AnonymBruker Skrevet 28. oktober #1 Skrevet 28. oktober Må dessverre ty til krem da slimhinnene er ødelagt. Prøvd mange ,men enten blir de varm,svir eller bare er ekkel. Noen med tips? Anonymkode: cb14e...150
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #2 Skrevet 29. oktober Jeg bruker kun Aco glidemiddel fra apoteket. Hendig liten pumpeflaske, lett å ta med seg også. Det aller meste annet jeg har prøvd får jeg samme reaksjon som deg, og elveblest hvis jeg får det på huden 😩 Anonymkode: a8a49...6f5
Hunmedham Skrevet 29. oktober #3 Skrevet 29. oktober Jeg har forsøkt mange, bestilt på nettet. Både silikon- og vannbaserte og hybrider, i alle prisnivåer. Har vært misfornøyd med nesten alle, i hovedsak på grunn av dårlig glideevne. Jeg hadde en periode etter overgangsalderen da jeg var svært tørr og det var nesten umulig å gjennomføre samleie. Den som var bedre enn alle andre, var faktisk "supermarked-varianten" RFSU Aqua, en tube med grønn dekorasjon. Helt overlegen.
Even Tuell Skrevet 29. oktober #4 Skrevet 29. oktober Vi har vært fornøyd med Easy Glide Anal ... Easy Glide er et nokså rimelig merke, men de er veldig nøytrale i lukt og følelse. Kjøpte anal-varianten fordi den er litt tykkere i konsistensen (aa varer den lengre og er enklere å ta på) ... ikke fordi vi trenger den til analsex. Funker fint vaginalt og til masturbering. Ellers er visstnok organiske oljer også mye brukt. Er det kokos-olje mon tro? ... Toget er vel gått for "extra virgin" olivenolje 😛
AnonymBruker Skrevet 2. november #5 Skrevet 2. november Even Tuell skrev (På 29.10.2025 den 21.07): Vi har vært fornøyd med Easy Glide Anal ... Easy Glide er et nokså rimelig merke, men de er veldig nøytrale i lukt og følelse. Kjøpte anal-varianten fordi den er litt tykkere i konsistensen (aa varer den lengre og er enklere å ta på) ... ikke fordi vi trenger den til analsex. Funker fint vaginalt og til masturbering. Ellers er visstnok organiske oljer også mye brukt. Er det kokos-olje mon tro? ... Toget er vel gått for "extra virgin" olivenolje 😛 😂😂😂 Anonymkode: cb14e...150
AnonymBruker Skrevet 2. november #6 Skrevet 2. november Prøvd den på bildet? Den har funket for meg. Har også Sensuell fra Vossabia, men den er klebrig/ klissete og lukter høgg, så har ikke testet den, og kommer ikke til å gjøre det. Anonymkode: d5d26...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå