AnonymBruker Skrevet 29. oktober #3 Skrevet 29. oktober Sukkerfri Pepsi, coca-cola med sukker. Anonymkode: 5c123...abf 2
Brunhilde Skrevet 29. oktober #4 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sukkerfri Pepsi, coca-cola med sukker. Anonymkode: 5c123...abf Helt enig! 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #6 Skrevet 29. oktober Pepsi Max. Cola Zero er ikke godt og Cola med sukker er så klissete at jeg blir kvalm. Anonymkode: 39b60...e76
Mardina Skrevet 29. oktober #7 Skrevet 29. oktober Pepsi! Synes Cola Zero har en bismak som jeg ikke er så begeistret for. Men favoritten min er Cola X. Det er den jeg alltid faller tilbake til. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #8 Skrevet 29. oktober Cola! Fortrinnsvis uten sukker og koffein. Anonymkode: 5588e...1cd 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #9 Skrevet 29. oktober Det beste er selvfølgelig ekte Cola med sukker. Men sluttet med sukker for fem år siden, så da blir det Pepsi Max med lime. Anonymkode: bc126...c40
Perelandra Skrevet 29. oktober #10 Skrevet 29. oktober Pepsi Max! Sukkerfrie typer av Coca Cola er tammere i smaken, og sukkerholdig brus gjøre meg kvalm.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #11 Skrevet 29. oktober Cola uten sukker. Pepsi Max smaker syntetisk og ekkelt når du ikke er vandt til det. Anonymkode: d187b...390 1
Alltid Vår Skrevet 29. oktober #12 Skrevet 29. oktober Drikker kun brus med sukker da kunstig søtningsmiddel smaker plast og gir grusom ettersmak, da må det bli Cola. Pepsi lages ikke uten kunstig søtning lenger.
Pawn Hearts Skrevet 29. oktober #13 Skrevet 29. oktober En liten språklig presisering: Pepsi er også en type cola. Det finnes i det hele tatt en haug med ulike colasorter. Altså må valget stå mellom Pepsi og Coca Cola, og jeg har aldri vært så glad i smaken av Pepsi. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #15 Skrevet 29. oktober Pepsi, både med og uten sukker. Anonymkode: 8952f...ca8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #19 Skrevet 29. oktober liker begge deler uten sukker, men gå kun i pepis max siden cola får jeg sure oppstøt av Anonymkode: 19f89...2f9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #20 Skrevet 29. oktober Coca cola med sukker. Anonymkode: 58173...187
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå