Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #1 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg påstartet en utdannelse og alt gikk fint fremtil for halvannet år siden. Da ble jeg av ulike grunner syk og klarte ikke å fortsette for full maskin. Resultatet at dette var både sykemeldinger for noen semester og forsinkelse i forhold til Lånekassen. Jeg klarer fortsatt ikke å kjøre vanlig løp, og nå får jeg snart problemer med Lånekassen pga forsinkelse. Jeg mener selv jeg burde ha muligheter for hjelp fra trygdekontoret/Aetat for å fullføre det jeg mangler. Er dette mulig? Hvordan går jeg frem? Er veldig takknemlig for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mars 2006 #2 Del Skrevet 30. mars 2006 Så lenge du har sykemelding som du sender lånekassen så regnes vel ikke den tiden som forsinket? Vet en kan få ha mer enn 60 studiepoeng forsinket om en har god grunn. dvs sykemelding.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente81 Skrevet 30. mars 2006 #3 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei Aetat har vell info på deres side om dette? Jeg går på attføring men fikk ikke attføring før jeg var gått omtrent et år sykemeldt.............. Eller i hverfall masse sykemeldinger........... Utdanningen jeg hadde fikk jeg ikke brukt pga at jeg ble syk, så derfor ingen sjangs å få en jobb jeg kunne klare (fysisk) pga lite utdannelse. Så nå har jeg gått 1 år på interiør og er ferdig i vår med kontormedarbeider med it......... Får se om dette hjelper da, spørs........ håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå