AnonymBruker Skrevet 28. oktober #1 Skrevet 28. oktober Min er da jeg ble hardt baket opp og nesten rivd istykker av en russisk kjekkas i heiser opp til plaza før han banket seg løs på meg på hotell rommet den beste natten noensinne Anonymkode: 5e48e...058 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Min er da jeg ble hardt baket opp og nesten rivd istykker av en russisk kjekkas i heiser opp til plaza før han banket seg løs på meg på hotell rommet den beste natten noensinne Anonymkode: 5e48e...058 Min villeste opplevelse var når jeg ble knulla av en mann, jeg er selv mann. Jeg fikk mine livs villeste orgasmer. Anonymkode: 728f9...712 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Skrevet 28. oktober Hadde sex med mannen min på Ikea en gang. Anonymkode: 58afa...086 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #5 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde sex med mannen min på Ikea en gang. Anonymkode: 58afa...086 Kult🤩💐👍 Ble dere ferska? Anonymkode: 728f9...712
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Min er da jeg ble hardt baket opp og nesten rivd istykker av en russisk kjekkas i heiser opp til plaza før han banket seg løs på meg på hotell rommet den beste natten noensinne Anonymkode: 5e48e...058 ❤️❤️❤️ Anonymkode: dfcf9...94e 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #7 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Min er da jeg ble hardt baket opp og nesten rivd istykker av en russisk kjekkas i heiser opp til plaza før han banket seg løs på meg på hotell rommet den beste natten noensinne Anonymkode: 5e48e...058 Min er med en vill Ungarsk sigøyner. Jeg var til tannbehandling i Budapet. Av praktiske årsaker ble jeg på hotellet over helgen, da behandlingen var i flere etapper. Og i helgen ble det holdt et zigøynerbrullyp på hotellet jeg bodde på. For å si det sånn..... nær eggløsing og attraktiv dominant mann + alkohol = en "livsfarlig" kombinasjon. Det v ar den råeste og heteste sex jeg noensinne har opplevd. Gudskjelov at jeg var så sprengkåt og søkkvåt, ellers hadde jeg ikke tålt råskapen hans. Aldri har jeg nytt total underdanighet som med han, og aldri har jeg fått så mange sterke og deilige orgasmer. Nær på å miste bevisstheten flere ganger. Dagen etter kunne jeg knapt gå, og jeg kjente meg som en oppvridd oppvaskklut. Anonymkode: 08e23...d99 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #8 Skrevet 28. oktober Æsj.. dere bør skaffe dere selvrespekt dere som skriver her. Anonymkode: f8659...389 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #9 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Min er med en vill Ungarsk sigøyner. Jeg var til tannbehandling i Budapet. Av praktiske årsaker ble jeg på hotellet over helgen, da behandlingen var i flere etapper. Og i helgen ble det holdt et zigøynerbrullyp på hotellet jeg bodde på. For å si det sånn..... nær eggløsing og attraktiv dominant mann + alkohol = en "livsfarlig" kombinasjon. Det v ar den råeste og heteste sex jeg noensinne har opplevd. Gudskjelov at jeg var så sprengkåt og søkkvåt, ellers hadde jeg ikke tålt råskapen hans. Aldri har jeg nytt total underdanighet som med han, og aldri har jeg fått så mange sterke og deilige orgasmer. Nær på å miste bevisstheten flere ganger. Dagen etter kunne jeg knapt gå, og jeg kjente meg som en oppvridd oppvaskklut. Anonymkode: 08e23...d99 Wtf.. ekkelt. Anonymkode: f8659...389 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #10 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Kult🤩💐👍 Ble dere ferska? Anonymkode: 728f9...712 Nei, men vi fant da ut at IKEAs håndsåpe ved vasken på toalettet er trolig nøytral for det ble ikke kløe som glidemiddel. Anonymkode: 58afa...086 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #11 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Æsj.. dere bør skaffe dere selvrespekt dere som skriver her. Anonymkode: f8659...389 Enig, men samtidig blir det idiotisk å kritisere dette under seksualitet og attpåtil under denne tråden. Liker man det ikke kan man gå til et annet underforum/tråd Anonymkode: a8d3a...0e5 3 2
Topper og daler Skrevet 29. oktober #12 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Enig Hvis du signerer med «enig» på et innlegg som starter med «æsj», så er du ikke hakket bedre enn «æsj»-posteren selv. Å skrive «æsj» og «enig» til «æsj» om andres sexliv er simpelt, mangel på normal folkeskikk og tegn på at man mangler de mest grunnleggende empatiske evner. 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #13 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, men vi fant da ut at IKEAs håndsåpe ved vasken på toalettet er trolig nøytral for det ble ikke kløe som glidemiddel. Anonymkode: 58afa...086 Såpe som glidemiddel ja... da er du veldig kåt og hun veldig tørr... Anonymkode: 81257...d02 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #14 Skrevet 29. oktober Jeg har prøvd det meste egentlig, men mine heftigste opplevelser er likevel de gangene jeg og min mann har sex som er så inderlig og vidunderlig sanselig og altoppslukende at man liksom glir ut av tid og sted, og liksom flyter ut i universet eller noe som føles som en slags religiøs opplevelse. Euforisk. Det er som sex av en annen klasse. Jeg var nesten 40 år før jeg opplevde dette, selv om jeg da hadde opplevd mye deilig sex de siste årene, men min fantasi strakk ikke engang til angående å fantasere om at sex kunne være slik før jeg opplevde det. Det rare er at når dette skjer skjer det bestandig slik for begge to. Som en vesentlig faktor i å kunne oppleve dette er at begge opplever det. At man ikke kan komme til dette nivået alene. Slikt gøy, opphissende og noe spesielt ved vårt forhold, som de fleste kan relatere seg til som noe litt utover A4 sexliv, er nok trekanter med min kjære og en deilig kvinne, men vi har vel gjort det for mange ganger til at det blir så spesielt. Det er opphissende, deilig og hyggelig. Ikke euforisk. Anonymkode: e343c...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #15 Skrevet 29. oktober Det kan jeg ikke skrive her, for det bryter med forumets retningslinjer. Anonymkode: 8e07f...5a0
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #16 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har prøvd det meste egentlig, men mine heftigste opplevelser er likevel de gangene jeg og min mann har sex som er så inderlig og vidunderlig sanselig og altoppslukende at man liksom glir ut av tid og sted, og liksom flyter ut i universet eller noe som føles som en slags religiøs opplevelse. Euforisk. Det er som sex av en annen klasse. Jeg var nesten 40 år før jeg opplevde dette, selv om jeg da hadde opplevd mye deilig sex de siste årene, men min fantasi strakk ikke engang til angående å fantasere om at sex kunne være slik før jeg opplevde det. Det rare er at når dette skjer skjer det bestandig slik for begge to. Som en vesentlig faktor i å kunne oppleve dette er at begge opplever det. At man ikke kan komme til dette nivået alene. Slikt gøy, opphissende og noe spesielt ved vårt forhold, som de fleste kan relatere seg til som noe litt utover A4 sexliv, er nok trekanter med min kjære og en deilig kvinne, men vi har vel gjort det for mange ganger til at det blir så spesielt. Det er opphissende, deilig og hyggelig. Ikke euforisk. Anonymkode: e343c...2d9 Hvor og hvordan skjer dette? Hvordan er settingen? Reiser dere bort, ligger på hotell? Anonymkode: 81257...d02
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #17 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det kan jeg ikke skrive her, for det bryter med forumets retningslinjer. Anonymkode: 8e07f...5a0 Gjerne fortell Anonymkode: 5e48e...058
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #18 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig, men samtidig blir det idiotisk å kritisere dette under seksualitet og attpåtil under denne tråden. Liker man det ikke kan man gå til et annet underforum/tråd Anonymkode: a8d3a...0e5 Noen ting hører ikke hjemme i en offentlig debatt. Voldtektshistorier har ingen ting å gjøre på et norsk debattforum. Anonymkode: f9d4d...cc3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #19 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvor og hvordan skjer dette? Hvordan er settingen? Reiser dere bort, ligger på hotell? Anonymkode: 81257...d02 Hva av det jeg skrev om spør du om? Ja vi reiser jevnlig bort og ligger på hotell, men det er ikke vesentlig for noe jeg skrev om. Anonymkode: e343c...2d9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #20 Skrevet 29. oktober Jeg hadde vors med kompiser, noen venninner av dem, ei jente jeg hadde flørta litt med på nett (før Tinder) og venninna hennes. Under vorset lå jeg med hun jeg hadde flørta med i et soverom rett ved siden av stua. Våteste musa jeg har opplevd. Kompisene mine og venninnene deres stakk på byen, mens hu jeg hadde ligget med og venninna hennes blei igjen, siden flørten ville pule mer og venninna var sliten, så hun la seg til å sove på sofaen. Etter å ha pult en stund så sovnet flørten min. Jeg var ikke trøtt, så var ute på kjøkkenet for å spise litt osv. Venninna våknet, og begynte å flørte med meg. Plutselig kysset hun meg og stakk hånde nedi boxeren min. Pulte henne også gitt. Var på tidlig nach etter en liten tur på byen, hos en annen dame jeg hadde liggi litt med. Hun hadde en venninne og to karer der. De gutta virka keene på å ligge. Etter å ha vært der i et kvarter tok jeg med meg dama opp på rommet hennes og lå med henne. Da vi kom ned og dama ikke lenger hadde på seg tightsen sin - bare en lang overdel - ble gutta litt mugne. Etter en liten stund stakk de, så hun dama, venninna hennes og jeg la oss for å sove i dobbeltsenga hennes. Venninna lå ytterst i bare trusa, dama lå i midten i bare BH, mens jeg lå innerst i boxeren. Dama var fortsatt kåt, vi begynte å pule stille ved siden av venninna. Dama ba meg trekke meg ut før jeg kom, siden hun ville avslutte med en håndjager. Jeg gjorde som hun sa, men da hun merket at jeg kom, styrte hun penisen min i retning rumpa til venninna, og styrte spruten på den og lo. Så sleiket hun det opp, uten at venninna våknet. Angrer så jævlig at på at jeg ikke foreslo om venninna skulle være med. Skjønner ikke hva jeg tenkte på... Anonymkode: b8db3...377 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå