AnonymBruker Skrevet 30. oktober #41 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vel .... Vet ikke om du husker hun legen, tror hun var proffessor... hvertfall en av de ledende i Norge innenfor et eller annet medisinsk felt. Hun ble altså fralurt 13 mill. av en mannlig datingsvindler. Litt off topic, men Et lysende eksempel på at utdannelse og posisjon ikke alltid er synonymt med (sosial?)intelligens. Anonymkode: 81c73...aa5 Hva het hun? Anonymkode: 85ddf...985
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #42 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva het hun? Anonymkode: 85ddf...985 Nvm, fant navnet. Anonymkode: 85ddf...985
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #43 Skrevet 30. oktober Det handler nok om perspektiv. Faren min var 37 år da jeg ble født, så en mann som er for eksempel 20 år eldre enn meg føles ikke som "pappagenerasjonen", selv om han rent logisk er det. En mann som er jevnaldrende med faren min blir derimot annerledes. Det ville vært uaktuelt. Og jeg var 30 år da jeg fikk en sønn. Nå er jeg 40, så en eksempelvis 20 år yngre mann vil altså være langt fra sønnen min i alder, selv om jeg i teorien kunne vært moren hans også. Nå ville jeg forøvrig aldri hatt sex med en som er ung nok til å være sønnen min, det tenner meg ikke i det hele tatt, men teoretisk sett er jo alle gutter/menn i alderen 0-25 år "mine potensielle sønner". Og jeg kommer nok til å tenke likt uansett hvor gammel jeg blir. Altså når jeg blir 50 kommer en 35-årig mann til å være uaktuell som partner på samme måte som en 25-åring er det i dag. Anonymkode: 82002...132 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #44 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og jeg var 30 år da jeg fikk en sønn. Nå er jeg 40, så en eksempelvis 20 år yngre mann vil altså være langt fra sønnen min i alder, selv om jeg i teorien kunne vært moren hans også. Nå ville jeg forøvrig aldri hatt sex med en som er ung nok til å være sønnen min, det tenner meg ikke i det hele tatt, Anonymkode: 82002...132 Nettopp, når du faktisk har en sønn I samme alder blir det annerledes. Det er forskjell på "kunne teoretisk være sønnen min" og det å faktisk ha en sønn I samme alder. Kvinner som allikevel gjør det er i minoriteten, jeg er fascinert over hvordan de tenker. Anonymkode: 85ddf...985 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #45 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nettopp, når du faktisk har en sønn I samme alder blir det annerledes. Det er forskjell på "kunne teoretisk være sønnen min" og det å faktisk ha en sønn I samme alder. Kvinner som allikevel gjør det er i minoriteten, jeg er fascinert over hvordan de tenker. Anonymkode: 85ddf...985 Jeg lå med en bekjents mor en gang (fyllesex), jeg var yngre enn hennes to eldste barn. Anonymkode: 81c73...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #46 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lå med en bekjents mor en gang (fyllesex), jeg var yngre enn hennes to eldste barn. Anonymkode: 81c73...aa5 White trash. Anonymkode: 85ddf...985 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #47 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): White trash. Anonymkode: 85ddf...985 Æsj. Anonymkode: fb0e0...b64
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #48 Skrevet 30. oktober De damene som gjør sånt som dette her, å ligger med noen som kan være sønnen demmers, er faktisk farlige og psykisk syke, de klarer ikke kontrollere seg og de har null selvkontroll, de er så desperate etter sex at de faktisk tar alt de får. Rett og slett ekkelt. Ha litt mere selvrespekt enn det. Finnes viktigere ting enn kuk. Anonymkode: fb0e0...b64 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #49 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): White trash. Anonymkode: 85ddf...985 Hehe.... Du skulle bare visst hvor feil du tar Anonymkode: 81c73...aa5 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #50 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hehe.... Du skulle bare visst hvor feil du tar Anonymkode: 81c73...aa5 Å ligge med alle vennene til sønnen din er selve essensen i å være white trash. Den damen er helt løk i hodet. Anonymkode: 85ddf...985 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #51 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De damene som gjør sånt som dette her, å ligger med noen som kan være sønnen demmers, er faktisk farlige og psykisk syke, de klarer ikke kontrollere seg og de har null selvkontroll, de er så desperate etter sex at de faktisk tar alt de får. Rett og slett ekkelt. Ha litt mere selvrespekt enn det. Finnes viktigere ting enn kuk. Anonymkode: fb0e0...b64 Tenk å være så bitter! Stakkars deg! Høres ut som du kunne trengt dette selv. Det er jo ikke normalt å bli så sint over at voksne mennesker kan dele noe deilig sammen. Hør siste podden til Mia Gundersen og Linni. Mia gikk så langt som å si at yngre menn er ungdomskilden. Kanskje derfor vi går rundt og er så blide! Fordi vi får frigjort store doser lykkehormoner. Du burde prøve det! Anonymkode: 49ec6...1de 3 6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #52 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenk å være så bitter! Stakkars deg! Høres ut som du kunne trengt dette selv. Det er jo ikke normalt å bli så sint over at voksne mennesker kan dele noe deilig sammen. Hør siste podden til Mia Gundersen og Linni. Mia gikk så langt som å si at yngre menn er ungdomskilden. Kanskje derfor vi går rundt og er så blide! Fordi vi får frigjort store doser lykkehormoner. Du burde prøve det! Anonymkode: 49ec6...1de Mia Gundersen er 64 år. Sa jeg sønn? Her blir barnebarn mer riktig. Anonymkode: 85ddf...985 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #53 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): For min del skjer det automatisk. De oppfører seg som mine sønner. Har samme modenhet som mine sønner. Er unge og sjarmerende som mine sønner. Så jeg ser mine sønner i dem, og føler meg som morsgenerasjonen. Er jo det. At de er flotte kan jeg se, men sexy blir feil for meg. Ikke alle kvinner er slik da. Var sammen med en ung mann da jeg også var ung, der moren hadde hatt sex med mer eller mindre samtlige kamerater av sønnen sin. Han synes det var sååå moro at han tydde til rus. Siste gang jeg så ham var han en av de narkomane som hang i byen. Ødelagt. Vet at det har sammenheng, for han fortalte hvorfor han flyktet inn i rus dengang. Anonymkode: 4d005...100 Det viser at han hadde en elendig mor. Anonymkode: 85ddf...985 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #54 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel, jeg er 40 og kunne teoretisk sett hatt en datter på 20 år. Det hadde på ingen måte stoppet meg fra å ligge med damer på 20 år generelt sett. Hvorfor i all verden skulle det det? Skal jeg velge mindre attraktive damer bare fordi jeg selv har barn? Makes no sense. Anonymkode: 12739...1c0 Mener du at barn er attraktive? Skjønner ikke helt argumentet ditt Anonymkode: 8b945...5fe 1
bullehurk Skrevet 30. oktober #55 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kanskje derfor vi går rundt og er så blide! Fordi vi får frigjort store doser lykkehormoner. Du burde prøve det! Som jeg skulle ha sagt det selv. Det gjør noe med psyken, uten tvil. Jeg er mye mer positiv, og har mer energi. Har forøverig ingen sønn, men ligger med (mye?)yngre menn. 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #56 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mia Gundersen er 64 år. Sa jeg sønn? Her blir barnebarn mer riktig. Anonymkode: 85ddf...985 Hun lå med en 19 åring da hun var 54. På alder med sønnen ja. Jeg skjønner ikke besettelsen over sønner! Du mener det er greit så lenge man ikke har en sønn rundt den alderen? Men har man en yngre sønn er det ok? Eller eldre? Og har man bare døtre er det ok? Hva i helvete har en sønn med en voksen dames sexliv å gjøre?? Anonymkode: 49ec6...1de 6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #57 Skrevet 30. oktober bullehurk skrev (Akkurat nå): Som jeg skulle ha sagt det selv. Det gjør noe med psyken, uten tvil. Jeg er mye mer positiv, og har mer energi. Har forøverig ingen sønn, men ligger med (mye?)yngre menn. Hvis du ikke har sønn I samme alder er det mer forståelig. Anonymkode: 85ddf...985
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #58 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun lå med en 19 åring da hun var 54. På alder med sønnen ja. Jeg skjønner ikke besettelsen over sønner! Du mener det er greit så lenge man ikke har en sønn rundt den alderen? Men har man en yngre sønn er det ok? Eller eldre? Og har man bare døtre er det ok? Hva i helvete har en sønn med en voksen dames sexliv å gjøre?? Anonymkode: 49ec6...1de Det er noe veldig rart med det. Jeg forventer at menn gjør slikt, men ikke damer Anonymkode: 85ddf...985
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #59 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du ikke har sønn I samme alder er det mer forståelig. Anonymkode: 85ddf...985 Igjen med sønn. Forklar meg hvorfor det har noe som helst med dette å gjøre! Damene ligger jo ikke med egne sønner eller hans venner. Hva slags syke fantasier er det du sitter inne med? Jeg vet ikke hvordan du lever, men mitt seksualliv vet ikke mine barn noe som helst om. Og kommer heller aldri til å gjøre det. Anonymkode: 49ec6...1de 6 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #60 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er noe veldig rart med det. Jeg forventer at menn gjør slikt, men ikke damer Anonymkode: 85ddf...985 Ja, ingen tvinger deg til å gjøre noe som helst. Men du har et unormalt oppheng i noe som er relativt vanlig og har skjedd i mange tiår. Anonymkode: 49ec6...1de 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå