Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du? Eller hva kommer du til å gjøre når du finner dine første grå strå? Lar du det stå til og bare la forandringen skje, eller farger du håret?

Anonymkode: 868d7...945

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg kommer til å farge det den dagen det skjer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har latt det være i fred. Jeg orker ikke styre med det. 

Anonymkode: 97ab3...bc6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal la det gro. Har farget håret mitt i tyve år.. nå er jeg naturlig for første gang siden jeg var 15. 

Når jeg blir grå, skal jeg bli det med stolthet! Alternativet er så mye verre! Jeg gleder meg til å bli grå, bli eldre. 

Anonymkode: 8dc6c...1d8

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde jeg skulle la det gro... Men klarte ikke det mellom-partiet når man har en klar strek mellom grått og farget. Har farget siden tidlig ungdom, så ble bare for shabby - looking for meg. 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått mine første grå, men foreløpig er det så få at jeg bare napper dem ut. Håper jeg klarer å lå være å farge håret når det blir mer av dem! Mye penere med grått hår enn grå ettervekst i alle fall!

Anonymkode: 70b2b...64f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Farger ikke da jeg ikke ser noe poeng i det. Bekymrer meg ikke for aldring eller å ikke være pen/feminin nok. Jeg bekymrer meg mer for kjemikaliene i farging. Man kan også se fresh, velstelt og kul ut med grått hår. 

Anonymkode: e35a2...c47

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Den dagen jeg får grått hår, kommer jeg til å farge det. 

Endret av Phoenix Heart
AnonymBruker
Skrevet

Det er patetisk å farge og ha panikk for grå hår og rynker. Er det noe vi ikke kommer unna så er det at vi eldes. Gjør det med stil og ei det da vel! 

Anonymkode: df66b...1fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har noe grå hårstrå midt på hodet ved midtskillen. Har stripet håret lysere i 2 år nå. De som vil må gjerne ha grått hår, det er mote. Se på Lin Beate Gabrielsen, hun kan ikke være eldre enn 33/34 år? 

Anonymkode: a7c21...8d2

Skrevet

Fikk mine første gråhår i slutten av tenårene 🙄

Har farget det i mange år. Prøvde å holde opp, men etter et par år, begynte jeg å farge igjen...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har farget håret mitt siden jeg var 13, (jeg er nå 41) og jeg har ingen anger på det. Jeg har hatt ulike farger og er veldig glad jeg har turt å eksperimentere med det. Jeg er opprinnelig kommunebrun og det er en farge jeg aldri har omsluttet og jeg mener at på meg er den grusomt kjedelig og ukledelig så jeg har med glede farget håret så og si hele livet

Men i år var det nok. Jeg gjekk til frisøren i januar og sa at jeg nå ønsket min naturlige farge tilbake og det å kunne bli grå naturlig. Det er en prosess, for det er enklere å farge enn å gå tilbake naturlig (om en ikke velger å skinne seg da). Men på etterveksten ser jeg små grå hår og det gjør meg nesten lykkelig. 

Som skrevet: jeg angrer ikke et sekund på all fargingen jeg har gjort i løpet av livet. Men jeg gleder meg også til denne epoken: å bli gråhåret

Anonymkode: 797d7...eb1

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Elsker grå/hvitt hår 😍 her er det hvitt på vei inn i full fart siste årene, ingen planer om å farge. Er 38

Endret av Crazydoglady
  • Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Farger det. Synes grått hår er fint men synes mange ser mye eldre ut .

Anonymkode: 0ead2...848

AnonymBruker
Skrevet

Jeg farger.

Ikke fordi jeg ikke tåler å bli eldre, eller har panikk/skammer meg. Jeg rett og slett liker å ha mørkt hår.

Anonymkode: c8e1f...382

Skrevet

Opprinnelig mørk blond, men fikk striper med gjennomsiktige hårstrå. Likte det svært dårlig. Prøve å farge det mørkere, men fargen gikk av nevnte hårstrå i første vask så det så like ille ut. Så nå får jeg det stripet. Det ser ikke så ille ut nå, får  sjatteringer i håret. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å la det gro. Jeg kommer ikke til å orke å endre på rutiner med frisør, opprettholde det å konstant måtte farge håret. Får jeg grå hår, så er de der, og med tiden så vil det da endres, et hårstrå om gangen.

Anonymkode: 59d5c...13b

AnonymBruker
Skrevet
Amantha skrev (14 minutter siden):

Opprinnelig mørk blond, men fikk striper med gjennomsiktige hårstrå. Likte det svært dårlig. Prøve å farge det mørkere, men fargen gikk av nevnte hårstrå i første vask så det så like ille ut. Så nå får jeg det stripet. Det ser ikke så ille ut nå, får  sjatteringer i håret. 

Tips for å få farge til å sette seg i "glasshår":

Pensle på H202 på glasshår og føn, varmen åpner hårstrået. Bruk kun naturfarge, dvs farge som ikke har noe tall bak punktum, den setter seg bedre.  

Anonymkode: c8e1f...382

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempeglad for at å ha naturlig grått hår, nå. Men jeg ble grå i midten av tyveårene og farget frem til jeg var 47-48. Noen år senere er jeg veldig glad for at jeg tok overgangen.

Kvinner på 50 pluss med tydelig farget hår er mindre pent enn naturlig.

Anonymkode: 53c69...41c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på å bli ganske grå nå. Og problemet er jo att gråfargen min slett ikke er pen, - den er bare blass, sliten og trist. 

Jeg har prøvd diverse remedier for å prøve å friske opp, men ingenting hjelper. Nå lurer jeg faktisk på å farge det, for gråfargen smitter til ansiktet, det er blitt grått det også. 

Hadde jeg hatt den fine sølvgrå fargen så hadde jeg kanskje tenkt i andre baner, men er ikke helt klar for denne hårfargen jeg fikk nå. 

Anonymkode: c43f6...b35

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...