Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner at dette er litt vanskelig å skrive, men samtidig… det skader jo ikke å prøve noe nytt. Jeg pleier egentlig bare å lese her inne, mest for å se om andre har tanker eller erfaringer jeg kan kjenne meg igjen i. Men nå tenkte jeg at jeg kanskje kunne prøve å ta et lite steg ut og faktisk åpne for kontakt.

Jeg er en fyr på 26 år. Jeg har alltid trivdes godt med folk som er litt eldre enn meg og kanskje fordi jeg føler meg litt eldre i hodet selv. Jeg har ikke så mange nære rundt meg akkurat nå, mye fordi jeg har vært ganske selektiv med hvem jeg slipper inn. Jeg liker trygghet, ro og litt skjerming, men samtidig er jeg også sosial når det føles riktig, og når det ikke er for stort og bråkete.

Jeg jobber med psykisk helse, spesielt rettet mot barn og ungdom. Det betyr mye for meg. Jeg skriver også på en bok for tiden, og generelt liker jeg gode samtaler om alt fra det tunge til det mer lette. Jeg synes det er fint å drøfte, lytte og forstå. Tidligere har jeg vært med i noen TV-programmer, men fant fort ut at det å være så offentlig ikke var noe for meg, så jeg trives mye bedre i det litt mer stille og genuine.

Så… det jeg egentlig vil fram til er: om noen kjenner at de kunne tenke seg å prate litt og bli kjent, så hadde det vært hyggelig. Jeg er ganske jordnær, empatisk og ærlig, og jeg setter pris på mennesker som også har dybde og varme.

Send gjerne en melding, hvis du kjenner deg litt igjen eller bare ble nysgjerrig😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...