Gå til innhold

Erigert penis i bokser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei!

dere damer, spørsmål. : jeg har ofte morgenbrød, og har ofte lyst på sex da. Dama er ikke der, men på jobb. Hva synes dere om å få et bilde tilsendt av mannen bare i boxer om morran og et skikkelig lem under? Er det mer pirrende en kun et bilde av pikken? 

Anonymkode: 66f28...290

Jeg hadde elsket å se begge deler jeg. Vi har egen chat for uanstendig bilder slik at det kan åpnes når det passer.

Anonymkode: 009f4...24a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det veldig godt, oppmuntrer ff til å sende meg også. Gleder meg til å bruke den og smiler for meg selv på jobb. Litt leken må det være lov å være!..Nok alvor i livet er det ikke det da? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei!

dere damer, spørsmål. : jeg har ofte morgenbrød, og har ofte lyst på sex da. Dama er ikke der, men på jobb. Hva synes dere om å få et bilde tilsendt av mannen bare i boxer om morran og et skikkelig lem under? Er det mer pirrende en kun et bilde av pikken? 

Anonymkode: 66f28...290

Er det mer pirrende, ja (ihvertfall synes jeg det), ønsker jeg å få sånne ting på jobb? Nei.. kanskje om det hadde vært helt på slutten av dagen og jeg snart er ferdig og dermed kan dra fra jobb og hjem å ha sex eller onanere.. å gå hele dagen kåt på jobb er derimot ganske kjipt og uinteressant og ikke noe som hører hjemme på jobb. Der er man for å jobbe og være fokusert på jobben. Så er det sikkert som med alt annet at her er mennesker forskjellige. Reagerer forskjellig, ønsker forskjellig, har forskjellig evne til å fokusere uansett, noen blir mer kåt og  frustrert enn andre osv. Så hva dama di ønsker/tåler/synes er ok er det bare hun som vet

Endret av Crazydoglady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...