AnonymBruker Skrevet 28. oktober #1 Skrevet 28. oktober Vurderer selv panneløft/øyelokksoperasjon og neseoperasjon.. Anonymkode: 170bf...24c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2 Skrevet 28. oktober Brystreduksjon! Det er vel diskuterbart om det er kosmetisk, men jeg opererte som 25-åring og før jeg evt fikk rygg/nakkeplager av det. Brystene hemmet meg sosialt fra jeg fikk dem, fordi de tidlig ble veldig store. Jeg er liten ellers, så jeg ble "hun med puppene" allerede på ungdomsskolen. Dette førte til at jeg var flau og trakk meg fra mye sosialt, unngikk gutter, hatet svømmehall, stranda osv.. Klær som passet var også vanskelig å finne. Etter operasjonen fikk jeg et nytt liv, bokstavelig talt ❤️ Anonymkode: 586c6...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Skrevet 28. oktober Silikon i brystene for tjuefem år siden. Det ga meg et nytt liv. Anonymkode: 50639...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Skrevet 28. oktober Brystreduksjon. Hadde lange pupper. Har også tatt lår, t-snitt og hofte/flanke, men lår og sete/flanke ga meg minst. Alle operasjoner er medisinsk og ikke kosmetisk. Anonymkode: 198c7...6ec
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #5 Skrevet 28. oktober Hvordan har du råd til neseoperasjon? Ingenting, naturlig er finest. Er glad jeg er fornøyd med meg selv og elsker meg selv som jeg ser ut❤️ har komplekser for nesen min jeg også, har stor nese, pga pappa har det, men vil ikke ta neseoperasjon for det. Anonymkode: 01ccc...4d9 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Skrevet 28. oktober Jeg opererte øvre øyelokk for 17 år siden, og er veldig glad for at jeg gjorde det. Anonymkode: 2e6b1...d3b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #7 Skrevet 29. oktober Fettsugde dobbelthaken og strammet opp løs hund på halsen. Uansett hvor slank jeg var forsvant aldri den dobbelthaken, og jeg har hatet profilen min hele livet. Nå slipper jeg å gremmes hver gang jeg ser et bilde tatt fra siden. Anonymkode: d54e7...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #8 Skrevet 29. oktober Reduksjon av kjønnsleppene. Utrolig befriende og ikke måtte rette på de hele dagen, føle at jeg ble ren når jeg har vært på do, kunne sykle, trene osv. og i tillegg ha et helt annet forhold til sex!! Aldr angrer en dag. Har også operert øvre øyelokk, og er fornøyd med det. Men om jeg skulle valgt en så er det labiaplastikk Anonymkode: a17d9...eb8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #9 Skrevet 31. oktober Fornøyd med øvre øyelokk som jeg tok for 5 år siden. Vurderer operasjon under øynene nå. Anonymkode: 8e9b8...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå