AnonymBruker Skrevet 30. oktober #41 Skrevet 30. oktober Det kan være en gammel mann i en ung kropp. Alder trenger ikke å ha betydning for et menneskesinn. Anonymkode: aa98b...b41 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #42 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hei! 😊 Jeg synes det er interessant å lese alle innleggene her, og det er tydelig at mange har hatt gode erfaringer med yngre menn. Jeg har også erfart at alder kan ha betydning i et forhold, men jeg vil bare dele et litt annerledes perspektiv. For meg handler en god partner ikke bare om alder eller fysisk energi, men om personlighet, felles verdier og kjemi. Jeg har møtt menn både yngre, jevnaldrende og eldre, og hver gruppe har hatt sine fordeler. Yngre menn har ofte vært åpne for nye opplevelser og livsstil, kanskje mer fleksible. Jevnaldrende: tja, ofte stabilitet, livserfaring, og en god forståelse for hva man vil ha. Eldre menn har gitt meg modenhet, tålmodighet, og ofte et interessant perspektiv på livet. Jeg tror mye handler om hvem man er som person og hva man ønsker i forholdet, ikke bare hvor mange år partneren har. Selv om noen yngre menn kan være veldig tiltrekkende, er det også mange fantastiske menn på egen alder eller eldre. Å finne en partner som respekterer deg, er trygg i seg selv og deler noen av dine verdier, har ofte mer å si for trivsel og varighet enn alder alene. Bare min erfaring, men jeg synes det er fint å huske på at det finnes gode relasjoner på tvers av aldersgrenser. 💛 Jeg reagerer også på flere eksempler på reduksjonisme i denen tråden - menn reduseres til kropp og prestasjon. Samtidig blir aldersforskjellen koblet til verdi og attraktivitet, ikke bare «jeg foretrekker yngre» men «det er objektivt bedre». Det sementerer et normativt «hierarki» basert på alder. Jeg tror dette fort kan oppleves som et ideologisk "motstykke" til en del av mennene her inne som skriver ufordelaktig om kvinner over en viss alder. Men jeg opplever en god del "ageisme" under overflaten av "personlige erfaringer" her, som jeg dessverre tror kan bidra til mer polarisering mellom kjønnene. Anonymkode: 82e88...5fc Men det er jo en seksualisering andre veien også. Denne Milf fantasien så mange menn har. Jeg tror de forreste yngre menn og også eldre damer er ute etter en kjærlighetsrelasjon. Det hadde vært interessant å høre like mange svar fra de yngre mennene. Skal love deg at det ikke hadd vært noe mindre seksualiserende, heller tvert i mot. Anonymkode: 1b5ae...6b6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #43 Skrevet 30. oktober Det som skjer i senga er ofte bra, men d handler om så mye mer. Jeg føler jeg kommer grunnleggende bedre overens med yngre menn. Mer åpne, har andre perspektiver, har fremdeles gnist og eventyrlyst, større livsapetitt. De har ofte bedre humor, og er enklere å snakke med. Har en annen iver og lekenhet. Tar ikke seg selv så høytidelig og er generelt bare mer spennende. Og de ser jo ofte bra ut og. Anonymkode: 0a75d...118 2 1
John McClane Skrevet 30. oktober #44 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (På 29.10.2025 den 6.32): Strammere og mer trent med ung hud ( man kan være trent som 55 åring såklart, men huden viser alder). Penere ansikt og mindre rynker. Mer utholdenhet i senga, hardere penis ( uten hjelpemidler) mister ikke hardhet og sliter ikke med å komme. Ikke gubbete og kjedelig. Mer openminded angående ting ellers i livet. Nå går jeg såklart utifra en tiltrekkende yngre , yngre generelt er selvfølgelig ikke automatisk trente og kjekke , men flere hotte menn på 30-40 enn 45-55. Jeg er selv 47 år . Anonymkode: fda31...4d9 Damer på 47 år er nok ofte på et stadium med liten tid igjen og har det travelt før de mister draget på de yngre mennene. Så du får stå på, høvle over de yngre den tiden du har med de, for husk at kvinner visner og mister utseende med alderen mens menn ofte får karakter og en sexy fremtoning som ikke var der før. Men det viktigste er at alle gjør det de ønsker, menn har jo byttet koner med unge blondiner i alle år, kvinner må få lov også så det er på tide. For min del er unge jenter flotte eksemplarer å se på, kle nakne og være med på ons som høydepunkt. Voksne kvinner som dater de yngre mennene får nok ikke det de kanskje ønsker seg mest av dem, og eldre kvinner opplever derimot det å ha en del sprint distanser den natten mens de kanskje er mer fortrolig med maratonnetter. uansett, gjør hva man vil så lenge alle er voksne og alle samtykker. Alt er lov og at samfunnet legger stramme tøyler på grenser så er det opp til de to eller flere som har natta sammen. Gi meg ei jente så 20 år, stram, naiv og trange kår er digg som tanke men mot ei kvinne på 45 som har livets erfaringer og som en mental tyngde som kan trigge menn til himmels så vil nok begge ha si e fordeler. Jeg vet hva jeg vil velge, annen hver gang….😁 La alder hos sexpartneren styres av alkohol, dop og hormoner så får vi nok ikke bare et flerkulturelt samfunn men et flerkulturelt samfunn dekket av aldersmangfold hvor ingen ser hvem som er hvem i familier og besteforeldre er de som hjelper svigersønnen og nye tider for alle som liker ulikheter. Lykke til, alder ingen hindring og alt er lov. Ung og gammel er sjarmerende for de fleste, men ikke la alderen senkes under 18 år, da er du ille ute.
bullehurk Skrevet 30. oktober #45 Skrevet 30. oktober John McClane skrev (7 minutter siden): kvinner visner og mister utseende med alderen mens menn ofte får karakter og en sexy fremtoning som ikke var der før. 😅🤣😂 En god latter forlenger livet, så Takk skal duj ha 🙄 4 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #46 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men det er jo en seksualisering andre veien også. Denne Milf fantasien så mange menn har. Jeg tror de forreste yngre menn og også eldre damer er ute etter en kjærlighetsrelasjon. Det hadde vært interessant å høre like mange svar fra de yngre mennene. Skal love deg at det ikke hadd vært noe mindre seksualiserende, heller tvert i mot. Anonymkode: 1b5ae...6b6 Ja, det er et godt poeng - seksualisering finnes absolutt i begge retninger. Jeg mener heller ikke at tiltrekning eller fysisk kjemi er galt å snakke om, men at det blir litt fattig når alt reduseres til det nivået. (nå var ikke ditt innlegg det verste her) Forskjellen er kanskje at denne tråden i stor grad handler om å sammenlikne grupper av menn etter alder, og da forsvinner ofte nyansene - både hos de yngre og de eldre. Jeg tror mange (både menn og kvinner) egentlig ønsker seg det samme: trygghet, respekt, og et forhold der man blir sett som et helt menneske, ikke bare en kropp eller en alder. Det er jo nettopp derfor slike tråder er interessante, de viser hvordan vi som samfunn fortsatt sorterer folk etter ytre kriterier, selv når vi egentlig ønsker nærhet. Dette gjelder også en god del av mennene her inne. Anonymkode: 82e88...5fc 2
John McClane Skrevet 31. oktober #47 Skrevet 31. oktober bullehurk skrev (5 timer siden): 😅🤣😂 En god latter forlenger livet, så Takk skal duj ha 🙄 Confidence is ignorance. If you're feeling cocky, it's because there’s something you don’t know.
AnonymBruker Skrevet 2. november #48 Skrevet 2. november de er mer attraktive, mer sjarmerende, positive, ikke nedlatende som mange på min alder er, de vet å gi fine komplimenter og er mer livate og får meg til å føle meg yngre. Anonymkode: 61d95...13c 1 1
Mardina Skrevet 2. november #49 Skrevet 2. november Jeg har ikke bevist gått for en yngre mann. Han fant meg, vi datet og ble forelsket. Jeg skal innrømme at jeg tenkte litt over aldersforskjellen til å begynne med (jeg er 6 år eldre), men nå tenker jeg overhodet ikke på det. Vi trives godt sammen og det er jo vel så viktig. Ville ikke ha byttet han ut for alt i verden ❤️ Han er min beste venn og viktigste støttespiller.
Bamseklemmer Skrevet 3. november #50 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 29.10.2025 den 23.21): Unge slikker like bra som middelaldrende. Og penis med tipp topp funksjon vinner any day over forspill. Middelaldrende menn kompenserer med slikking mener du? Ikke optimal futt i pikken? Har ei veninne på 54. Hun ber meg holde meg unna menn i femtiårene. Anonymkode: fda31...4d9 Når det gjelder slikking eller sex, er ikke det aldersbestemt.. av den enkle grunn: Menn blir flinke til å slikke av egen interesse, lidenskap og pga den hærlige søte smaken av svartstål.. Og med litt hjelp, samarbeid og initiativ fra kvinnen👏 Det er dette som gjør unge menn til menn, og som får Fagbrev i å kysse, slikke og fingre😅 Nesten enig med venninna di.. "uten futt er det som regel slutt.. men med blå piller, kan man finne en klok medspiller"❣️🫡
AnonymBruker Skrevet 3. november #51 Skrevet 3. november Gutta på Golvet skrev (På 30.10.2025 den 11.36): God evne til å utføre oralsex på kvinner krever mange års trening og erfaring. Man blir aldri utlært, men stadig bedre etter hver runde i ringen. Den optimale løsningen her er swingersklubber. Der kan unge menn få mye mengdetrening i slikking og kvinner får stor tilgang til både slikkende middelaldrende menn og yngre menn med kuk med futt i. Rett og slett et kinderegg for kvinner som vil ha noe mer enn vibratoregget. Nei. De fleste trenger ikke å slikke 50 damer for å være gode på dette. Det er bare noe voksne menn sier for å gjøre yngre menn mer attraktive. Aldri møtt en fyr som ikke kan slikke. Og jeg velger da selvfølgelig en stram kjekkas yngre enn meg når jeg uansett får den dealen, og han i tillegg har en penis som fungerer mer optimalt og bedre uten å putte i seg piller, og som står som et spett kun av kyssing eller å se litt kropp. Og slikking ? Det er ofte menn som er sinnssykt opptatt av det, mange damer vil heller bli pult i stykker enn pusete slikking . Men skjønner selvsagt at eldre menn må prøve å holde fast ved den slikkinga når annet blir dårligere. Anonymkode: fda31...4d9
AnonymBruker Skrevet 3. november #52 Skrevet 3. november Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Når det gjelder slikking eller sex, er ikke det aldersbestemt.. av den enkle grunn: Menn blir flinke til å slikke av egen interesse, lidenskap og pga den hærlige søte smaken av svartstål.. Og med litt hjelp, samarbeid og initiativ fra kvinnen👏 Det er dette som gjør unge menn til menn, og som får Fagbrev i å kysse, slikke og fingre😅 Nesten enig med venninna di.. "uten futt er det som regel slutt.. men med blå piller, kan man finne en klok medspiller"❣️🫡 Spesielt for deg, Bamseklemmer, som er så innmari ivrig på gamle kjerringer, har jeg funnet en film av ei fin kjerring på over 60 som du kan se og kose deg med! Og du bør se hele filmen. Så kos deg med dine drømmer i stedet du. Anonymkode: 4510e...317
AnonymBruker Skrevet 3. november #53 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spesielt for deg, Bamseklemmer, som er så innmari ivrig på gamle kjerringer, har jeg funnet en film av ei fin kjerring på over 60 som du kan se og kose deg med! Og du bør se hele filmen. Så kos deg med dine drømmer i stedet du. Anonymkode: 4510e...317 Stretching for shapely & tone legs in pantyhose 🌞 Get Summer-Ready with Reba Fitness! 🌞 Anonymkode: 4510e...317 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #54 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. De fleste trenger ikke å slikke 50 damer for å være gode på dette. Det er bare noe voksne menn sier for å gjøre yngre menn mer attraktive. Aldri møtt en fyr som ikke kan slikke. Og jeg velger da selvfølgelig en stram kjekkas yngre enn meg når jeg uansett får den dealen, og han i tillegg har en penis som fungerer mer optimalt og bedre uten å putte i seg piller, og som står som et spett kun av kyssing eller å se litt kropp. Og slikking ? Det er ofte menn som er sinnssykt opptatt av det, mange damer vil heller bli pult i stykker enn pusete slikking . Men skjønner selvsagt at eldre menn må prøve å holde fast ved den slikkinga når annet blir dårligere. Anonymkode: fda31...4d9 Manglet selvsagt er ord. Men eldre vil gjøre yngre mindre attraktive ved å si de ikke klarer å slikke. Tullball. Og hadde jeg vært mann hadde jeg selv valgt dame noen år yngre av samme grunn som jeg gjør med menn. Strammere kropp og mindre rynker. Anonymkode: fda31...4d9
AnonymBruker Skrevet 3. november #55 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 17.37): Det kan være en gammel mann i en ung kropp. Alder trenger ikke å ha betydning for et menneskesinn. Anonymkode: aa98b...b41 Ego tenåring i gammelmannskropp er også et fenomen, nokså vanlig og temmelig usexy. For meg, som er totalt uinteressert i omsorg etter at egne barn er voksne, handler det bare om å unngå forhold der det er høy sannsynlighet for at jeg må ta vare på noen, og siden jeg er kvinne med god helse, betyr det å skygge unna menn som er eldre enn meg. To til fem år yngre er å foretrekke. Anonymkode: 177ab...874 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #56 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Ego tenåring i gammelmannskropp er også et fenomen, nokså vanlig og temmelig usexy. For meg, som er totalt uinteressert i omsorg etter at egne barn er voksne, handler det bare om å unngå forhold der det er høy sannsynlighet for at jeg må ta vare på noen, og siden jeg er kvinne med god helse, betyr det å skygge unna menn som er eldre enn meg. To til fem år yngre er å foretrekke. Anonymkode: 177ab...874 Samme her har også god helse og ønsker ikke finne en jeg må ta omsorgen for etter 5 år lissom. Så da er yngre å foretrekke for også meg. Anonymkode: 61d95...13c 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #57 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 6.57): Spesielt for deg, Bamseklemmer, som er så innmari ivrig på gamle kjerringer, har jeg funnet en film av ei fin kjerring på over 60 som du kan se og kose deg med! Og du bør se hele filmen. Så kos deg med dine drømmer i stedet du. Anonymkode: 4510e...317 😂😂😂 Jepp. Dette er typen damer som klemmerz påstår han har pult. Gå litt tilbake til hans historikk så tas han i løgn en rekke ganger. Orker ikke ramse opp. Sist begynte han å grine og jeg fikk 30 dagers utestengelse. så andre får ta oppgaven denne gangen. Når han leser dette så blir sikkert jeg rapportert også. Og nye 30 dager venter. Men skit samme. Anonymkode: 85d9b...a1f 1
Nowayback Skrevet 6. november #58 Skrevet 6. november (endret) AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 12.54): Æsj. Anonymkode: c436d...af4 Det var jo ikke veldig stor aldersforskjell i erfaringene hennes.. Syns ikke noe er æsj enten det er mann 50 og kvinne 30, eller motsatt. Kan vi slutte med denne age-shamingen? Det er faktisk mange som blir såret av det, kvinner og menn. Endret 6. november av Nowayback 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #59 Skrevet 6. november John McClane skrev (På 30.10.2025 den 21.32): Damer på 47 år er nok ofte på et stadium med liten tid igjen og har det travelt før de mister draget på de yngre mennene. Så du får stå på, høvle over de yngre den tiden du har med de, for husk at kvinner visner og mister utseende med alderen mens menn ofte får karakter og en sexy fremtoning som ikke var der før. Men det viktigste er at alle gjør det de ønsker, menn har jo byttet koner med unge blondiner i alle år, kvinner må få lov også så det er på tide. For min del er unge jenter flotte eksemplarer å se på, kle nakne og være med på ons som høydepunkt. Voksne kvinner som dater de yngre mennene får nok ikke det de kanskje ønsker seg mest av dem, og eldre kvinner opplever derimot det å ha en del sprint distanser den natten mens de kanskje er mer fortrolig med maratonnetter. uansett, gjør hva man vil så lenge alle er voksne og alle samtykker. Alt er lov og at samfunnet legger stramme tøyler på grenser så er det opp til de to eller flere som har natta sammen. Gi meg ei jente så 20 år, stram, naiv og trange kår er digg som tanke men mot ei kvinne på 45 som har livets erfaringer og som en mental tyngde som kan trigge menn til himmels så vil nok begge ha si e fordeler. Jeg vet hva jeg vil velge, annen hver gang….😁 La alder hos sexpartneren styres av alkohol, dop og hormoner så får vi nok ikke bare et flerkulturelt samfunn men et flerkulturelt samfunn dekket av aldersmangfold hvor ingen ser hvem som er hvem i familier og besteforeldre er de som hjelper svigersønnen og nye tider for alle som liker ulikheter. Lykke til, alder ingen hindring og alt er lov. Ung og gammel er sjarmerende for de fleste, men ikke la alderen senkes under 18 år, da er du ille ute. Hehehehe, beklager altså, men menn får ikke noe mer tiltrekkende kropp og utseende etter 47 de heller. Det finnes NOEN menn som er tiltrekkende langt opp i alderen, men det finnes det kvinner som er også, og slikt drypper ikke på andre enn akkurat dem dette gjelder. De fleste menn har også hatt sin storhetstid når de tipper over 40 år. Fra 50 er det svært få som kan tiltrekke seg godt yngre kvinner. Fra 60 er man nesten en enhjørning om det er tilfellet. Anonymkode: b84af...4f3 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:40 #60 Skrevet lørdag kl. 06:40 Jeg nærmer meg midten av 40-årene, og har vel knapt sett en mann på min egen alder jeg synes er det minste tiltrekkende utseendemessig. For mye forfall. Selv de som tar vare på seg selv blir tynne i håret, rynkete og grå. Menn i midten av 20-årene derimot, der er 4 av 5 deilige, hotte og tiltrekkende. Fyldig hår, fin kropp, rett og slett digg! Anonymkode: 5c4a2...f3d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå