Gå til innhold

Har boligannonsene på Finn blitt "trege" hos dere også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at de la om bildevisningen tar det ofte år og dag å laste inn bildene. Jeg bruker Safari på Mac, usikker på om det er bedre i iPhone-appen. Men det var ikke noe problem før, og ingen andre sider er trege på mac-en. 

Er det bare hos meg det går så tregt?

Anonymkode: 9077f...97d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg hadde også tenkt å starte en tråd om dette på KG 😅

Uansett; utrolig irriterende! Spesielt når man skal bla gjennom bilder av f.eks en bolig, tar jo en halv evighet før det skjer noe.

Anonymkode: 6db93...1dd

Skrevet

Opplever ikke det, bruker vekselsvis ipad eller pc

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja! Jeg hadde også tenkt å starte en tråd om dette på KG 😅

Uansett; utrolig irriterende! Spesielt når man skal bla gjennom bilder av f.eks en bolig, tar jo en halv evighet før det skjer noe.

Jeg glemte faktisk å google først, kanskje det allerede ligger tråder her om samme tema 😅 

Bruker du også Safari/Mac, eller annen nettleser/enhet? 

Og får du også sånn at det hopper i mellom noen ganger, at når du blar i bildene spretter du bare tilbake til det samme bildet etter ett sekund? Dette skjer ikke så ofte for min del, men uhyre irriterende uansett. 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg glemte faktisk å google først, kanskje det allerede ligger tråder her om samme tema 😅 

Bruker du også Safari/Mac, eller annen nettleser/enhet? 

Og får du også sånn at det hopper i mellom noen ganger, at når du blar i bildene spretter du bare tilbake til det samme bildet etter ett sekund? Dette skjer ikke så ofte for min del, men uhyre irriterende uansett. 

Ts

Bruker Chrome på Android-mobil (jeg er gammel så aner ikke om jeg bruker riktig benevnelser her 🙈).

Kan ikke huske at jeg har opplevd at det hopper tilbake på bildene nei 🤔

Jeg har f eks varsel på når det kommer til enkelte annonser. Når jeg går inn på Finn.no tar det flere sekunder før eventuelle varsler vises. Slik var det ikke før.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har vært ekstra tregt i det siste. Bruker androidtelefon og irriterer meg over hvor sakte det går.

Anonymkode: 0f2dd...04c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Etter at de la om bildevisningen tar det ofte år og dag å laste inn bildene. Jeg bruker Safari på Mac, usikker på om det er bedre i iPhone-appen. Men det var ikke noe problem før, og ingen andre sider er trege på mac-en. 

Er det bare hos meg det går så tregt?

Jeg er ikke på boligjakt, men bil og her oppleve jeg det samme. Feks når jeg skal filtrere, så tar det et minutt før alternativene kommer opp o.l

Anonymkode: a071d...be4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...