AnonymBruker Skrevet 28. oktober #1 Skrevet 28. oktober Hei! dere damer, spørsmål. : jeg har ofte morgenbrød, og har ofte lyst på sex da. Dama er ikke der, men på jobb. Hva synes dere om å få et bilde tilsendt av mannen bare i boxer om morran og et skikkelig lem under? Er det mer pirrende en kun et bilde av pikken? Anonymkode: 66f28...290
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2 Skrevet 28. oktober Er ikke interessert i å se penisen når jeg er på jobb. Gjennom klær eller ei. Anonymkode: e3949...34b 2 10
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Skrevet 28. oktober Hvorfor spør du oss, og ikke dama di? Vi er jo like forskjellige som menn, noen vil synes at det er pirrende, andre ikke. Anonymkode: 531be...2b8 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Skrevet 28. oktober Jeg synes definitivt det er mer pirrende med bokser på. Men bare du vet om hun egentlig vil sette pris på et sånt bilde når hun er på jobb. Anonymkode: c4e2f...c17 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei! dere damer, spørsmål. : jeg har ofte morgenbrød, og har ofte lyst på sex da. Dama er ikke der, men på jobb. Hva synes dere om å få et bilde tilsendt av mannen bare i boxer om morran og et skikkelig lem under? Er det mer pirrende en kun et bilde av pikken? Anonymkode: 66f28...290 Alle er forskjellig. Desverre veldig mange pripne. Vi kan gjerne sende hverandre. Anonymkode: b5229...15f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #7 Skrevet 28. oktober Jeg hadde blitt hoppende glad og gledet meg til å komme hjem 🙌 Anonymkode: b339c...114
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #8 Skrevet 28. oktober Det må du spør dama di om. Anonymkode: 174b9...013 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #9 Skrevet 28. oktober Kun av kjæresten. Men det er fordi jeg synes han er deilig og fin. Både med og uten klær. Anonymkode: 5f7ca...22d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #10 Skrevet 28. oktober Nei takk. Hvorfor i all verden skulle det gi meg noe som helst å se morrabrødet, med eller uten boxer, når jeg er på jobb? Jeg vet jo at han av og til våkner med det, det er en fysiologisk refleks som er helt uinteressant. Det er jo ikke meg han er kåt på, egentlig, (jeg er jo ikke der), han bare våkner sånn. Anonymkode: ba43a...58e 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #11 Skrevet 28. oktober Ikke finn på å gjøre noe sånt uten at du har sjekket med dama di at hun virkelig ønsker det. Spør henne! Å sende slikt uoppfordret til ei dame som ikke ønsker det kan gjøre mer skade enn nytte for forholdet. Anonymkode: 565a4...d67 2
Macro Skrevet 28. oktober #12 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke finn pÃ¥ Ã¥ gjøre noe sÃ¥nt uten at du har sjekket med dama di at hun virkelig ønsker det. Spør henne! Ã… sende slikt uoppfordret til ei dame som ikke ønsker det kan gjøre mer skade enn nytte for forholdet. Anonymkode: 565a4...d67 Nei nÃ¥ fÃ¥r du jaggu gi deg. Om man flipper av Ã¥ se bilde av kjæresten sin i undertøy sÃ¥ fÃ¥r man sÃ¥ opp og oppsøke psyk-hjelp. Alvorlig talt.Â
Cam03 Skrevet 28. oktober #13 Skrevet 28. oktober Du kjenner dama di best og vet bedre enn oss hvordan hun vil ta det å få ett undertøysbilde fra deg. Har dere sendt pirrende meldinger/ bilder til hverandre før? Enten blir hun tent og gleder seg til å komme hjem til deg, eller så synes hun at det blir masete og upassende når hun er på jobb. Jeg hadde likt bilde både med og uten boxer, men det er meg og jeg kan ikke snakke for henne.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #14 Skrevet 29. oktober Veldig hot ja . Send først med bokser og så uten. Morrabrød har du kun fordi du har sovet da. Blodet strømmet dit av den grunnen.  Mer imponert om menn får ståpikk utav å se meg eller kline enn nettopp morrabrød. Anonymkode: f1e3b...1a9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #16 Skrevet 29. oktober SÃ¥ mye rart dere menn skriver! Trulelu Anonymkode: b203b...6f4 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #17 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg hadde blitt hoppende glad og gledet meg til å komme hjem 🙌 Anonymkode: b339c...114 Samme her. Hadde vært utålmodig etter å komme meg hjem fra jobb for å tre meg nedpå den kuken. 🫶 Anonymkode: 022f0...c3b 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #18 Skrevet 29. oktober Nei, det hadde jeg ikke likt. Men du må spørre dama di, det er hun som vet hva hun liker. Anonymkode: 33655...749 2
blåbærpai Skrevet 29. oktober #19 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei! dere damer, spørsmål. : jeg har ofte morgenbrød, og har ofte lyst på sex da. Dama er ikke der, men på jobb. Hva synes dere om å få et bilde tilsendt av mannen bare i boxer om morran og et skikkelig lem under? Er det mer pirrende en kun et bilde av pikken? Anonymkode: 66f28...290 Haha, jeg hadde elsket det
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #20 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei takk. Hvorfor i all verden skulle det gi meg noe som helst å se morrabrødet, med eller uten boxer, når jeg er på jobb? Jeg vet jo at han av og til våkner med det, det er en fysiologisk refleks som er helt uinteressant. Det er jo ikke meg han er kåt på, egentlig, (jeg er jo ikke der), han bare våkner sånn. Anonymkode: ba43a...58e Hvorfor vet bare du. Anonymkode: b56c1...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå