Tilia77 Skrevet 28. oktober 2025 #1 Skrevet 28. oktober 2025 Hei! Fant ikke noen egen tråd om henne her, så kanskje vi kan opprette en. Jeg fulgte med henne for noen år siden på youtube, synes hun var så gøy å følge. Kjempeflink til å sminke seg, mye kunnskap og kjempegøye videoer der hun åpnet adventskalendere. Fant henne igjen i dag tilfeldigvis, og hun er veldig forandret. Og hun har visst lansert sin egen parfyme og «merch» og? Andre som følger henne? 1
Laraa Skrevet 28. oktober 2025 #2 Skrevet 28. oktober 2025 Nei har ikke peiling , aldri hørt om henne. Men får svensk overklassefruevibber ut fra navnet. Södermalm, champagne og pels. Litt som hun blonde glitterdama med fjærboa i Solsidan. Må google og se hvem det der er.
Gjest sushi92 Skrevet 29. oktober 2025 #3 Skrevet 29. oktober 2025 Laraa skrev (7 timer siden): Nei har ikke peiling , aldri hørt om henne. Men får svensk overklassefruevibber ut fra navnet. Södermalm, champagne og pels. Litt som hun blonde glitterdama med fjærboa i Solsidan. Må google og se hvem det der er. Hehe,det er hun virkelig ikke😛
Isola2 Skrevet 29. oktober 2025 #4 Skrevet 29. oktober 2025 Hun har vært åpen om at hun går på slankemedisin, og hun har virkelig gått ned i vekt. Og overklssefrue er hun absolutt ikke! Synes hun er sprudlende, men litt for bablete !
Tilia77 Skrevet 4. november 2025 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2025 Isola2 skrev (På 29.10.2025 den 6.33): Hun har vært åpen om at hun går på slankemedisin, og hun har virkelig gått ned i vekt. Og overklssefrue er hun absolutt ikke! Synes hun er sprudlende, men litt for bablete ! Enig med deg, hun snakker på inn- og utpust. Tror det var derfor jeg sluttet å følge henne i sin tid. Det ble litt masete!😅 Hun har forresten sagt at hun ikke vil holde på med kalenderåpning på samme nivå som før. Hun vil heller konsentrere seg om å vise sminke tutorials slik jeg forstod henne.
Isola2 Skrevet 4. november 2025 #6 Skrevet 4. november 2025 Tilia77 skrev (3 timer siden): Enig med deg, hun snakker på inn- og utpust. Tror det var derfor jeg sluttet å følge henne i sin tid. Det ble litt masete!😅 Hun har forresten sagt at hun ikke vil holde på med kalenderåpning på samme nivå som før. Hun vil heller konsentrere seg om å vise sminke tutorials slik jeg forstod henne. Hun har åpnet en del kalendere i år, men tror det er mest de kjente og store hun åpner. Skjønner at man blir lei etter å ha åpna 100 stk med mye likt innhold. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå