele tiden. Anonymkode: 59c29...e56 Men det er fordi menn vil spre sæden sin i fruktbare damer. Det vil de hele livet. Hvorfor kaster unge menn bort sæden sin i gamle damer? Anonymkode: 057b9...163
AnonymBruker Skrevet 1. november #97 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men det er fordi menn vil spre sæden sin i fruktbare damer. Det vil de hele livet. Hvorfor kaster unge menn bort sæden sin i gamle damer? Anonymkode: 057b9...163 Hvorfor kaster de den bort i kondomer da? Anonymkode: ef434...bf2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå