Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som faktisk jobber som det her? Jeg er veldig interessert i hvordan dere takler at det ikke finnes en "fasit" på det dere gjør, og man bare må levere en reading helt uten noen som helst form for veiledning fra noe sted unntatt inni seg selv/gjennom eteren fra dyret/mennesket. Jeg har tatt mange kurs i telepatisk dyrekommunikasjon, og jeg er faktisk flink til det, særlig på kurs. Men når jeg kommer hjem og skal gjøre det for andre, så kommer nervene. Hva om jeg tar helt feil? Hva om de ikke får valuta for pengene? Hva om jeg sier noe helt vilt som ikke stemmer og driter meg helt ut? Hva om jeg sitter og dikter selv og alt er tull? Jeg har gjort massevis av gratis readings (sikkert 100 til sammen som ble levert inn til kurset/skolen) og det er lettere. Men om jeg skal ta noe betalt, så kommer nervene. Problemet mitt er at jeg vil rett og slett ikke lure folk, jeg vil de skal ha noe igjen for det. Og det kan jeg jo ikke garantere. Og så skal jeg jo liksom kunne det også da, som også er et press.
Så jeg lurer på, om det finnes noen her som gjør intuitive readings på en eller annen måte, føler dere på det samme? Og hvordan eventuelt løser dere det?

Anonymkode: a43c8...0ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan eventuelt operere med å tilby tilbakebetaling dersom de føler at readingen ikke treffer overhodet. Det skaper tillit og det tar press av deg. 

Anonymkode: 1ec02...2f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du kan eventuelt operere med å tilby tilbakebetaling dersom de føler at readingen ikke treffer overhodet. Det skaper tillit og det tar press av deg. 

Anonymkode: 1ec02...2f5

Ja har faktisk tenkt å gjøre akkurat det, pengene tilbake om ikke fornøyd. TS

Skrevet

Er det ingen som driver med dette her? TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det ingen som driver med dette her? TS

Det får vi da ikke håpe. Er jo svindel.

Anonymkode: 4d855...b7e

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Du har for mye følelser knyttet til penger. 

Løsningen din er ikke å la være å ta betalt for tjenestene dine, men å tøyle følelsene dine rundt penger. 

Anonymkode: 3264d...55f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du har for mye følelser knyttet til penger. 

Løsningen din er ikke å la være å ta betalt for tjenestene dine, men å tøyle følelsene dine rundt penger. 

Det skjønte jeg ingenting av, og jeg tror ikke det har noe med problemet mitt å gjøre. Problemet er at jeg mangler selvtillit. TS

Skrevet

Det hjelper litt å minne seg selv på at du ikke “finner på” - du tolker informasjon. Og tolkning er aldri 100 % mekanisk, men et samarbeid mellom deg og den du leser for.

Når du begynner å ta betalt, kan det være lurt å være tydelig på hvordan du jobber, og hva folk kan forvente. Det tar presset litt ned, fordi da vet både du og kunden hva rammen er. Det er nok et kjennetegn for mange på at du er seriøs. Jeg tror seriøse aktører i denne bransjen har blitt mer synlige og tatt mer på alvor de siste årene. 

Kort sagt: Du er ikke alene, og det at du i det hele tatt tenker på integritet og ærlighet, sier egentlig alt om at du er på rett vei. ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
anjarose skrev (3 timer siden):

Det hjelper litt å minne seg selv på at du ikke “finner på” - du tolker informasjon. Og tolkning er aldri 100 % mekanisk, men et samarbeid mellom deg og den du leser for.

Når du begynner å ta betalt, kan det være lurt å være tydelig på hvordan du jobber, og hva folk kan forvente. Det tar presset litt ned, fordi da vet både du og kunden hva rammen er. Det er nok et kjennetegn for mange på at du er seriøs. Jeg tror seriøse aktører i denne bransjen har blitt mer synlige og tatt mer på alvor de siste årene. 

Kort sagt: Du er ikke alene, og det at du i det hele tatt tenker på integritet og ærlighet, sier egentlig alt om at du er på rett vei. ❤️

Håper du er åpen for at kua mener mø når den sier mø.

Og at katten mener mjau når den sier mjau.

Noe annet er vel ganske respektløst.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2025 den 22.44):

Det skjønte jeg ingenting av, og jeg tror ikke det har noe med problemet mitt å gjøre. Problemet er at jeg mangler selvtillit. TS

Hvis problemet kun oppstår når du tar betalt så vil jeg i aller høyeste grad si at problemet ditt handler om penger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis problemet kun oppstår når du tar betalt så vil jeg i aller høyeste grad si at problemet ditt handler om penger. 

Det oppstår ikke kun da, men det blir verre av det, fordi jeg føler at da blir forventningene høyere/jeg må levere. Og det sier vel seg selv at presset blir større av at noen betaler og forventer valuta for pengene. TS

AnonymBruker
Skrevet

Sissel grana

Anonymkode: 81dfc...a01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sissel grana

Anonymkode: 81dfc...a01

Dette er ikke et svar på det jeg spør om i det hele tatt. Det hjelper å lese HI. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...