Gå til innhold

Hvordan kan du ligge med en ung mann hvis du har en sønn i samme alder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er 40 og kunne teoretisk sett hatt en datter på 20 år. Det hadde på ingen måte stoppet meg fra å ligge med damer på 20 år generelt sett. Hvorfor i all verden skulle det det? Skal jeg velge mindre attraktive damer bare fordi jeg selv har barn? Makes no sense. 

Anonymkode: 12739...1c0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt personlig ville ikke jeg ligget med (vesentlig) yngre menn fordi jeg trenger partnere jeg er mentalt på bølgelengde med, men jeg tenker spørsmålet støtter opp om antagelsen om at kvinner er evig empatiske omsorgspersoner, og det er vi jo ikke. Det er en myte.

Hvorfor i alle dager ligger middelaldrende menn men kvinner som kunne vært døtrene deres?

Og kom ikke her med at det er biologi og menn er mer visuelle, for det er vi, i hvert fall jeg, også.

Anonymkode: 7df68...21c

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner i 40- og 50-årene nå for tiden har barn i barne- og ungdomsskolealder, og det er altså et stykke derfra til menn i 30-årene.

Anonymkode: b08b4...a18

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er spørsmålet kun rettet mot kvinner?

Anonymkode: e4a0a...df0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fordi kvinner skal føle skam over å ha en seksualitet. Og når kvinner tenner visuelt på en yngre mann skal de i hvert fall skamme seg. Det er forbeholdt menn å tenne på pene, stramme kropper. 

Anonymkode: 49ec6...1de

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg synes Kaja Huse sa det vemdig greit da hun ble sammen med Jan Eggum, som var 25 år eldre, og fikk kommentarer på at han lunne vært faren hennes. -Ja, men vi har sjekket, og han er ikke det... De fleste klarer å skille mellom ulike relasjoner selv om de inkluderer mennesker med samme alder og kjønn

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Mange kvinner i 40- og 50-årene nå for tiden har barn i barne- og ungdomsskolealder, og det er altså et stykke derfra til menn i 30-årene.

Anonymkode: b08b4...a18

Right !

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Fordi kvinner skal føle skam over å ha en seksualitet. Og når kvinner tenner visuelt på en yngre mann skal de i hvert fall skamme seg. Det er forbeholdt menn å tenne på pene, stramme kropper. 

Ja, sånn er tankegangen desverre hos mange ennå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Misogynistosk innlegg. Menn ligger da med kvinner på alder med deres døtre hele tiden.

Anonymkode: 59c29...e56

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Besluttsomhet? Hvordan er det relevant i denne sammenhengen?

Anonymkode: 85ddf...985

De tar et valg - flesteparten kvier seg moralsk av å ligge med ei/en på samme alder som sitt eget barn. 

Så du skal være ganske besluttsom 

Anonymkode: 79099...5f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Godt spørsmål 

Anonymkode: 052df...3f6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sønnen min er det absolutt siste jeg tenker på ifbm mitt sexliv. Hvem jeg som voksen kvinne velger å ha sex med angår ingen andre. Jeg liker yngre menn fordi jeg vil være fri og kun ha sex. De har energi og det er ukomplisert.
 Jeg vil ikke ha noe forhold, har vært gift i mange år og barna er store. Etter et langt liv hvor jeg har satt alle andre foran meg selv velger jeg nå å gjøre det jeg selv vil. Jeg hadde sikkert syntes det var rart selv for noen år siden, men det gjør jeg ikke lenger. Det har utelukkende vært fine opplevelser jeg har hatt. 

Jojo, men på samme måte som en mann som gjør det samme er en gammel gris, så er du ei gammel purke. 

Anonymkode: 17516...0ff

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Misogynistosk innlegg. Menn ligger da med kvinner på alder med deres døtre hele tiden.

Hele tiden? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hele tiden? 

Hele fuckings tiden ja! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ironisk nok sant. Og dit ønsker allverdens kjipe mørkemenn å dra oss tilbake.

Anonymkode: 7df68...21c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

"Oppegående" my ass

Vel ....  Vet ikke om du husker hun legen, tror hun var proffessor... hvertfall en av de ledende i Norge innenfor et eller annet medisinsk felt.  Hun ble altså fralurt 13 mill. av en mannlig datingsvindler.

Litt off topic, men  Et lysende eksempel på at utdannelse og posisjon ikke alltid er synonymt med (sosial?)intelligens.

Anonymkode: 81c73...aa5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jojo, men på samme måte som en mann som gjør det samme er en gammel gris, så er du ei gammel purke. 

Anonymkode: 17516...0ff

Nøff nøff 🐷

Lever helt fint med at du tenker det. En mann på 27 år + er voksen. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan kan du ligge med en ung mann hvis du har en sønn i samme alder?

Antar at du her ikke vil ha en steg-for-steg forklaring, om hvordan man kan tre seg ned på en penis, som er hard? 🤪

Jeg treffer gjerne menn som er 15-25 år eldre.

Menn som aldersmessig kunne hatt barn på min alder / menn som aldersmessig er på alder med min far.

Jeg leser stadig «kunne vært faren din»-argumentet her inne. 
Opplever lite av det «i virkeligheten».

Spørsmålet du stiller minner litt om det samme. Mellom linjene leser jeg 

«Hvordan kan du ligge med noen som kunne vært sønnn din?»

Men folk (flest) har ikke seksuelle tanker og fantasier om å ligge med faren/sønnen sin. 

«Hele verden» går ikke rundt med incestuøse Ødipus-komplekser.

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sønnen min er det absolutt siste jeg tenker på ifbm mitt sexliv. Hvem jeg som voksen kvinne velger å ha sex med angår ingen andre. Jeg liker yngre menn fordi jeg vil være fri og kun ha sex. De har energi og det er ukomplisert.
 Jeg vil ikke ha noe forhold, har vært gift i mange år og barna er store. Etter et langt liv hvor jeg har satt alle andre foran meg selv velger jeg nå å gjøre det jeg selv vil. Jeg hadde sikkert syntes det var rart selv for noen år siden, men det gjør jeg ikke lenger. Det har utelukkende vært fine opplevelser jeg har hatt. 

Her har vi en skikkelig frigjort kvinne. Alle sammen bør klappe her. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er 40 og kunne teoretisk sett hatt en datter på 20 år. Det hadde på ingen måte stoppet meg fra å ligge med damer på 20 år generelt sett. Hvorfor i all verden skulle det det? Skal jeg velge mindre attraktive damer bare fordi jeg selv har barn? Makes no sense. 

Anonymkode: 12739...1c0

Der blir annerledes når det er teoretisk. Hvis du som kvinne faktisk har en sønn i samme alder er det svært groteskt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi blir hele tiden blir fortalt at kvinner og menn er ulike på dette punktet.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...