AnonymBruker Skrevet 28. oktober #1 Skrevet 28. oktober Noen med seksuelle erfaringer fra treningssentre her? Mye lekkert der og folk er kåte. Anonymkode: c4e8b...78f
Macro Skrevet 28. oktober #2 Skrevet 28. oktober De fleste er ikke kåte nei, de er der for å trene. 17 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noen med seksuelle erfaringer fra treningssentre her? Mye lekkert der og folk er kåte. Anonymkode: c4e8b...78f Huff, slutt. Anonymkode: ea4c8...353 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 28. oktober #5 Skrevet 28. oktober Jeg blir litt urolig for slikt, så jeg går alltid hjem å dusjer 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Skrevet 28. oktober Dette er gjort studier på, og de færreste er kåte der. De få som er, er ca. Utelukkende middelaldrende menn. Anonymkode: 6087e...d26 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #7 Skrevet 28. oktober Heldigvis er treningssenteret her videoovervåket! Hadde en ekkel opplevelse med en mannlig gris. Jeg pakket sakene mine og saken ble fulgt opp av treningssenteret! Anonymkode: d4484...d80 2 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #8 Skrevet 29. oktober Ikke på selve senteret, men det er en fin sjekkearea. Anonymkode: 19d0a...12c 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #9 Skrevet 29. oktober Æsj vær så snill da, jeg trener på et ubemannet treningssenter som er åpent 24/7 og min indre angst for voldtekt (som vel alle kvinner bærer innerst i sjelen) tar litt tak av og til når jeg er der på kveldene og det er bare noen andre menn der - og jeg begynner å lure på om de har sånne tanker som deg TS, om de ser litt for mye på meg. Jeg bruker ikke garderobene på kveldene av den grunn, det er for trangt klaustrofobisk rom og hvis en kåt mann står i døren når jeg skal gå ut så er jeg ferdig. Anonymkode: 32718...976 5 4
mommyaka Skrevet 29. oktober #10 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen med seksuelle erfaringer fra treningssentre her? Mye lekkert der og folk er kåte. Anonymkode: c4e8b...78f Så du gpr på treningssenteret.. kåt..og tenker på sex?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #11 Skrevet 29. oktober Har knulla ei dame på SATS Coloseum for en stund tilbake. Planlagt på forhånd. Anonymkode: b441d...ad4 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #12 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Æsj vær så snill da, jeg trener på et ubemannet treningssenter som er åpent 24/7 og min indre angst for voldtekt (som vel alle kvinner bærer innerst i sjelen) tar litt tak av og til når jeg er der på kveldene og det er bare noen andre menn der - og jeg begynner å lure på om de har sånne tanker som deg TS, om de ser litt for mye på meg. Jeg bruker ikke garderobene på kveldene av den grunn, det er for trangt klaustrofobisk rom og hvis en kåt mann står i døren når jeg skal gå ut så er jeg ferdig. Anonymkode: 32718...976 Sliter du psykisk? Anonymkode: c898d...365
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #13 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sliter du psykisk? Anonymkode: c898d...365 Jeg er helt enig med hun over. Om jeg trener alene sent på kvelden, så får jeg og litt angst av å være den eneste kvinnen i lokalet om det samtidig bare er en eller to andre menn der. Jeg tør heller ikke bruke garderoben, og holder øynene åpne. Kjedelig at det er slik, men sånn er det å være kvinne! Anonymkode: 862ef...155 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #14 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tør heller ikke bruke garderoben, og holder øynene åpne. Kjedelig at det er slik, men sånn er det å være kvinne! Det er jo dere som har stemt fram det ''fargerike fellesskapet'' vi har. Så slutt og syt, ta heller et oppgjør med deg selv og din stemmehistorikk. Anonymkode: 0233b...55d 1 1 3
mommyaka Skrevet 29. oktober #15 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo dere som har stemt fram det ''fargerike fellesskapet'' vi har. Så slutt og syt, ta heller et oppgjør med deg selv og din stemmehistorikk. Anonymkode: 0233b...55d Hva mener du med fargerik felleskap? 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #16 Skrevet 29. oktober mommyaka skrev (2 minutter siden): Hva mener du med fargerik felleskap? Noen tror jorda er flat, andre tror hvite menn ikke voldtar. Anonymkode: aa7de...316 10
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #17 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er helt enig med hun over. Om jeg trener alene sent på kvelden, så får jeg og litt angst av å være den eneste kvinnen i lokalet om det samtidig bare er en eller to andre menn der. Jeg tør heller ikke bruke garderoben, og holder øynene åpne. Kjedelig at det er slik, men sånn er det å være kvinne! Anonymkode: 862ef...155 Jeg er helt enig. Jeg greide dessverre å skremme en mann fordi jeg var for lydløs. Klokka var nærmere 22.45 og helg. Senteret stenger 23.00. Vi greide å gå ut av garderobene våres samtidig, og jeg havnet noen få meter bak han. Jeg hadde sett han tidligere, så jeg visste han var der. Men han hadde ikke sett meg da senteret er over 2 Etasjer. Jeg rakk å tenkte at jeg må lage noe lyd, ellers skremmer jeg mannen. Jeg rakk ikke å gjøre noe, for skremt ble han. Nå var det ikke noe farlig, men jeg forstår at han syntes det var veldig ubehagelig. Og samme hadde jeg som kvinne syntes også. Anonymkode: d4484...d80 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #18 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sliter du psykisk? Anonymkode: c898d...365 Typisk hersketeknikk fra usikker mann. Anonymkode: f0ea3...62a 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #19 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Sliter du psykisk? Anonymkode: c898d...365 Det er flere kvinner som har slike tanker enn kvinner som ikke har det. Anonymkode: 6087e...d26
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #20 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen med seksuelle erfaringer fra treningssentre her? Mye lekkert der og folk er kåte. Anonymkode: c4e8b...78f Nei. Bare griser som tenker på slikt. Og som gjør at kvinner blir redd for å trene på treningssentre på tidspunkt hvor det er lite folk der. Han her f.eks. prøvde å voldta en kvinne på gymmet. Men fordi hun var sterk (kroppsbygger) så klarte han ikke å voldta henne: Anonymkode: 9a252...7ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå