AnonymBruker Skrevet 29. oktober #1 Skrevet 29. oktober Du trenger et førstørrelsesspeil med vanlig speil på baksiden, et sånn man vipper rundt. Jeg sminker meg i forstørrelsesspeil. Det er litt ubehagelig å se meg forstørret, føler meg litt tykk. Men så sminker jeg meg og blir fin. Og så vipper jeg speilet rundt og WOW: Jeg blir plutselig tynn, sminken er perfekt og jeg synes jeg ser fantastisk ut😅 Helt sant, du burde prøve. Anonymkode: 2829a...e91 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #3 Skrevet 29. oktober Slutt å ødlegge tråden min. Det er et fantastisk hack! Anonymkode: 2829a...e91
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #4 Skrevet 29. oktober Kjempesmart, TS! Dette skal jeg prøve 🥰 Anonymkode: e20fd...75a 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #6 Skrevet 29. oktober Haha, morsomt perspektiv! Skal testes ut. 😄 Anonymkode: d57a9...122 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #7 Skrevet 29. oktober Hihi, dette er litt som å oppdage at det går an å bruke kniv og gaffel for å spise når man ikke vil søle. Slike speil har vært i salg siden 1930-tallet, så alle vi som har sminket oss en stund har brukt slike speil. Mormor hadde et veldig gammelt et. Og jeg selv som er født på 70-tallet har alltid hatt slike. Og ja, det er kjempelurt for å få et bra resultat. Men godt lys er aller, aller viktigst! Anonymkode: 70dce...ee6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå