Gå til innhold

Beste glidekrem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må dessverre ty til krem da slimhinnene er ødelagt.  

Prøvd mange ,men enten blir de varm,svir eller bare er ekkel. 

Noen med tips? 

Anonymkode: cb14e...150

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun Aco glidemiddel fra apoteket. Hendig liten pumpeflaske, lett å ta med seg også.

Det aller meste annet jeg har prøvd får jeg samme reaksjon som deg, og elveblest hvis jeg får det på huden 😩

Anonymkode: a8a49...6f5

Skrevet

Jeg har forsøkt mange, bestilt på nettet. Både silikon- og vannbaserte og hybrider, i alle prisnivåer. Har vært misfornøyd med nesten alle, i hovedsak på grunn av dårlig glideevne. Jeg hadde en periode etter overgangsalderen da jeg var svært tørr og det var nesten umulig å gjennomføre samleie. Den som var bedre enn alle andre, var faktisk "supermarked-varianten" RFSU Aqua, en tube med grønn dekorasjon. Helt overlegen.

Skrevet

Vi har vært fornøyd med Easy Glide Anal ... Easy Glide er et nokså rimelig merke, men de er veldig nøytrale i lukt og følelse. Kjøpte anal-varianten fordi den er litt tykkere i konsistensen (aa varer den lengre og er enklere å ta på) ... ikke fordi vi trenger den til analsex. Funker fint vaginalt og til masturbering.

Ellers er visstnok organiske oljer også mye brukt. Er det kokos-olje mon tro?

... Toget er vel gått for "extra virgin" olivenolje 😛

AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (På 29.10.2025 den 21.07):

Vi har vært fornøyd med Easy Glide Anal ... Easy Glide er et nokså rimelig merke, men de er veldig nøytrale i lukt og følelse. Kjøpte anal-varianten fordi den er litt tykkere i konsistensen (aa varer den lengre og er enklere å ta på) ... ikke fordi vi trenger den til analsex. Funker fint vaginalt og til masturbering.

Ellers er visstnok organiske oljer også mye brukt. Er det kokos-olje mon tro?

... Toget er vel gått for "extra virgin" olivenolje 😛

😂😂😂

Anonymkode: cb14e...150

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd den på bildet? Den har funket for meg. Har også Sensuell fra Vossabia, men den er klebrig/ klissete og lukter høgg, så har ikke testet den, og kommer ikke til å gjøre det.

IMG_9294.png

Anonymkode: d5d26...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...