AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:22 #1 Skrevet onsdag kl. 10:22 Det er en haug av eldre damer som går etter yngre menn her og de møtes med heia rop, mens eldre menn som går etter yngre damer blir kalt "ekle gamle griser" etc. Hvorfor er det slik dobbeltmoral? Anonymkode: 655a2...c02 8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:27 #2 Skrevet onsdag kl. 10:27 Hvem er disse folkene som står og heier? Anonymkode: 7179b...33e 15 2
Bimbo Skrevet onsdag kl. 10:28 #3 Skrevet onsdag kl. 10:28 Mennene får vel også heiarop fra andre menn som elsker unge damer? Forventer dere heiarop fra unge kvinner som syns oppmerksomheten ER ekkel og eldre kvinner som stadig skal informeres om egen manglende verdi, fruktbarhet og attraktivitet også? Litt mye forlangt eller? 12 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:30 #4 Skrevet onsdag kl. 10:30 Pga at det er overvekt av kvinner på KG. Anonymkode: 96d5c...204 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:30 #5 Skrevet onsdag kl. 10:30 Bimbo skrev (Akkurat nå): Mennene får vel også heiarop fra andre menn som elsker unge damer? Forventer dere heiarop fra unge kvinner som syns oppmerksomheten ER ekkel og eldre kvinner som stadig skal informeres om egen manglende verdi, fruktbarhet og attraktivitet også? Litt mye forlangt eller? Hvorfor kritiserer du ikke eldre damer som går etter yngre menn? Anonymkode: 655a2...c02 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:31 #6 Skrevet onsdag kl. 10:31 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pga at det er overvekt av kvinner på KG. Anonymkode: 96d5c...204 Ok, så det har ingenting med handlingen i seg selv å gjøre. Bare antagonisme mot menn. Anonymkode: 655a2...c02 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:33 #7 Skrevet onsdag kl. 10:33 Jeg er uenig. Begge gruppene blir dømt av enkelte grupper. De dømmende gruppene skiller sjeldent på kjønn. De som generelt er mannevonde derimot klarer vel alltid å framstille menn verre enn kvinner uansett hva det gjelder. Anonymkode: d58b8...b2c 2
Bimbo Skrevet onsdag kl. 10:34 #8 Skrevet onsdag kl. 10:34 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor kritiserer du ikke eldre damer som går etter yngre menn? Anonymkode: 655a2...c02 Jeg har flere ganger sagt her inne at jeg synes det er overflatisk og lite bærekraftig å ha alder som et av hovedkriteriene for partnervalg. Utover det så bryr jeg meg ikke om hvem folk liker, men det er unødvendig å snakke ned de menneskene man ikke liker, og å hevde at man snakker for alle av samme kjønn. Sjelden jeg ser kvinner hevde at alle damer innerst inne vil ha en ung mann og at menn over 40 er ubrukelige og kun gode nok for de som ikke får noe annet. Isåfall hadde jeg protestert på det. 9 1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:37 #9 Skrevet onsdag kl. 10:37 Bimbo skrev (1 minutt siden): Jeg har flere ganger sagt her inne at jeg synes det er overflatisk og lite bærekraftig å ha alder som et av hovedkriteriene for partnervalg. Utover det så bryr jeg meg ikke om hvem folk liker, men det er unødvendig å snakke ned de menneskene man ikke liker, og å hevde at man snakker for alle av samme kjønn. Sjelden jeg ser kvinner hevde at alle damer innerst inne vil ha en ung mann og at menn over 40 er ubrukelige og kun gode nok for de som ikke får noe annet. Isåfall hadde jeg protestert på det. Men det er mange eldre kvinner som helst ha sex med unge menn. Anonymkode: 655a2...c02
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:37 #10 Skrevet onsdag kl. 10:37 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, så det har ingenting med handlingen i seg selv å gjøre. Bare antagonisme mot menn. Anonymkode: 655a2...c02 Jepp. Vi har fått det glatte lag i herrens mange år. Nå hylles det andre veien og man ser hvordan det virkelig er fatt. Greit å vite. Anonymkode: 96d5c...204
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:39 #11 Skrevet onsdag kl. 10:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp. Vi har fått det glatte lag i herrens mange år. Nå hylles det andre veien og man ser hvordan det virkelig er fatt. Greit å vite. Anonymkode: 96d5c...204 *sukk* Anonymkode: 6ee5f...a4d 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:39 #12 Skrevet onsdag kl. 10:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp. Vi har fått det glatte lag i herrens mange år. Nå hylles det andre veien og man ser hvordan det virkelig er fatt. Greit å vite. Anonymkode: 96d5c...204 Da må det snakkes åpent om det i stedet for å legges skjul på. Eldre damer og menn er like kåte på de unge. Anonymkode: 655a2...c02
Bimbo Skrevet onsdag kl. 10:40 #13 Skrevet onsdag kl. 10:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er mange eldre kvinner som helst ha sex med unge menn. Anonymkode: 655a2...c02 Tror du det er utbredt at eldre kvinner igler seg innpå uinteresserte unge menn og i tillegg synes menn på egen alder er utgåtte og uattraktive? Jeg tror det er så sjelden at det snakkes om hvis man har en slik i kretsen. Og jeg tror det er lite heiarop. 9 2 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:42 #14 Skrevet onsdag kl. 10:42 Fordi menn har et "aktivt kjønnsorgan" menns kvinner har et "passivt kjønnsorgan" som ofte kan tolkes i retningen utnyttelse og overgrep. Anonymkode: 3fc75...c3d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:42 #15 Skrevet onsdag kl. 10:42 Bimbo skrev (Akkurat nå): Tror du det er utbredt at eldre kvinner igler seg innpå uinteresserte unge menn og i tillegg synes menn på egen alder er utgåtte og uattraktive? Jeg tror det er så sjelden at det snakkes om hvis man har en slik i kretsen. Og jeg tror det er lite heiarop. Grete Waitz løpet. Det er nesten alt jeg trenger å si. Anonymkode: 655a2...c02 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:44 #16 Skrevet onsdag kl. 10:44 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da må det snakkes åpent om det i stedet for å legges skjul på. Eldre damer og menn er like kåte på de unge. Anonymkode: 655a2...c02 Hjelper ikke. Trenden er at vi er gamle griser og kvinnene er kåte ungdommelige, som fortsatt er glad i sex. Hyll, hyll. Osv. Anonymkode: 96d5c...204
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:47 #17 Skrevet onsdag kl. 10:47 Jeg ser mest an hvor ung den yngste parten er, og det går for begge kjønn. At jeg synes tanken på mann/dame 60+ og ungt menneske i 20årene er ekkelt er en ting, men skal forskjellen være mer enn 10 år bør yngste ha passert 25 (i mitt hode). Så har det litt med hvordan det gjøres også. Menn/damer som konsekvent går etter de som er 15-30 år yngre kun basert på alder er mer creepy enn noen som tilgfeldigvis forelsker seg i noen som er mye yngre. Folk er jo forskjellige, og om en 25 åring forelsker seg i en på 45 på jobb og går for det så er det ingens business. Om han på 45 konsekvent prøver å sjekke opp alle 25-åringer han kommer over så bli det...litt spesielt (that one's for you Mr DiCaprio 😄). Anonymkode: 9475c...5a3 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:48 #18 Skrevet onsdag kl. 10:48 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Pga at det er overvekt av kvinner på KG. Anonymkode: 96d5c...204 Ja, det er faktisk så enkelt. Internett har blitt en kjønnskamp, hvor man heier frem sitt lag. Mannen er eldst = kvinnen er offeret. Kvinnen er eldst = kvinnen er offeret. I følge internett er kvinner unmyndige vesner som suser gjennom livet uten egen vilje, og blir utnyttet og manipulert av alle rundt dem. Ingenting er deres feil, de er uskyldige offre. Anonymkode: efa18...f0d 3
MizzVic Skrevet onsdag kl. 11:02 #19 Skrevet onsdag kl. 11:02 Nå syns de fleste eldre kvinner at en mann på 30 er ungt. De sikler ikke på tenåringsgutter. Det er forskjellen. 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:05 #20 Skrevet onsdag kl. 11:05 MizzVic skrev (1 minutt siden): Nå syns de fleste eldre kvinner at en mann på 30 er ungt. De sikler ikke på tenåringsgutter. Det er forskjellen. Så hva er tankegangen hos eldre kvinner som bryter med denne "normen"? Anonymkode: 655a2...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå