GÃ¥ til innhold

Erigert penis i bokser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

dere damer, spørsmål. : jeg har ofte morgenbrød, og har ofte lyst på sex da. Dama er ikke der, men på jobb. Hva synes dere om å få et bilde tilsendt av mannen bare i boxer om morran og et skikkelig lem under? Er det mer pirrende en kun et bilde av pikken? 

Anonymkode: 66f28...290

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke interessert i å se penisen når jeg er på jobb. Gjennom klær eller ei.

Anonymkode: e3949...34b

• Liker 2
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du oss, og ikke dama di? Vi er jo like forskjellige som menn, noen vil synes at det er pirrende, andre ikke.

Anonymkode: 531be...2b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes definitivt det er mer pirrende med bokser på. Men bare du vet om hun egentlig vil sette pris på et sånt bilde når hun er på jobb.

Anonymkode: c4e2f...c17

• Liker 1
Skrevet

Alltid mest pirrende med bokser/klær på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hei!

dere damer, spørsmål. : jeg har ofte morgenbrød, og har ofte lyst på sex da. Dama er ikke der, men på jobb. Hva synes dere om å få et bilde tilsendt av mannen bare i boxer om morran og et skikkelig lem under? Er det mer pirrende en kun et bilde av pikken? 

Alle er forskjellig. Desverre veldig mange pripne. Vi kan gjerne sende hverandre.

Anonymkode: b5229...15f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt hoppende glad og gledet meg til å komme hjem 🙌

Anonymkode: b339c...114

AnonymBruker
Skrevet

Det må du spør dama di om. 

Anonymkode: 174b9...013

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun av kjæresten. Men det er fordi jeg synes han er deilig og fin. Både med og uten klær. 

Anonymkode: 5f7ca...22d

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk. Hvorfor i all verden skulle det gi meg noe som helst å se morrabrødet, med eller uten boxer, når jeg er på jobb? Jeg vet jo at han av og til våkner med det, det er en fysiologisk refleks som er helt uinteressant. Det er jo ikke meg han er kåt på, egentlig, (jeg er jo ikke der), han bare våkner sånn. 

Anonymkode: ba43a...58e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke finn på å gjøre noe sånt uten at du har sjekket med dama di at hun virkelig ønsker det. Spør henne! Å sende slikt uoppfordret til ei dame som ikke ønsker det kan gjøre mer skade enn nytte for forholdet.

Anonymkode: 565a4...d67

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke finn på å gjøre noe sånt uten at du har sjekket med dama di at hun virkelig ønsker det. Spør henne! Å sende slikt uoppfordret til ei dame som ikke ønsker det kan gjøre mer skade enn nytte for forholdet.

Anonymkode: 565a4...d67

Nei nå får du jaggu gi deg. Om man flipper av å se bilde av kjæresten sin i undertøy så får man så opp og oppsøke psyk-hjelp. Alvorlig talt. 

Skrevet

Du kjenner dama di best og vet bedre enn oss hvordan hun vil ta det å få ett undertøysbilde fra deg. Har dere sendt pirrende meldinger/ bilder til hverandre før?

Enten blir hun tent og gleder seg til å komme hjem til deg, eller så synes hun at det blir masete og upassende når hun er på jobb.

Jeg hadde likt bilde både med og uten boxer, men det er meg og jeg kan ikke snakke for henne.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig hot ja . Send først med bokser og så uten. Morrabrød har du kun fordi du har sovet da. Blodet strømmet dit av den grunnen.  Mer imponert om menn får ståpikk utav å se meg eller kline enn nettopp morrabrød. 

Anonymkode: f1e3b...1a9

AnonymBruker
Skrevet

Nam 🤤

AnonymBruker
Skrevet

SÃ¥ mye rart dere menn skriver! Trulelu

Anonymkode: b203b...6f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg hadde blitt hoppende glad og gledet meg til å komme hjem 🙌

Samme her. Hadde vært utålmodig etter å komme meg hjem fra jobb for å tre meg nedpå den kuken. 🫶

Anonymkode: 022f0...c3b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke likt. Men du må spørre dama di, det er hun som vet hva hun liker.

Anonymkode: 33655...749

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei!

Haha, jeg hadde elsket det :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei takk. Hvorfor i all verden skulle det gi meg noe som helst å se morrabrødet, med eller uten boxer, når jeg er på jobb? Jeg vet jo at han av og til våkner med det, det er en fysiologisk refleks som er helt uinteressant. Det er jo ikke meg han er kåt på, egentlig, (jeg er jo ikke der), han bare våkner sånn. 

Anonymkode: ba43a...58e

Hvorfor vet bare du.

Anonymkode: b56c1...87e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...