AnonymBruker Skrevet 31. oktober #41 Skrevet 31. oktober Gaia skrev (1 time siden): alle vet at det er sunt å onanere. Du konstruerer deg en sannhet om ikke eksisterer. Mulig du har vært uheldig i dine tidligere forhold, men det er faktisk et faktum at de fleste kvinner blir tent av å se en mann som onanerer. De fleste kvinner onanere selv, så hvorfor skulle det være æsj at menn gjør det? Jeg tror nesten du må realitetsorientere deg, jeg. Du sier det ja. Da lager jeg en tråd med den påstanden og ser vi hvor mange kvinner er enige Anonymkode: 5eb0e...8e9
Gaia Skrevet 31. oktober #42 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du sier det ja. Da lager jeg en tråd med den påstanden og ser vi hvor mange kvinner er enige Anonymkode: 5eb0e...8e9 Gjør det, så ser vi på responsen. 👍
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #43 Skrevet 31. oktober Gaia skrev (5 minutter siden): Gjør det, så ser vi på responsen. 👍 🤭 Anonymkode: 5eb0e...8e9
Bamseklemmer Skrevet 31. oktober #44 Skrevet 31. oktober Strigiformes skrev (7 timer siden): Hva er det som er grunnen til at du er så opphengt i brukere? Er du en bruker selv kanskje? Tenk litt over hva du faktisk formidler du Bamsefar, eller står du bare deg selv nærmest? Ser at du prøver deg på morsomheter. Er du innbilsk? Følte du deg truffet?🫡 Da kan du ta deg en bolle😅
Strigiformes Skrevet 31. oktober #45 Skrevet 31. oktober Bamseklemmer skrev (7 minutter siden): Følte du deg truffet?🫡 Da kan du ta deg en bolle😅 Ikke i det hele tatt. Mmmmmm...Boller er nydelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå