Gå til innhold

Yngre menn og eldre kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 😊

Jeg er en mann på 26 som har vært singel et par år nå etter et langt forhold. Jeg har funnet ut at jeg trives godt alene, jeg liker roen, friheten og å ikke måtte haste inn i noe. Samtidig kan det bli litt ensomt i lengden.

Jeg har alltid trivdes godt med mennesker som er litt eldre enn meg. Mange av vennene mine er det, og jeg liker den tryggheten, åpenheten og de gode samtalene som ofte følger med det. Jeg liker å bli kjent med folk, gjøre hyggelige ting og bare ha en god energi mellom oss.

Det jeg egentlig ønsker nå, er en venn med fordeler – en voksen og ærlig relasjon der man både kan ha gode samtaler, henge litt, og også ha nærhet og sex når kjemien er der. Ikke noe stress, ikke noe spill. Bare to mennesker som liker hverandre og tar ting som de kommer.

Hvordan liker dere eldre kvinner at menn tar kontakt? Gjennom sosiale medier? Opplever å få meldinger fra kvinnfolk som er gift eller er i et forhold på Instagram og det syntes jeg er uærlig og respektløst. 

gode tips tas imot og bortsett fra datingsider. 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dame på 48, og har profil på et par datingapper. Jeg får masse likes fra yngre menn. Og jeg dater gjerne yngre, så hvis profilen er interessant så matcher jeg. Så lenge fyren er høflig, opptrer seriøst og er åpen og spiller med åpne kort, så syns jeg det er hyggelig å snakke og bli kjent, og evt ta det videre derfra. 

Anonymkode: fc7b9...c4e

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke datingapper da?

Fungerer veldig bra for min del.

M 27

Anonymkode: 3d37b...49a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er en dame på 48, og har profil på et par datingapper. Jeg får masse likes fra yngre menn. Og jeg dater gjerne yngre, så hvis profilen er interessant så matcher jeg. Så lenge fyren er høflig, opptrer seriøst og er åpen og spiller med åpne kort, så syns jeg det er hyggelig å snakke og bli kjent, og evt ta det videre derfra. 

Hva mener du med åpne kort? Hilsen dame som har brent seg på yngre mann som ikke spilte med åpne kort og holdt på med mange samtidig.

Anonymkode: 6726e...ecd

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ser du skriver at du dater så jeg antar da at med andre ord så er du også ute etter forhold?☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor ikke datingapper da?

Fungerer veldig bra for min del.

M 27

Anonymkode: 3d37b...49a

Har brukt det og har skrevet flere ganger at jeg ikke er interessert i forhold men en å bli kjent med. Opplevde en del fra kvinner som lurte på hvorfor jeg var på datings app om jeg ikke skulle være i noe forhold senere evt. hadde blant annet Tinder, hinge og happn så derfor tenkte jeg bare at det var like greit å fjerne det for jeg er ikke ute etter å spille et puss heller☺️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
masteryi skrev (18 timer siden):

Har brukt det og har skrevet flere ganger at jeg ikke er interessert i forhold men en å bli kjent med. Opplevde en del fra kvinner som lurte på hvorfor jeg var på datings app om jeg ikke skulle være i noe forhold senere evt. hadde blant annet Tinder, hinge og happn så derfor tenkte jeg bare at det var like greit å fjerne det for jeg er ikke ute etter å spille et puss heller☺️

Finnes en app som heter Venn. Kanskje du finner noen der?

Anonymkode: 0272e...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...