AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:41 #1 Skrevet onsdag kl. 19:41 Etter at de la om bildevisningen tar det ofte år og dag å laste inn bildene. Jeg bruker Safari på Mac, usikker på om det er bedre i iPhone-appen. Men det var ikke noe problem før, og ingen andre sider er trege på mac-en. Er det bare hos meg det går så tregt? Anonymkode: 9077f...97d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:43 #2 Skrevet onsdag kl. 19:43 Ja! Jeg hadde også tenkt å starte en tråd om dette på KG 😅 Uansett; utrolig irriterende! Spesielt når man skal bla gjennom bilder av f.eks en bolig, tar jo en halv evighet før det skjer noe. Anonymkode: 6db93...1dd
enkefru Skrevet onsdag kl. 19:44 #3 Skrevet onsdag kl. 19:44 Opplever ikke det, bruker vekselsvis ipad eller pc
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:48 #4 Skrevet onsdag kl. 19:48 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja! Jeg hadde også tenkt å starte en tråd om dette på KG 😅 Uansett; utrolig irriterende! Spesielt når man skal bla gjennom bilder av f.eks en bolig, tar jo en halv evighet før det skjer noe. Anonymkode: 6db93...1dd Jeg glemte faktisk å google først, kanskje det allerede ligger tråder her om samme tema 😅 Bruker du også Safari/Mac, eller annen nettleser/enhet? Og får du også sånn at det hopper i mellom noen ganger, at når du blar i bildene spretter du bare tilbake til det samme bildet etter ett sekund? Dette skjer ikke så ofte for min del, men uhyre irriterende uansett. Ts Anonymkode: 9077f...97d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:54 #5 Skrevet onsdag kl. 19:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg glemte faktisk å google først, kanskje det allerede ligger tråder her om samme tema 😅 Bruker du også Safari/Mac, eller annen nettleser/enhet? Og får du også sånn at det hopper i mellom noen ganger, at når du blar i bildene spretter du bare tilbake til det samme bildet etter ett sekund? Dette skjer ikke så ofte for min del, men uhyre irriterende uansett. Ts Anonymkode: 9077f...97d Bruker Chrome på Android-mobil (jeg er gammel så aner ikke om jeg bruker riktig benevnelser her 🙈). Kan ikke huske at jeg har opplevd at det hopper tilbake på bildene nei 🤔 Jeg har f eks varsel på når det kommer til enkelte annonser. Når jeg går inn på Finn.no tar det flere sekunder før eventuelle varsler vises. Slik var det ikke før. Anonymkode: 6db93...1dd 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:24 #6 Skrevet onsdag kl. 22:24 Ja, det har vært ekstra tregt i det siste. Bruker androidtelefon og irriterer meg over hvor sakte det går. Anonymkode: 0f2dd...04c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:28 #7 Skrevet onsdag kl. 22:28 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter at de la om bildevisningen tar det ofte år og dag å laste inn bildene. Jeg bruker Safari på Mac, usikker på om det er bedre i iPhone-appen. Men det var ikke noe problem før, og ingen andre sider er trege på mac-en. Er det bare hos meg det går så tregt? Anonymkode: 9077f...97d Jeg er ikke på boligjakt, men bil og her oppleve jeg det samme. Feks når jeg skal filtrere, så tar det et minutt før alternativene kommer opp o.l Anonymkode: a071d...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå